دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترفندلندنی‌ها دربرابر بی خانمان‌ها - عکس
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترفندلندنی‌ها دربرابر بی خانمان‌ها - عکس - نصب گل‌میخ در محوطه خارجی ساختمان‌هایی در لندن به -ترفندلندنی-دربرابر-خانمان

نصب گل‌میخ در محوطه خارجی ساختمان‌هایی در لندن به منظور بازداشتن بی‌خانمان‌ها از خوابیدن در این مناطق، اعتراض بسیاری را در فضای توئیتر برانگیخته‌ است.

همشهری آنلاین: نصب گل‌میخ در محوطه خارجی آپارتمان‌هایی در بریج رود لندن اعتراض بسیاری را برانگیخته‌است. کاربران توئیتر با محکوم کردن این حرکت اعتراض کرده‌اند که چرا با افراد بی‌خانمان مانند جانداران موذی رفتار می‌شود؟ زیرا از همین ترفند برای راندن کبوترهای ولگرد در شهر استفاده می‌شود.

به گفته ساکنان این منطقه، گل‌میخ‌ها در ماه گذشته در فضای خارجی ساختمان‌ها نصب شده‌اند تا از خوابیدن بیخانمان‌ها در محوطه خارجی ساختمان‌ها جلوگیری شود.

ساکنان این منطقه با ارسال تصاویری از گل‌میخهایی که در فضای خارجی ساختمان‌های آنها نصب شده، موجی از اعتراض را در شبکه توئیتر ایجاد کرده‌اند.


ترفندلندنی‌ها دربرابر بی خانمان‌ها - عکس


اما موسسات خیریه حامی افراد بی‌خانمان ادعا می‌کنند بیش از یک دهه است که از این گل‌میخ‌های فلزی برای راندن بیخانمان‌ها استفاده می‌شود.

به گفته مقامات بریتانیایی این روند در راستای کاهش میزان خیابان‌خوابی که رو به گسترش گذاشته شده، انجام گرفته‌است. طی سه سال گذشته میزان خیابان‌خوابی در بریتانیا 36 درصد و در لندن 75 درصد افزایش داشته‌است و سال گذشته بیش از 6 هزار و 400 خیابان‌خواب در خیابان‌های لندن شمارش شده‌اند.

تداوم رکود اقتصادی، کمبود مسکن و کاهش کمک‌هزینه‌های مختلف، به ویژه کمک هزینه‌های مسکن از جمله مهمترین عوامل افزایش پدیده خیابان‌خوابی در بریتانیا به‌شمار می‌رود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits