دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 12 دقیقه
طالع شما در سی و یکمین روز فروردین ۹۳ - به گزارش افکارنیوز، امروز شما روحیه آرامی دارید و -طالع-یکمین-فروردین
به گزارش افکارنیوز، امروز شما روحیه آرامی دارید و دائماً در فکر هستید. از یکی از دوستان قدیمی خود تماسی دریافت می کنید که باعث می شود یاد روزهای جوانی یا نوجوانی خود بیفتید.

فروردین

احساس گناه و عذاب وجدان می تواند انگیزه دهنده بسیار قدرتمندی باشد. امروز شما حس می کنید که مجبور هستید در کاری که ترجیح می دهید در آن دستی نداشته باشید، به یکی از اعضای خانواده کمک کنید. زمان هایی هست، مثل حالا، که وظایف خانوادگی بر تمایلات شخصی برتری دارد. نهایت تلاشتان را بکنید تا بیشترین کمک و لطف را به آنها نمایید، حتی اگر انجامش برایتان بسیار سخت باشد. در نهایت احساس بهتری به شما دست می دهد و از انجام این کار پشیمان نخواهید شد. چیزی اسرارآمیز و عرفانی امروز به سمت شما می آید. ولی قبل از هر چیز شما باید بر مانعی که سر راهتان قرار گرفته غلبه کنید تا بتوانید با فردی که در رویاهایتان است ملاقات کنید. این مشکل خاص آنطور که در ذهنتان آن را ساخته اید نیست. حس می کنید که به دلیلی این فرد خیلی فانتزی و تخیلی است که بخواهید با او آشنا شوید. ولی اشتباه می کنید. در مورد کارتان باید بگوییم که چون دیگران با شما موافق نیستند به این معنی نیست که ایده ها و افکار شما غلط باشند. بگذارید دیگران کارها را به روش خودشان انجام دهند و شما هم با اعتماد به نفس کارتان را بکنید. رویکرد خاص شما چیزی است که باید برای آن ارزش قائل شد.

اردیبهشت

امروز شما حس می کنید که تعهدات و مسئولیت های شما نسبت به دیگران روی دوشتان سنگینی می کنند. شما وقت خالی برای خودتان ندارید، چه برسد به اینکه بخواهید دوش بگیرید! ظاهراً یک چیز تعادل را بهم زده است و زمان آن است که شما کنترل و مسئولیت اوضاع را به عهده بگیرید. خیلی خوب است که شما روحیه سخاوتمندی دارید، ولی اگر خودتان را از خستگی بکشید هم کسی برای شما کاری نمی کند. پس زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا باتری هایتان شارژ شود. انرژی امروز کائنات شما را در تفریح و سرگرمی غرق می کند و شما فقط به این فکر می کنید که امشب با عشقتان کجا بروید. ولی فانتزی های شما با واقعیت تطابقی ندارند. شما باید منتظر بمانید تا ایده های آنی شما را به جایی نامعلوم ببرد. شاید این فرد آن کسی که فکر می کنید نباشد، که در این صورت باید برنامه رمانتیک خود را تغییر دهید. تنها کار کردن و بهره گرفتن از استقلال خود امروز کلید موفقیت شما است. انرژی های دیگران شما را در محل کارتان گیج می کند و حواستان از هدف اصلی پرت می شود. اگر به خودتان اعتماد داشته باشید، حس موفقیت و دستاوردهای بیشتری خواهید داشت.

خرداد

امروز شما روحیه آرامی دارید و دائماً در فکر هستید. از یکی از دوستان قدیمی خود تماسی دریافت می کنید که باعث می شود یاد روزهای جوانی یا نوجوانی خود بیفتید. امروز به تصمیمات محوری خود دقت می کنید و از خود می پرسید که اگر تصمیمات دیگری می گرفتید زندگی شما چگونه بود. بازی "اگر و اما" هیچ سودی برای شما ندارد. آنچه در اختیار دارید را با جان و دل بپذیرید. انرژی امروز کائنات برای شما پتانسیل ملاقاتی رمانتیک را فراهم می کنید به شرطی که شما و طرفتان بتوانید با هم صادق باشید. یکی دو مسئله هست که شاید در مورد آن با هم صداقت نداشته اید و این مسائل باعث شده اند که بین شما اصطکاکی پدید بیاید که باید در مورد آنها حرف بزنید و مشکل را حل کنید. این هفته، هفته کاری خوب و پر انرژی ای برای شما است. شما نه تنها از لحاظ عاطفی اعتماد به نفس زیادی دارید، بلکه بسیار خوش بین هستید و نسبت به ایده ها و مفاهیم نو استقبال نشان می دهید. چشم انداز و دیدگاه شما وسیع است و دوست دارید چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

