دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف مکمل لاغری لین فوراور (Forever Lean)
6
زمان مطالعه: 6 دقیقه
مکمل لاغری لین فوراور با ممانعت از جذب چربی و قند اضافی و کنترل اشتها باعث کاهش وزن می شود

مزایای مصرف مکمل لین فوراور ( Forever Lean)

مکمل غذایی لین فوراور با داشتن فیبر و پروتئین گیاهی خاص باعث جلوگیری از چاقی و کاهش سایز و وزن بدون تحلیل عضلات بدن ، عدم جذب چربی‌ها و کربوهیدرات اضافی می شود.
لین فوراور برای کنترل وزن، دو عنصر کاکتوس خاردار و پروتئین استخراج‌شده از لوبیای سبز را باهم ترکیب می کند که می تواند به کاهش جذب کالری های چربی و کربوهیدرات در بدن کمک کند.همچنین به شما در دستیابی به وزن ایده آل ،کاهش وزن ،کنترل قند خون و ترشحات انسولین و رشد عضلانی کمک بسیار موثری می کند.


مواد تشکیل‌دهنده لین فوراور (Forever Lean)


1- گیاه کاکتوس خاردار (با نام علمیِ اوپونتیا فیکوس ایندیکا) : این گیاه با نام انجیر هندی یا انجیر هندی خاردار نیز شناخته می شود. تحقیقات نشان داده است که فیبرِ به دست آمده از این گیاه، در مقایسه با مشتقات سایر گیاهان، توانایی بسیار بالایی در خنثی کردن چربی‌ها دارد.

2- پروتئینی ویژه دانه های گیاه لوبیا چیتی (با نام علمی فاسیلوس وولگاریس) : این پروتئین منحصر به فرد، با ممانعت از فعالیت آنزیم هایی که نشاسته را به قند تبدیل می کنند، جذب قند در روده کوچک را کند می نماید.

ترکیب این دو عنصر مهم، می تواند به شما کمک کند تا راحت تر به وزن ایده آل و مطلوب تان برسید؛ چرا که این محصول، عملاً مانع جذب برخی از چربی‌ها و کالری های هضم شده در بدن تان می شود.

3- تری کلرید کروم : کروم، یک ماده مغذی معدنی است که با ایفای نقش هم فاکتورِ GTF (فاکتور مقاوم گلوکز) توانایی طبیعی بدن در تنظیم قند خون را افزایش می‌دهد. این عنصر، به‌ویژه برای سوخت‌وساز طبیعی بدن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

با این حال، جهت به حداکثر رساندن تاثیر مکمل لین فوراور باید به یاد داشته باشید که رژیم غذایی سالم و انجام ورزش منظم، اهمیتی چشمگیری در کنترل رژیم کاهش داشته و تنها از این راه است که می توانید به وزن دلخواه خود رسیده و آن را حفظ کنید.

لین فوراور


شرح مزایای مصرف مکمل لین فوراور (Forever Lean)

مطالعات نشان می دهند که اضافه وزن نقش مهمی در بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی، مشکلات تنفسی و عدم تعادل هورمونی ایجاد می کند. بیش از 66 درصد از مردم آمریکا که سن آن‌ها بالای 20 سال است مشکل اضافه وزن‌دارند. بیشتر ما می‌توانیم کاهش چند کیلو وزن را تحمل‌کنیم اما تغییر سبک زندگی واقعا دشوار است. میوه کاکتوس خاردار موجود در ترکیب کپسول لین فوراور می تواند به افزایش متابولیسم کمک کند و باعث شود شما چربی بیشتری بسوزانید. اگر در کنار آن ورزش هم انجام دهید و رژیم غذایی مناسب داشته باشید می توانید وزن زیادی کم کنید. فیبر های محلول موجود در میوه قرمز رنگ کاکتوس خاردار عبارتند از همی سلولز، پکتین، پلی ساکاریدها، موسیلاژها و صمغ ها که برای جلوگیری از جذب گلوکز در روده بسیار مفید هستند. لیگنین و پکتین موجود در آن اشتها را نیز کاهش می دهند که عامل مهمی در کنترل وزن به شمار می‌آید.
علاوه بر آن میوه کاکتوس خاردار (آپونتیا فیکوس ایندیکا)مشکلات گوارشی مانند اسهال و سندرم روده تحریک‌پذیر را درمان کرده و برای مشکلات بزرگی پروستات نیز مفید است. یکی از با ارزش‌ترین خواص آن توانایی چسبیدن به چربی‌های سخت شده و قهوه‌ای می‌باشد. این گیاه قدرت شگفت‌انگیزی در کاهش وزن و مدیریت وزن دارد.

یک مطالعه کنترل‌شده که در این زمینه نشان داد که فیبرهای کاکتوس خاردار وقتی با چربی اضافی برخورد می کنند فورا به چربی متصل شده و باعث بزرگ شدن مولکولها می شوند و در نتیجه دیگر این مولکولهای چربی به خاطر اندازه بزرگشان نمی‌توانند جذب بدن شوند بنابراین از بدن خارج می‌شوند. این عملکرد به کاهش سطح کلسترول در بدن نیز کمک می کند. این واکنش منجر به احساس سیری تا مدت طولانی پس از صرف غذا می شود چون زمان بیشتری طول می‌کشد تا غذا هضم شود.


تأثیرات درمانی مکمل لاغری لین فوراور

میوه بیضی شکل کاکتوس خاردار کاکتوس که در مکزیک به عنوان انجیر هندی شناخته می شود تاثیرات دارویی متعددی نشان داده است.

  • توانایی کاکتوس خاردار در کاهش سطح قند خون به‌خوبی در مطالعات زیادی مشخص شده است. در طب سنتی مکزیک انجیر هندی برای درمان دیابت نوع 2 مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
  • محققان مکزیکی دریافته اند که وقتی به افراد دارای دیابت غیر وابسته به انسولین میوه کاکتوس خاردار کباب شده داده می شود، کاهش قابل توجهی در سطح قند خون آن‌ها مشاهده می شود.
  • در مطالعات اخیر مشخص‌شده است که مصرف روزانه 250 میلی‌گرم از این گیاه سطح کلی کلسترول و ال دی ال را کاهش می دهد. کلسترول HDL و تری گلیسیرید در این مطالعه تغییری نکردند.
  • در هند میوه کاکتوس خاردار برای درمان سیاه سرفه و آسم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • میوه کاکتوس خاردار و عناصر دیگر کاکتوس به شکل ژل یا مربا، میوه یا غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • برای بسیاری از افراد دیابتی یا پیش دیابتی انجیر هندی جایگزین کاملی برای داروهای تجویزشده قند خون به شمار می‌آید.
  • بدون هیچ عارضه منفی قند خون را تنظیم می کند و آسیبی به کبد وارد نمی کند (این‌یکی از اصلی ترین عوارض داروهای تنظیم‌کننده قند خون است).

نکته: استفاده از داروهای تجویزی را متوقف نکنید مگر این که تحت نظارت پزشک یا متخصص باشید.

لین فوراور
موارد مصرف مکمل لاغری لین فوراور

  • کاهش جذب کالری های موجود در چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها
  • تنظیم قند خون جهت سوخت‌وساز سالم بدن کمک
  • به طور موقت مانع جذب کالری قندها در بدن می شود

روش مصرف مکمل لین فوراور (Forever Lean)

تا ۴ کپسول در روز ، هر بار ۱ کپسول بلافاصله قبل از وعده غذایی یا قبل از میان وعده به همراه آب مصرف شود.


برای نتایج بهتر و سریعتر می توانید از محصولات زیر همزمان استفاده کنید

  • مکمل غذایی 4 فیبر گیاهی فوراور، کاهش و کنترل وزن.اشتها و رفع مشکلات گوارشی
  • مکمل غذایی لاغری ثرم فوراور، گیاهان و مواد مغذی برای افزایش سوخت و ساز،انرژی و کاهش وزن
  • مکمل غذایی گارسینیا کامبوجیا پلاس فوراور، چربی سوز طبیعی،کنترل اشتها،لاغری اندام

divider

گردآوری توسط بخش سلامت مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (6 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits