دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف پودر گیاهی افلاطون (یاکاموز)
196
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز) اشتهای شما را به شدت افزایش داده و جذب غذا را تسریع می کند درنتیجه باعث ازدیاد وزن شما می شود.

مکانیسم اثر پودر چاق کننده افلاطون

پودر گیاهی افلاطون (یاکاموز) یکی از مکمل های گیاهی است که باعث افزایش سریع وزن می شود. مواد تشکیل دهنده پودر چاقی افلاطون (یاکاموز) شامل جوانه گندم , جوانه جو , پودر یونجه و نشاسته ... است . ادعا می شود که این پودر در طول یک ماه باعث افزایش وزن حدود 6 تا 8 کیلو خواهد شد . با این مقاله از مجله دلگرم در ارتباط با پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز) با ما همراه باشید .

افرادی که از لاغری مفرط رنج می برند به دنبال یک راه سریع و آسان برای چاق شدن هستند. راههای زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که بعضی از آنها فقط جنبه تبلیغاتی دارند و بعضی دیگر بسیار گران و پرهزینه هستند. یکی از راههای ارزان حل این مشکل استفاده از مکمل‌های گیاهی است . پودر چاقی افلاطون یکی از مکمل‌های گیاهی است که باعث افزایش وزن شما می‌گردد .
خاصیت پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز) این است که اشتهای شما را به شدت افزایش داده و جذب غذا را تسریع می کند درنتیجه باعث ازدیاد وزن شما می شود. باید توجه داشت که حتماً تغذیه خود را بهبود بخشید تا این چاقی ماندگار باشد.


روش مصرف پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز)

  • نيم ساعت قبل از صبحانه و شام ، يك پيمانه پودر یاکاموز را همراه با آب‌میوه يا شير مصرف نماييد.
  • براي تأثیر سریع‌تر می‌توانید پودر چاقی افلاطون را قبل از نهار هم يك پيمانه استفاده نماييد.

عوارض جانبی احتمال پودر افلاطون ( یاکاموز)

به علت خاصیت گرمی پودر احتمال جوش زدن بدن وجود دارد که نگران کننده نیست و برای رفع این مشکل از عرق کاسنی یا سایر عرقیاتی که خاصیت خنکی دارند استفاده کنید.
دقیقاً طبق دستور از پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز) استفاده کنید زیرا به علت قوی بودن آن مصرف بیش از اندازه پودر افلاطون ( یاکاموز) سبب خواب آلودگی و سستی می گردد.

پودر افلاطون


موارد منع مصرف پودر چاقی افلاطون ( یاکاموز)

  • کودکان و خانم های باردار و شيرده اشخاصی که تحت مراقبت های پزشکی می باشد از مصرف پودر چاقی افلاطون خودداری کنند.
  • مصرف پودر افزایش وزن افلاطون برای افراد زیر 16 سال و بالای 50 سال توصیه نمی شود .
  • افراد مبتلا دیابت به علت وجود شکر در این محصول از مصرف آن خودداری کنند.

داروهای گیاهی ممكن است كه برای بدن مضر نباشند ولی مصرف بیش از اندازه آنها امكان دارد در فعالیت اعضای بدن اختلال به وجود آورد پس توصیه می شود روزانه بیشتر از میزان مشخص شده از پودر یاکاموز مصرف نکنید.

توجه!


1- پودر چاقی افلاطون (یاکاموز) فقط درصورتی جواب می دهد که شما هیچ گونه بیماری اعم از وجود انگل ، کم کاری یا پرکاری غده تیروئید و ... نداشته و کاملاً سالم باشید.
2- با توجه به اینکه هیچ یک از داروی های چاقی و لاغری (چه ایرانی چه خارجی) علی‌رغم تبلیغات فراوان دارای ماندگاری کامل نیستند؛ لذا برای ماندگاری ، بعد از اتمام یک یا دو قوطی از این محصول، همیشه یک قوطی داشته باشید و مصرف را به نصف برسانید یعنی نصف مصرف قبلی تا در این صورت اضافه وزن ایجاد شده ماندگار باشد.
3- استفاده زیاد از هر دارویی اعم از گیاهی و یا شیمیایی خواص و اثر خود را در بدن از دست می‌دهد لذا توصیه اکید ما این است که پس از مصرف دو یا سه قوطی از این محصول سه هفته تا یک ماه به بدن استراحت داده و در صورت نیاز دوباره مصرف شود.


نكات بسيار مهم:

  • هیچ‌یک از محصولات چاق كننده كاملاً گياهي نيستند و تمام تبليغاتي كه در سايتهاي مختلف شده است دروغ محض است. تمام اين محصولات تركيبات شيميايي هم دارند. در پودر افلاطون ( یاکاموز) نيز مقداري كراتين براي حجم دهي عضلات و از قرص اشتهاآور سيپروهپتادين استفاده شده است . به همين خاطر نمي شود گفت كاملا گياهي است.
  • با مصرف این محصول طی یک ماه شما افزایش وزنی حدود ۶ الی ۸ کیلوگرم خواهید داشت. در صورت باقی ماندن اشتها می‌توانید مصرف را قطع نمایید ولی اگر اشتهای شما قطع شد مصرف را ادامه دهید.
  • پودر چاقی افلاطون دور از نور مستقیم آفتاب و در جای خشك و تاریك نگهداری شود.

مصرف بیش از سه بسته به‌صورت مداوم توصیه نمی‌شود.


** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (196 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱۷ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Fatiya | ۲ سال پیش
من به مدت ۲ ماه از پودر افلاطون استفاده کردم از ۴۰ کیلو شدم ۵۰ کیلو و وزنم ثابت مونده ولی دوره دوم که خواستم استفاده کنم روی اشتهام اثر نداشت و پرسیدم گفتن باید پودر قوس تر استفاده کنم. در هر صورت با استفاده از پودر افلاطون هیچگونه مشکلی نداشتم
2
10
امیرمحمدپور | ۳ سال پیش
خسته نباشید. من یک دوره پودر گیاهای Gain up مصرف کردم و 3بار در روز همراه با آب تصفیه شده و یک قاشق شکر میل میکردم هم قبل غذا و هم 1ساعت بعداز غذا ولی حتی 100 گرم هم اضافه نکردم. لاغرم و ازین قضیه رنج میبرم. عصبی هستم اکثر مواقع به دلیل تخریبهای زیاد و ناکامی هاییکه در زندگی پرفرازو نشیبم داشتم. مدتی تریاک میزدم و بعد بعد با قرص b2 ترک کردم ولی دوباره لغزش کردم ولی اینبار گرفتار قرص متادون شدم. میتوانم ترکش کنم سخت هست ولی حتماً میشود، مشکل ترک نیست مشکل تو ترک ماندن است. همیشه وقتی ترم میکنم میشوم یک انسان پوچ و بی حوصله که بی هدف میشوم و انگار چیزی گمکرده ام. نمیدانم بالاخره آینده ام جه میشود. از جلسات هم خوشم نمیاد. خواستم بدونم دلیل اینکه پودرها به من جواب نمیدهند و اثری ندارند، مصرف همزمان آن با قرص متادون است؟؟ لطفاً
2
18
میترا | ۳ سال پیش
پودر افلاطون عالیه برای چاقی اما عوارض دیگه ای هم داره من خودم چند سال پیش مصرف میکردم اما چون بعد از ازدواج همسرم مخالف چاقی بودن واسه همین مصرفش رو از دو سال و نیم پیش قطع کردم اما به محض قطع کردن پودر موهام شروع به ریزش کرد تا حدی که جلوی سرم کاملا داره خالی میشه زمان مصرف افلاطون هم بشدت حالت سستی و خواب آلودگی داشتم و تمام استخوان‌هام درد میکرد دچار یبوست شده بودم موقع راه رفتن بشدت زانوهام صدا میداد پس خواهش میکنم مصرف نکنین چاقی ارزش یک تار موتون رو نداره بخدا
10
30
مینا | ۴ سال پیش
خودت نظرسازمان غذاوداروروبررسی کن بعدپخش آگهی کن
5
5
ناصر | ۴ سال پیش
سلام.
کسی میتونه آدرس کسی که پودر افلاطون میفروشه رو بگه.
قبلا تهیه میکردم و بسیار عالی بوده.
اما الان تو شهر خودمون میارن و چند برابر قیمت میفروشن . اگه کسی آدرس داره بگه.
ممنون
5
21
خلیل | ۵ سال پیش
سلام من هفت سال پیش پودر افلاطون استفاده کردم اولش خیلی خوب بود به وزن دلخواه رسیدم بعد از سه ماه اشتهای خودم را از دست دادم به طوری که از شدت گرسنگی ضعفه می‌کنم ولی غذا نمیتونم بخورم درنتیجه زخم معده و ریفلاکس،نفخ ،حالت تهوع دارم سنگ کلیه و خشکی مفاصل و افسردگی شدید ، بی میلی جنسی شدید و بی خوابی گرفتم وهر دکتری گوارش و اعصاب و روان رفتم خوب نشدم.الان پشیمون شدم و هر روز آرزوی مرگ می‌کنم. لطفا گول تبلیغات دروغ رو نخورید.
6
20
پاسخ ها:
ناصر | ۴ سال پیش
اکثر فامیلهای من از این پودر مصرف میکردن و من حسرت میخوردم که چرا من لاغرم.
حدود سه ماه از این پودر استفاده کردم. بسیار عالی بود.
اما چون اومدیم یه شهر دیگه. الان پیدا نمیکنم کجا میفروشن.
انواع مکملهارو استفاده کردم اما اثر نکرد .
4
13
بهروز | ۵ سال پیش
همه این دارو ها چرت و پرته اینای هم ک میان میگن ما مصرف کردیم و خوب بوده همش سیاه بازیه و واسه تبلیغه از خودشونه
8
14
مینا | ۵ سال پیش
سلام.من در عرض یک ماه از ۴۸ کیلو رسیدم به ۵۸ کیلو با پودر افلاطون...اما حالا پشیمونم رژیم میگیرم لاغر بشم...قدر لاغریتونو بدونین...
6
6
عالیه | ۵ سال پیش
سلام، چطوری میتونیم این پودر رو تهیه کنیم تو شهر خودمون هر جا رفتیم نیست چن تا شهر دیگه ام پرسیدم نیست لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه؟؟؟؟
1
11
پاسخ ها:
سینا | ۲ سال پیش
سلام.خواهرم اگه میخواید این پودر و شهر ما داره میتونم بگیرم براتون پست کنم.حالا شما یا کسی خواست.من معمولا تا جای ک بتونم به مردم کشورم کمک میکنم البته اگه کمکی به حساب میاد
4
25
مهرناز | ۵ سال پیش
خواهش میکنم اینو استفاده نکنید استخوان و غضروفو از بین میبره و مثل سنگ میکنه، ورزش کنید پروتئین بخورید تا چاق شد ، هر چیزی رو نخورید
4
11
مدی | ۵ سال پیش
من حدود چهار سال پیش استفاده کردم از پودر افلاطون. توی حدود ۲ ماه ۱۵ کیلو افزایش وزن داشتم. اما چون غذای چرب و مضر زیاد میخوردم کبدم چرب شد. تغذیه مو درست کردم و مشکلم حل شد. کاهش وزن داشتم بعد از قطع پودر چون اشتهام دوباره مثل اول کم شد. اما توی دو سال وزنم کم سد. الان دوباره استفاده میکنم. ایشالا که مشکلی پیش نمیاد
0
10
سنا | ۵ سال پیش
من پنج سال پیش افلاطون مصرف کردم سه دوره ، واقعا عالی بود و به وزن دلخواهم رسیدم ،وزنم درطی این چندسال ثابت موند ، خداروشکر نه لگنم ساییده شده نه عوارض دیگه ای داشته درعوض اعتمادبه نفسم بالا رفت چون از لاغری بیشتر عذاب میکشیدم
4
20
پاسخ ها:
فاطمه | ۵ سال پیش
سلام واقعیت داره حرفتون ؟ منم میخوام بخرم میشه راهنمایی کنید
5
12
خلیل | ۵ سال پیش
کاملا مضخرف و عوارض شدید داره که استخوان شکن و تمام غضروفها رو ازبین میبره مستندش توی آپارات ویدتیوب هست
4
7
افلاطون | ۵ سال پیش
یه دکتری ویدیو پر کرده و نشون داده استفاده از این پودر افلاطون چطور باعث خراب شدن لگن یه بیمار شده آدم باشید و این آشغالا رو تبلیغ نکنید.کمی وجدان داشته باشید.
7
12
پاسخ کارشناس:
ما تبلیغ نمیکنیم ! این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

hits