دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه به حمایت از دنی آلوز ،موز خوردن حرکت جهانی شد!؟
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حمایت از دنی آلوز-موز خوردن برای حمایت از دنی آلوز-چگونگی حمایت از دنی آلوز-موز خوذدم دنی آلوز-جنبش ما همه میمون هستیم-حمایت از دنی آلوز در مقابل نژاد پرستی

دنی آلوز، بازیکن بارسلونا، در واکنش به رفتار نژادپرستانه تماشاگران و موزی که به سوی او پرتاب شده بود، در کمال آرامش در میانه بازی موز را خورد. چهره‌های سرشناس موز به دست به حمایت از آلوز برخاسته‌اند.

حمایت از دنی آلوز

حمایت از دنی آلوز

دنی آلوز، مدافع برزیلی تیم بارسلونا، در جریان بازی مقابل تیم ویارئال، با رفتار نژادپرستانه هواداران ویارئال مواجه شد که موزی را به سمت او پرتاب کردند. واکنش آلوز به این حرکت نژادپرستانه بسیار ساده و به دور از عصبانیت بود. او پیش از ارسال ضربه کرنر، در کمال آرامش موز را از زمین برداشت و خورد. این رفتار آلوز موجی از حمایت در شبکه‌های اجتماعی به دنبال آورده است.

حمایت از دنی آلوز

یکی از نخستین کسانی که عکسی از خود همراه با موز منتشر کرد، نیمار هم‌تیمی دنی آلوز در بارسلونا و نیز در تیم ملی فوتبال برزیل بود. او که در توئیتر بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، عکسی از خود در حالی که یک موز پوست‌کنده در دست دارد، منتشر کرد و نوشت: «ستاره‌های فوتبال حرکتی را به نام "ما همه میمون هستیم" به راه انداخته‌اند تا به نژادپرستی پایان دهند.»

حمایت از دنی آلوز

ماریو بالوتلی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز که شخصا طعم تلخ رفتارهای نژادپرستانه را در زمین فوتبال چشیده است، عکسی از خود را در حالی که موز به دست دارد در اینستاگرام منتشر کرد.

حمایت از دنی آلوز

فیلیپ کوتینیو (چپ) و لوئیز سوارز، بازیکنان تیم لیورپول، نیز علیرغم شکستی که تیم‌شان به تازگی متحمل شده، به جنبش "ما هم میمون هستیم" پیوستند.

حمایت از دنی آلوز

‌ظاهرا جنبش موز مسبب خیر شده و پیوند‌های غیرمنتظره نیز به همراه داشته است: سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی در کنار مارتا، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان برزیل که هر دو موز به دست عکسی از خود منتشر کرده‌اند.

حمایت از دنی آلوز

تیم HJK هلسینکی، یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال فنلاند، نیز از قافله عقب نمانده و به حمایت از دنی آلوز برخاسته است. تصویری از بازیکنان این تیم در حال خوردن موز در توئیتر منتشر شده است.

حمایت از دنی آلوز

خست‌وزیر نیز به جنبش "ما همه میمون هستیم" پیوست. ماتئو رنتسی نخست‌وزیر این کشور(چپ) در کنار چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits