دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۳ تمرین طلایی برای باز کردن چشم سوم
511
زمان مطالعه: 7 دقیقه
چشم سوم به شما کمک می کند چیزهایی را ببینید که با چشم فیزیکی نمی توانید. چشم سوم یک مولفه محسوس در غالب غده ی پینه آل دارد که بخش مهمی از سیستم غده درون ریز است. این غده ملاتونین تولید می کند، هورمونی که خواب را تسهیل می کند.

باز کردن چشم سوم چه راه هایی دارد؟ عملکرد متابولیکی تان را با یوگا بهبود ببخشید تا انرژی بیشتری را به چشم سوم جریان دهد. از طریق مدیتیشن خیال ذهنی تان را تجسم کنید تا چشم سوم را دریابید. با خود تکرار کنید "این جایی است که ذهن آگاه و ناخودآکاه من با هم ملاقات می کنند " و باز شدن چشم سومتان را تصور نمایید. برای حفظ این چشم در بهترین حالت، تمرینات ذهنی را انجام دهید.

چشم سوم در پیشانی شما مابین و بالای ابروهایتان قرار دارد. این دروازه ای برای توانایی های ذهنی است. مجرایی به همه آنچه که توسط چشم فیزیکی تان غیر قابل مشاهده است.

روش فعال سازی چشم سوم

چگونه چشم سوم را باز کنیم؟

فواید چشم سوم چیست؟

چشم سوم به چه دردی میخوره؟

چشم سوم ، باز کردن چشم سوم

چشم سوم چیست؟

چشم سوم مربوط به غده پینه آل است

چشم سوم یک مولفه محسوس در غالب غده ی پینه آل دارد که بخش مهمی از سیستم غده درون ریز است. این غده ملاتونین تولید می کند، هورمونی که خواب را تسهیل می کند. این غده کوچک (در اندازه نخود سبز) ولی قدرتمند است. غده پینه آل چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. این به مفهوم ناهویدا ولی قابل توجهی از چشم سوم ذهنی مربوط می شود و درست در مرکز مغز واقع شده است.

چشم سوم باید از طریق تمرین بیدار شود

در اکثر افراد چشم سوم خفته است و به وسیله ی آتروفی این گونه شده است. با توجه به مفهوم "یا از آن استفاده کن یا آن را از دست می دهی " چشم سوم نیز همچون هر عضله یا سیستم دیگر بدن ما، فعال و قوی نخواهد بود مگر این که به طور مرتب به کار گرفته شود. اگر آن به مدت طولانی خفته بوده است، روش های برای بیدار کردن و سپس تقویت این توانایی به خواب رفته وجود دارد.

سه گام برای باز کردن چشم سومتان

  1. یوگا برای انتقال انرژی
  2. مدیتیشن برای فعال کردن چشم سوم
  3. تمرینات ذهنی برای حفظ کارایی آن

فعالیت های تمرینی ساده و آسان می توانند به آرامی این قدرت را برای دیدن ماورا احیا کند. به تجهیزات، کلاس یا کارگاه های گران قیمت برای ساخت چشم سوم در سیستم محرکه ذهنی نیاز نیست. حتی افراد بسیار پر مشغله هم می توانند هر روز کمی زمان بگذارند تا به سادگی این تمارین موثر را انجام دهند. فقط یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید و 20 دقیقه در روز به آن اختصاص دهید تا این دروازه مهم به ناشناخته ها را فعال کنید.

چشم سوم ، باز کردن چشم سوم

یوگا برای چشم سوم

یوگا برای انرژی رسانی

تمرین یوگا برای هزاران سال مورد استفاده بوده است و اساسا فعالیت کاملا معنوی محسوب می شود. امروزه، امروز بسیاری از افراد هنوز یوگا را بدین صورت می بینند اما این تمرین ورزشی محبوبی نیز می باشد و معمولا در کلاس ها و سالن های ورزشی ارائه می شود. یوگا را به عنوان یک سفر شخصی با قدرت ذهن در نظر بگیرید که از قدرت آن برای باز کردن چشم سوم استفاده می شود. یوگا بدن را متعادل می کند، و آرام آرام اعضای داخلی را ماساژ می دهد. از طریق این ماساژ بدن سم زدایی و پاک می شود.

هنگامی که بدن متعادل می شود، تمام سیستم ها آرامش می گیرند و در شرایط مطلوبی شروع به کار می کنند. وقتی این اتفاق می افتد، قدرت های خفته به راحتی بیدار می شوند زیرا انرژی کمتری برای "نگه داشتن چیزهای درحال اجرا " صرف می شود. به دلیل این که عملکردها خودکار تر می شوند، مقدار انرژی بیشتری به سیستم های خفته منتقل می شود و به آنها امکان فعال شدن را می دهد.

یک اتوموبیل را در نظر بگیرید، وقتی همه چیز در آن بهینه باشد، تمام سیستم ها به درستی عمل می کنند. اگر قسمتی مشکلی داشته باشد، مثل یک سیم برقی، بسیاری چیزها را می تواند از کار بیاندازد. اگر اتوموبیل را تعمیر کنید همه چیز دوباره شروع به کار می کند. بدن نیز یک ماشین است و نگه داشتن آن در حالت اجرا همواره ضروری است. یوگا راه عالی است که به آرامی به چشم سوم اجازه بیدار شدن می دهد.

مدیتیشن چشم سوم

مدیتیشن برای فعال کردن چشم سوم

مدیتیشن یک روش بسیار پرکاربرد در مواجه با چشم سوم است. از طریق مدیتیشن، تمرکز مستقیما بر چشم قرار می گیرد و سیگنال های هدفمند برای فعال سازی آن ارسال می شود.

  • با چشمان بسته شروع کنید.
  • هرگونه تنش در بدن را آزاد کنید.
  • 10 نفس عمیق و پاکساز بکشید و هر نفس را 5 ثانیه نگه دارید.

این عمل ضربان قلب را کاهش می دهد و غدد را به حالت آرامش درمی آورد. اکنون، داخل معده به صورت تمیز شستشو می شود و پیام مثبتی(نور) به معنی سلامتی ایجاد می شود.کم کم و البته نه با فشار ، تنفس به آرامش برسانید و ظرفیت شش ها را بالا ببرید . تمام سیستم های داخلی مورد توجه قرار می گیرند. وقتی به قلب می رسید. نور آن را احاطه کرده و تقویتش می کند. در این هنگام سفر نور و ذهن هوشیار خود را از طریق گلو به سر ادامه دهد.

تنفس باید آرام و منظم باشد. الان چشم سوم را بسته تجسم کنید، نور و آگاهی در جلوی آن است و یک برخورد کلایم دریافت می کنید. سعی کنید بگویید "این جایی است که ذهن هوشیار و ذهن ناخودآگاه من به هم می رسند " همانطور که این جمله را تکرار می کنید، چشم سوم را به آرامی تصور کنید تا وقتی که آن کاملا بیدار شود. این لحظه را تا هنگامی که احساس کنید ذهن آگاه و ناخودآگاه تان یکپارجه شده اند ، ادامه دهید. به آرامی چشمان قیزیکی تان را باز نمایید و درک منید که چشم سومتان فعال شده است.

تمرینات ذهنی برای حفظ آن در شرایط عالی

این بهترین تمرین پس از یوگا و مدتیشن است که احساس آمادگی برای انجام تمرین فعال را فراهم می نماید. سایت هی معتبر زیادی وجود دارند که تمرینات رایگان توانایی ذهنی را ارائه می کنند. آنها ممکن است از بازی های حدس زدن، آزمون های تطابق، کارت ها و بازی های پیشبینی استفاده کنند. با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی به یک سطح بالا از دفت و تمرکز برسید قبل از این که به جهان واقعی تان مبادرت کنید.

شبکه های اجتماعی می تواند یک فرصت عالی برای یافتن کسانی که علاقمند به توسعه توانایی های خود هستند، را فراهم کنند، و جلسات تمرینی با این افراد می تواند راهی خوب برای انجام این کار باشد. تمرین با دوستانتان بسیار مشکل است زیرا بسیاری از اطلاعات واقعی در مورد آن شخص را می دانید و آنچه که می تواند به عنوان "تصادف" باشد را پوشانده است.

صرف نظر از اینکه موضوع چیست، اطمینان حاصل کنید که محیط خوانش راحت است. حداقل 20 دقیقه به جلسه اختصاص دهید. توجه کنید که هر مورد صحیح شما به موضوع شما ارتباط دارد. این اعتماد به نفس را ایجاد می کند و نشان می دهد که هر بار بهتر می شود.

همانطور که گفته شد "تمرین کامل کننده است" و اجرای تمام این استراتژی ها توانایی ذهنی شما را تقویت می کند و چشم سوم را در شرایط مطلوب نگه می دارد ، تمرین ساده و فقط 20 دقیقه در روز می تواند دنیایی برای روشن ساخت ماورا و شهودی همچون تنفس، طبیعی را ایجاد کند.


با انجام تمرینات ذکر شده میتوانید چشم سوم خود را باز کنید. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

بیشتر بیخوانید :

آیا می دانید چشم سوم (آجنا) چیست؟

چاکرا چیست / معرفی کامل چاکراها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (511 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲۰۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Zahr | ۲ سال پیش
سلام‌دوستان‌‌من
‌بچه‌که‌بودم‌زن
ان‌حامله‌جنسیت‌
بچه‌را‌ازمن‌ می‌پرسیدن‌وهمیش
ه‌حدسم‌درست‌بود
‌ولی‌الان‌دیگه‌
این‌حسو‌ ندارم‌میشه‌راهن
مایی‌کنید...
5
4
Behzad | ۲ سال پیش
اگه دنبال چشم سوم هستید،فقط نماز اول وقت و ذکر گفتن با مانترا رو تمرین کنید،سکوت ذهن کلید چشم سومه،کالبدت معبدی برا خداست،غیر از برای خدا دنبال این چیزا باشی اذیت میشی و دیوانه،هر وقت حس کردی عشق خدا رو داری برو دنبالش،ن بخاطر فهمیدن اینده و مادیات
18
24
شهناز علیراده | ۲ سال پیش
سلام من چشم سوم می‌خوام باز کنم خیلی تمرین میکنم ولی به استاد نیاز دارم اگه شما کسی بلد هستین بهم بگین مرسی
14
12
محنا | ۲ سال پیش
سلام من ششم هستم من میخواستم چشم سوم را باز کنم همین الان تمرین کردن بعد اینکه تمرین کردم خیلی سرم درد میکنه شدید شما گفتید اول گفتین چاکراهای یک تا شش رو فعال کنید من چشم سومم رو نمیدونم فعال کردم یانه شما گفتید اول چشم سوم فعال کنیم روح میبینیم منم میترسم روح ببینم
20
7
bi asab | ۲ سال پیش
با خوندن نظر بقیه خیلی گیج شدم مثلا همون خانومی که نوشته فعال کردن چاکراها سخته اگه اینجوره پس چرا من همون بار اول مدیتیشن انرژی رو تو اون حس میکردم و احساس گرما و مور مور شدن داشتم میشه لطفا راهنماییم کنین
8
12
bi asab | ۲ سال پیش
فعال شدن و باز شدن چشم سوم با هم فرق داره ولی خب من همه علائم باز بودنش رو دارم ولی قدرت زیادی ندارم نمیدونم چطور باید مطمئن شم بازه یا نه
7
11
bi asab | ۲ سال پیش
سلام من حس میکنم چشم سومم بازه اخه وقتی به یه چیزی زل بزنم هاله بنفش دورش میبینم و هر تمرینی هم که تا حالا برا چشم سوم انجام دادم همون بار اول نتیجه داده تمرینات بقیه چاکرا ها رو هم با همون بار اول انجام دادن فعال شدن به نظرتون چشم سومم بازه ؟؟
15
15
رامین | ۲ سال پیش
سلام ببخشی ی سوال دارم من به لامپ خونه نگاه میکنم رنگهای بنفش وابی میبینم این نشانه چیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
7
19
پاسخ ها:
ایمان | ۲ سال پیش
رنگ بنفش و آبی نشونه چشم سومه
3
23
بیتا | ۲ سال پیش
ببخشید من سئوال داشتم مگر اینکه با جن ها ارتباط برقرار کنیم ترسناکه ؟؟ مگه اگر با اون ها ارتباط بر قرار کنیم مارو میکشن؟؟؟؟
21
10
پاسخ ها:
ع | ۶ ماه پیش
باید نترسی تا ترسناک نباشه!!!!!
1
0
مهدی | ۳ سال پیش
سلام دوستان سوال دارم آیا چشم سوم از نسل به انسان منتقل میشه ؟؟
17
7
مهدی | ۳ سال پیش
ببخشید شب من که میخواهیم هی صدای جیغ زن که کمک کمک میخواد می‌شنوم یا اینکه وقتی دست به چیزی میزنم یه خاطر از آن میبینم بعضی وقتا هم کسی که مقابل من ایستاده بدون اینکه حرف بزنه میفهمم چی خواهد گفت آیا این علامت باز شدن چشم سوم است
15
63
پاسخ ها:
ع | ۶ ماه پیش
آره همینطوره
1
0
امیررضارضایی | ۳ سال پیش
دوستان عزیز اینقد فعال سازی چشم سوم رو برا خودتون ترس نکنید دوستان فعال شدن چشم سوم اینه که شما تعالد مغزی بین خود اگاه و ناخوداگ و چیزهایی که تو زندگی به خواسته خودتون جذب میکنید
5
35
مهدی | ۳ سال پیش
اقا عرض سلام دارم خدمت ادمین عزیز
من نظراتتون رو خوندم و خیلی فوق العاده هس سایتتون
یکی از سوالا ادمین جان جواب دادین که باید مدیوم فعال نشه تا جن و دیو و پری نبینی
سواله من اینه ک چطور فعالش کنم که مدیوم فعال نشه
من تمرین میکنم و یک نبض وسط دو ابروم حس میکنم ک میزنه البته فقط موقع تمرین
از اجنه نمیترسم البته ب شرطی ک قصد جونم رو نداشته باشن
دو تا سوال دادم
ایا این فعال کردن میتونه باعث مرگ شه
و دوم ابن که چطور فعالش کنم ک مدیوم فعال نشه


خیلی ممنون میشم جواب بدین
6
43
نيكي | ۳ سال پیش
ميشه لطفا كمكم كنيد من از بچگى يه حسايى داشتم كه الانم دارم و مطابقت دادم با نشانه ها ميخوام هرچه سريعتر چشم سومم را باز كنم
لطفااا واقعا دارم اذيت ميشم بدون دانشش
8
21
meme | ۳ سال پیش
چقدر طول میشه چشم سوم فعال بشه لطفاً جواب بدین من چشم سوم رو سعی کردم فعال کنم تو چند دقیقه ولی الان پشیمون شدم
25
16
پاسخ ها:
ع | ۶ ماه پیش
زمان بره با مدیتیشن بدنبال راه های دیگر باشید
1
0
محسن | ۳ سال پیش
اول برید در مورد چشم سوم تحقیق کنید بعد ببینید میتونید داشته باشید شماها فکر میکنید مسخره بازیه تحریک بشه از ترس نمیتونید بخوابید
14
37
Mohammad | ۳ سال پیش
سلام وقت بخیر من یک عدد را در حالت دراز کش در ذهن خودم تصور کردم و سرگیجه گرفتم و بعد از بلند شدنم گوش درد شدید گرفتم و هنوز هم سر گیجه دارم بعد از بلند شدن لطفا کمکم کنید ممنون
5
28
رایا | ۳ سال پیش
کلاس برای فعال کردن چاکر ا ها می زارید
3
25
رایا | ۳ سال پیش
سلام میشه به پرسم چه شکلی چکرا ها رو فعال کنیم
آموزش میدید
2
12
مارال | ۳ سال پیش
من میخوام چشم سوممو باز کنم علاقه دارمو بچگی هم همش همچین حسایی داشتم اینک با جنو اینا حرف بزنمو باهاشون خوب باشم هنوزم اینطور هست ولی چشم سومو دوس دارم لطفا کمکم کنید خواهش میکنم علاقه شدیدی دارم
9
13
پاسخ ها:
محمد | ۳ سال پیش
سلام من وقتی خواب بودم
یه جورایی میدونستم که خوابم ولی هرچی سعی میکردم جابه جا شم نمی تونستم بعدش سر درد خیلی شدید و عجیبی داشتم
جالبش اینجاس که بیدار نبودم خواب بودم
3
25
امیر | ۳ سال پیش
داداش منم اینطوری بودم و حتی بعد از بلند شدن می ترسیدم بخوابم
2
16
C.R | ۳ سال پیش
عالی بود.
برای سن 13. سال مناسبه؟
یعنی برای من خطر نداره؟
13
20
پاسخ ها:
ع | ۶ ماه پیش
زیر ۲۰ سال مجاز نیست
0
0
G | ۳ سال پیش
من بعد اوت سردردی ک گفتم گرفتم کل روز اختلال پیدا کردم :| نکنین از این کارا اقا ب زندگیاتون برسین
12
25
G | ۳ سال پیش
من ی بار اومدم تمرینمو از تنفس صحیح و تصور اعداد شروع کنم تا ی ساعت کلا ذهنم گنگ بود و حرکاتم کند :| اومدم کامنتارو خوندم راجب جن و اینا کلا نظرم عوض شد وحشت کردم _
اینکه میگن روی صورت قابل دیدنع درستع؟ینی ی نفر شخصی ک چشم سومش بازع رو ببینع متوجع میشع؟
15
13
پاسخ ها:
ع | ۶ ماه پیش
نه اینطور نیس
0
0
یونس | ۴ سال پیش
سلاممن بعضی وقتا یه کاری ک میکنم یا صحنه ای میبینم حس میکنم ک ی جا دیگه این صحنه رو دیدم و میتونم تا چند ثانیه بعدشو بفهمم و درستم از آب در میاد
لطفاً راهنمایی کنید ربطی ب چشم سوم داره؟
باید چیکار کنم
5
27
پاسخ ها:
حین | ۳ سال پیش
من هم همینطور خیلی چیز های عجیبی میبینم و تصور میکنم و درست در میان و تفاق های مهم رو بیشتر میبینم
4
13
پلین | ۲ سال پیش
بله منم اینجوریه
0
5
| ۶ ماه پیش
هم دژاوو هم چشم سوم
0
0
magic | ۴ سال پیش
با سلام ، من بدون هیچ تمرینی فقط توانستم به ۵ ثانیه بعد خودم دست یابم .یعنی اون هم اتفاقی یک تصویر سریع رد میشه (انگار بهم گفته میشه)در زمانهای که اصلا توقع ندارم مثل اینکه مغز برای یک لحظه تمرکز میکنه .میخوام بدانم این راه باز کردن چشم۳ به چی نیاز داره ،(پیش نیازش چی هست،چی کار باید کرد و چی کار باید نکرد)و قوانین ان .
تشکر
8
6
پری | ۴ سال پیش
سلام چطوری میشه بقیه چاکراهارو باز کرد؟اصلا جای اونها کجاست دقیقا؟
2
7
پاسخ ها:
. | ۴ سال پیش
دوست عزیز شما اول درباره چاکرا و تاریخش و زادگاهش مطالعاتی رو داشته باشید تا اول از کاری که میخواید انجام بدید مطمعن شید
اگر منبعی نیاز داریرگد به نظر من کتابها از سایتها کامل تر هستند ولی به حرف هرکسی گوش نکنید...
2
13
کفایت | ۴ سال پیش
سلام ادمین عزیز
برای فعال شدن چشم سوم به روش صحیح قبل از هر چیزی پاکسازی هفت چاکراها واجبه. درسته؟ و اینکه هرکسی میتونه خودش چاکراهاشو ‌پاکسازی کنه و بعد اون چشم سوم؟
یا باید زیر نظر متخصصین این کار انجام بشه؟
شما اطلاعاتی در زمینه ی افرادی که متخصص در این کار هستن میشناسین تحقییق کنیم؟
با سپاس
3
6
لیدا | ۴ سال پیش
سلام من فکر میکنم کمی چشم سومم باز شده چون هرسوال که از کسی میپرسم قبل اینکه بپرسم جوابش سریع توذهنم پیدامیشه وقتی که میپرسمم همان جوابش میباشه من به یک معلم نیاز دارم تا پیش رفت کنم اگر کسی کمکی میتواند ممنون میشم
18
5
پاسخ ها:
رفیق | ۴ سال پیش
داش داستان نگو لطفاً
7
23
امیر | ۴ سال پیش
سلام من تقریبا از ۸ سالگی تمرین یوگا داشتم و الان چشم سومم بازه من بعضی وقتا اتفاقات رو میبینم و میفهمم و درکم از بقیه دوستانم بالاتره من پارسال خواب دیدم که تصادف میکنم تا اینکه یک ما پیش تصادف کردمو پام شکست به نظر من تا چاکرا ۳باز کنید تا بتونید تو خواب همه چیز رو ببینید ولی به نظر من باز نکنید
7
7
پاسخ ها:
Moeia | ۴ سال پیش
من خیلی علاقه دارم ب چاکرا ولی شرایط ندارم زیر نظر استاد باشم چجوری باید بار کنم ؟
میشه کمکم کنیین
من خیلی دوس دارم باز کنم
5
9
علی | ۳ سال پیش
عزیزم تو یسال پیش خواب دیدی بعد 11 ماه اتفاق افتاده واقعا تبریک میگم خب اگه اینجوریه من 12 سال پیش فکر میکردم میخوام عطسه کنم الان عطسم گرفته
داداش کاری تمیرن یوگا ندارم که از شیر خوارگی شرو کردی ولی ناموسا دیگه یه شب خواب تصادف ببینی ده سال بعد تصادف کنی بگی من اینو تو خواب دیده بودم که نشد حرف
3
45
مهدی | ۴ سال پیش
این کار را نکنید بسیار عواقب بد وشومی در پی خواهد داشن اجنه از شما انرژی می دزدند و به فلاکت دچار می شوید اصلا سراغ این چیز ها نروید و حتی تجربه نکنید که به ضرر شما خواهد بود
21
16
پاسخ ها:
آرین | ۴ سال پیش
یعنی چشم سوم را باز نکنم
10
15
آرین | ۴ سال پیش
یعنی چشم سومم را باز نکنم؟
11
13
آرین | ۴ سال پیش
سلام من 14سالمه همه چیز رو درباره متافیزیک میدونم ولی هنوز تمریناتم را شروع نکردم همه چیز رو میدونم به غیر از جن ها که اصلا علاقه ای ندارم پس میشه کمک کنید که اگر با اون ها برخورد کردم چکار کنم؟ و اگر چشم سوم را باز کنم بد میشهولی خب نمیترسم تنها ترسم جن ها هستند لطفا بگید چجوری به ترسم قلبه کنم؟ ممنون از سایت خوبتون لطفا جواب بدید خیلی نیازمندم میخوام از بچگی همه چیزو کشف کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
7
5
پاسخ ها:
Ssjad | ۴ سال پیش
ببینید دوست عزیز اصلا جنها ترس ندارن شما نگو جن بگو فرشته ها اونها هم زمانی از ماها بودن ولی به خواسته حضرت آدم غیب شدن و دیگه انسانها نتونستن اونها رو ببینن اگر زمانی که چشم سومت باز شد و چیزهاو یا کسایی رو دیدی که قبلا ندیده بودی اصلا نیاز نیست کاری انجام بدی فقط بیخیال بگذر
4
40
مجید | ۴ سال پیش
سلام دوستان.
راه های زیادی هست واسه باز کردن چشم سوم. اما من تجربه خودمو بهتون میگم، الزاما نیاز نیست که از اول هدفتون باز کردن چشم سوم باشه، بلکه سعی کنید با گناه نکردن و هرلحظه یاد خدا بودن، یعنی واسه انجام کوچکترین کاری رضای خدا رو در نظر بگیرید. مثلا واسه شروع سعی کنید یک روز اصلا گناه نکنید، و بعد روزهای بیشتر. حتی اگه نماز نمیخونید ولی همیشه به زبان فارسی توی دلتون از خدا تشکر کنید. خلاصه بنظر من بهترین راه جلب رضایت خداست، که خودش چشم شمارو کم کم باز میکنه و این مدلی دیگه نگران جن و دیو و ... نباشید چون خدا به شما این موهبتو داده و ظرفیتشه میده.
3
34
پاسخ ها:
NIMA | ۴ سال پیش
واقعا راست میگی یه جنه میخواست دستم رو بگیره ببره
17
9
خداخیرت بده | ۲ سال پیش
ندارم
2
1
محمدرضا | ۴ سال پیش
سلام. ببخشید، من هیچ ادعایی ندارم که چشم سوم بازه حتی چاکراهام. اما من قدرت درک بالایی دارم از قدم زدن تو تاریکی رو خیلی دوست دارم تاریکی در حد یه جاده با نور ماه مثلا. دینم اسلامه و خیلی بهش پایبندم بیشتر قوانییش رو میدونم دوست رو خیلی سخت انتخاب میکنم چون وقتی یه نگاه به کسی میکنم میتونم تشخیص بدم برا دوستی خوبه یا نه این تشخیصم خیلی دقیقه ایا واقعا اینها برا چشم سومه یا نه یا این چه حسی میتونید بهم بگید اصلا دوست ندارم چشم سوم باز باشه؟؟؟؟
9
7
نگار | ۴ سال پیش
آیا اگه چشم سومو باز کنیم چیز های وحشتناک میبینیم یا نه؟
11
4
پاسخ ها:
صالح | ۴ سال پیش
اگر از راه خدایی و درست باز بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد
3
21
ع | ۶ ماه پیش
بایذ مثبت فکر کنی نه منفی
0
0
مهدی | ۴ سال پیش
سلام دوستان
من بعد از چند روز تمرین و تمرکز لکه ای یا خال مانند چشم در وسط پیشانیم ظاهر شوده و هرکی منو میبینه ازم می پرسه این چیه لطفا راهنمای کنید
7
5
پاسخ ها:
رفیق | ۴ سال پیش
اولا چشم سوم اینجوری نیست که بیاد رو پیشونیت خال درست بشه پس اینجا یا داری دروغ میگی یا اون یه جوشی چیزیه چشم سوم اگه در مرحله ابتدایی فعالی باشه فقط درد میگیره اون قسمت یا یه برجستگی سطحی که چند روز بعد از بین نمیره به وجود میاد
4
13
پری | ۴ سال پیش
بچه ها لطفا بگید چطوری چشم سومم رو باز کنم من ۱۳سالمه درباره ماورا خیلی تحقیق می کنم
6
5
پاسخ ها:
کوروش | ۴ سال پیش
چشم سوم در واقع همون چشم روح شماست و با مدیتیشن و یا ریاضت کشیدن باز میشه،اوایل تو خواب و بیداری در حد صدم ثانیه چیزهایی میبینی که شاید بی معنی باشه ولی به مرور کامل میشه
0
15
صالح | ۴ سال پیش
برای شما راحت تره .
تمرین کنید و تمرین.
البته از یک استاد راهنما هم در کنار تمرین کمک بگیرید.
5
5
رفیق | ۴ سال پیش
برای 16+ ساله چشم سوم کمتر فعال نمیشه فقط میشه پاکش کرد
7
5
mahsa | ۴ سال پیش
سلام دوستان
من خیلی مشتاقم که چشم سومم فعال شه ولی الان خیلی کامل نمیدونم باید چیکار کنم.نگرانم که یه وقت اشتباه پیش برم و برام دردسر شه
لطفا هر کسی میتونه کمکم کنه جوابمو بده
ممنونم
5
6
beni | ۴ سال پیش
با سلام ب همگی دوستان.خواهشی که من از شماها دارم اینه ک از چیزی که اطلاعات ندارین لطف کنین راهنمایی الکی نکنین همدیگرو این بحثی ک شماها میکنین ی چیزی فراتر از این چیزاس.
5
4
آتنا | ۴ سال پیش
مال من خدادادی بازه شب ها خواب درست ندارم و چیزایی میبینم و میشنوم و حس میکنم که بقیه نمیتونن. میخوام ببندمش چیکار باید کنم؟
7
3
پاسخ ها:
هادی | ۴ سال پیش
شما میتوانید چشم سوم را باز کنیدچون شما قدرتش رو دارید تمرکز کنید
2
3
رفیق | ۴ سال پیش
این چشم سوم نیست چشم برزخیه اگه راست میگی و دروغ در کار نیست که حتما هست شما روح والایی داری رفیق
2
8
Amin | ۴ سال پیش
من فقط از یه چیزی میترسم اینکه ایا بعد از باز شدن چشم سوم میتونیم جن ها رو ببینیم؟؟ امیدوارم جواب منفی باشه. اگه میدونید جواب بدید چون مایل به باز کردن چشم سومم اما از این یه نکته میترسم و اصلا مایل نیستم با همچین موجوداتی روبه رو بشم :\
4
5
پاسخ ها:
محمد | ۴ سال پیش
چنین چیزی نیست دوستم چشم سومش فعاله. اصلا چنین چیزی ندیده.
3
4
..... | ۴ سال پیش
دوست گرامی اگه ترس یا واهمه ای داری هیچوقت نمیتونی به این موهبت دست پیدا کنی و بهتره که پیدا نکنی چون بعد از باز شدن دیو جن یا پری رو به راحتی به خودت جذب میکنی و میبینی و بعد از باز شدن چیزهایی میبینی که ارزو میکنی کاش نمیدیدی زندگی برات حروم میشه اگه نتونی به درک بالایی برسی مطمین باش اسیب میبینی .قبل باز کردن چشم سوم سعی کن از لحاظ معنوی و دینی بالا بری .و در نظر داشته باش بعد از باز شدن تو تنها میشی چون هیچکسی رو همشکل و همفکر خودت نمیبینی از جامعه ترد میشی چون شما رو درک نمیکنن و احتمال داره شما رو دیوانه بخونن
3
19
رفیق | ۴ سال پیش
کاملا با نظر ...... مخالفم
شما دیو و فلان نمی‌بینی به شرطی که بخش مدیوم را فعالش نکنی و با باز کردن چشم سوم شما به درک بالایی می‌رسی یکی از گیاهان عالی کندر هست بخورش رو با خودشو استفاده کن
2
4
Mobi | ۴ سال پیش
چجوری متوجه میشیم ک چاکرا باز شدن !؟
بعد از اینکه باز بشن چشم سوم هم فعال میشه ایا !؟لطفا راهنماییم کنید ممنون !
4
2
پاسخ ها:
رفیق | ۴ سال پیش
اگه از زندگی لذت می‌برید با خودت میگی من بهترینم و احساس توازن داری چذکراهات بازن اما چشم سوم تمریناتش جداس
2
3
Mobi | ۴ سال پیش
من خیلی دوست دارم چشم سومم فعال بشه اما نمیدونم چجوری میشه لطفا کمکم کنید!؟
ایا من میتونم ک چشم سومم رو فعال کنم !؟
1
3
پاسخ ها:
misaq | ۴ سال پیش
دوست عزیز سلام.به این نکته توجه کن که چشم سوم چاکرای ششم از بین هفت چاکرای موجود در بدنه.اگر تمایل به باز کردن چشم سوم داری باید از چاکرای اول شروع کنی به باز کردن.اگر به هیچکدام از چاکراها توجه نکنی و مستقیم بری سراغ چاکرای ششم(چشم سوم)و اون رو بتونی بازش کنی چیزهای بسیار وحشتناک میبینی که اروز میکنی هیچوقت این کار رو نمیکردی.پس حواست رو جمع کن و از چاکرای اول شروع کن.با آرزوی موفقیت
3
11
صالح | ۴ سال پیش
زیر نظر استاد مجرب و تمرینات منظم و سالم زندگی کردن میتوانید
3
3
Aida | ۴ سال پیش
بعد از یبار تمرین و انجام مدیتیشن همراه آهنگ مخصوصش چاکرا سومم خیلی خارش و سوزش گرفته یکی راهنمایی کنه علتش چیه،آیا چشم سومم داره باز میشه؟
4
2
پاسخ ها:
Mohammad | ۴ سال پیش
سلام یکی از نشانه ها خارش در پیشانی هست
1
2
رفیق | ۴ سال پیش
خخخخخخخخ
مردم چقدر به خودشون اعتماد دارن
یه شبه راهه یه ساله رو نمیشه رفت رفیق این چیزی که تو میگی همه درک کردن
2
8
نارفیق | ۳ سال پیش
جناب آقای رفیق!
خیلی داری ...... میگی و انرژی منفی منتقل میکنی
1
6
ذ | ۴ سال پیش
سلام کسی استاد میشناسه معرفی کنه خیلی گمنامند
0
3
فاطمه | ۴ سال پیش
سلام من 19 سالمه.4 ماهه که به صورت جدی مطالعه میکنم در زمینه چشم سوم.اوایل شرو کردم به تمرین در روزهای اول دو سه بار سایه دیدم ک فک کردم توهمه..از نور به شدت بی زار شدم و در طول دو هفته سر درد شدید گرفتم.. تصمیم گرفتم مراقبه و مدیتیشن رو کنار بزارم.اما از همون موقه هاست ک هرروز یا دوروزی یکبار یه سری نور هایی رو مانند نور فلش البته به صورت کوچیکتر و تعداد بیشتری در کمتر از یک ثانیه میبینم و محو میشن.. جایی خوندم ک این نور ها نور فرشتگان محافظ هستن.. لطفا اگ کسی چیزی میدونه کمک کنه واقعا گیج شدم نمیدونم این نورها چی هستن
4
4
پاسخ ها:
elaheh | ۴ سال پیش
دیدن نور یا هاله سفید طبیعیه ، البته همیشه به معنی فرشته ها نیست . از اون جایی که با باز کردن اجباری چشم سوم امکان دیدن موجودات در بعد اختری به وجود میاد ، اون نور ها می تونن هر چیزی باشن . اگه بیشتر به تمریناتت ادامه بدی شکل و فرم هم به خودشون می گیرن ولی پیشنهادم اینه که تا وقتی که مطمئن نشدی آماده ای و چاکرا های دیگه ات فعال نشدن اینکارو نکن چون برات مشکل پیش میاد .
اینکه بعد از 4 ماه انقدر پیشرفت داشتی نشونه استعدادته .
1
11
Sara | ۴ سال پیش
خیلی دوست دارم چشم سومم باز بشه و دقیقا از این مطلب نفهمیدم که باید دقیقا وه کار هایی انجام بدم ، ممکنه برام توضیح بدید که چیکار کنم تا چشم سومم باز بشه ؟
1
5
پاسخ ها:
میلاد | ۴ سال پیش
حتما باید به دین اسلام ورود کنید حتما و حتما باید نماز بخونید و کم کم از خدا بخواید من توضیحشو نمیدم چون حسم میگه شما نمیتونید چون یه روح پاک میخاد گ این قدرت از طرف الهی میباشد.
من اگر یکبار نماز نخوانم از چشم سوم تهدید میشم و خاب سختیو میگزرانم
خیره به تو می‌شود
و وقتی کامل با دین شوی
خدا یک محافظ به تو میدهد
8
5
elaheh | ۴ سال پیش
ربطی به دین نداره . بستگی به اعتقاد معنوی محکم داره که با دین متفاوته . خیلی از هندو ها چشم سوم فعال دارن . حتی اگه بی دین هم باشی می تونی چشم سومتو باز کنی اما خطرناکه
3
16
محسن | ۴ سال پیش
من چشم سوم باز کردم خیلی حس خوبی اصلا نسبت به دنیا و مردم درک دیگری داری و انگار میتوانی همه چیز را کنترل کنی و از اتفاقات ناگوار و چند ساعت بعد خبر داری و میتوانم ذهن دیگرانو کنترل کنم خیلی حس خوبیه
2
9
پاسخ ها:
هادی | ۴ سال پیش
داداش یاد ما هم میدی
2
4
رفیق | ۴ سال پیش
اقا
شما دروغ میگی مطمئنم حالا چرا؟
چون کسی که چشم سومش بازه نمیاد اینجا و درک والایی داره و همیشه با اشرف مخلوقات سیر می‌کنه
لطفاً کمتر دروغ بگو تا شاید چشم سوما فعال بشه
2
12

hits