تیر

امروز اجتماعی شدن، کار کردن و جواب دادن به تلفن ها و ایمیل ها را فراموش کنید. در منزل بمانید و استراحت کنید. آلبوم های قدیمی را درآورید و با فکر کردن به خاطرات گذشته خودتان را سرگرم کنید. از سکوت و آرامش لذت ببرید. به صدای تیک تاک ساعت و زوزه باد گوش کنید. سایه هایی که در اتاق می افتند را دنبال کنید و به خودتان زمانی برای مدیتیشن بدهید. گاهی اوقات بهتر و آسانتر است که انسان مثل کبک سرش را زیر برف ببرد و با حقیقت روبرو نشود. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا احتمال یک فاجعه رمانتیک را پیش بینی کنید و تصمیمی که می خواهید بگیرید را کنار بگذارید تا قبل از هر کاری همه چیز را سبک و سنگین کنید. قبل از بله گفتن به فرد مقابل خوب فکر کنید. نگذارید چیزی بماند که در مورد آن شک داشته باشید. اگر سر کار می روید باید بگوییم که شما به محرک جدیدی نیاز دارید. شما به یک چالش تازه یا نوعی تقویت خلاقیت احتیاج دارید. روتین قبلی دیگر برایتان پاسخگو نیست. قدم های جدیدی بردارید تا سناریوی کاری شما عوض شود. این برای تازه نگه داشتن انگیزه شما برای کار بسیار مهم و حیاتی است.

مرداد

اگر امروز همسایه ها تا دم در منزل تان آمدند و از شما درخواستی نمودند تعجب نکنید. پاسخ ابتدائی شما به آنها قطعاً (و طبیعتاً) بله است، ولی باید دو بار فکر کنید و سپس پاسخ بدهید. زیرا این لطفی که شما به همسایه خود می کنید مستلزم تعهد زمانی است. آیا این همان چیزی است که شما می خواهید؟ اشکالی ندارد، شما می توانید نیازهای خود را بر نیازهای دیگران مقدم بدانید و در عین حال همسایه خوبی باشید. نگران نباشید، آنها شما را درک می کنند. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا نگاه دیگری به عشق خود داشته باشید. شما باید جادوی خاصی را در رابطه خود تزریق کنید و اگر لازم شد عینک خوش بینی بزنید و بگذارید خنده و شادی فضای این رابطه را سبک تر و شادتر کند. اگر لازم شد برای شام بیرون بروید و سرگرمی و تفریح را فراموش نکنید تا رمانس واقعی دوباره به رابطه شما برگردد. در محل کار کسی هست که سعی می کند شما را کنترل کند. او می خواهد شما را به جرگه خود اضافه کند. مراقب انگیزه های این فرد باشید. شما دوست دارید ایده های نو را امتحان کنید، ولی قبل از آن باید مراقب منافع خود نیز باشید.

شهریور

امروز دیگران از شما درخواست انجام کارهایی را می کنند. شما دوست دارید به آنها جواب مثبت بدهید ولی امکانش فراهم نیست. یاد بگیرید که گاهی بتوانید نه بگویید و منافع خود را بر دیگران مقدم بدانید. نگران نباشید طرف مقابل درک می کند که منظور شما چیست. شما به همه گفته اید که دوست دارید همسر آینده شما چه خصوصیاتی داشته باشد و همه این را می دانند. حتی آرایشگر شما یا فروشنده سوپرمارکت محل شما هم از این قضیه مطلع است. رمانسی که شما دنبالش هستید شاید در این چند روز سراغتان نیاید، ولی قطعاً رابطه ای رمانتیک بین شما و فردی که از قبل می شناسید بوجود می آید. در محل کار نیز شانس شما زمانی گل می کند که روش های قدیمی و خوب را با راه حل های عملی دراماتیک ترکیب کنید. نترسید از اینکه کارهای خود را به روشی جسورانه انجام دهید و اطرافیان خود را متوجه کارهای خود کنید.

مهر

امروز شما با این انگیزه از خواب بیدار می شوید که همه چیز را مرتب و تمیز کنید. این زیاد با خصوصیات شما همخوانی ندارد. اگر شما را نمی شناختیم می گفتیم که حس مادرانه پیدا کرده اید و غریزه شما برای تمیز کردن آشیانه بیش از پیش پررنگ شده است. تمایلات غریزی خود را برای فردا نگه دارید. فردا احتمالاً چهارچوب ذهنی شما بسیار متفاوت با امروز خواهد بود. امروز شما اجازه و اختیار تام از سوی کائنات دارید تا برای امشب حسابی خودتان را شیک و پیک کنید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که اگر امشب با کسی قرار دارید، زمان بسیار خوبی را خواهید گذراند و پایتان از زمین جدا خواهد شد. با آنکه این مناسبت ها بسیار از واقعیت به دور هستند، ولی باید تا می توانید از این فرصت استفاده کنید و زمان خوب و با کیفیتی را با عشقتان سپری کنید. در مورد کارتان نیز باید بگوئیم که به نظر می رسد شما حداقل ها را دارید انجام می دهید. شما تلاش بیشتری برای انجام کارها نمی کنید و بدین ترتیب از آنچه انتظار دارید جلوتر نخواهید افتاد. بدانید که اگر می خواهید پیشرفت کنید، باید تلاش بیشتری صورت دهید.

آبان

امروز باید شما برای حرکت حرفه ای بعدی خود استراتژی بسازید. اگر شما در ارتش بودید، تابحال یک ژنرال ۵ ستاره شده بودید. حس تاکتیکی شما بسیار خوب است. متأسفانه محل کار شما ستاره پخش نمی کند! اگر به شما ترفیع یا افزایش حقوق می دادند خوشحال تر می شدید. این کمترین کاری است که می توانند برای تقدیر از سختکوشی شما بنمایند. اگر چنین چیزی برای شما رخ نداده، حتماً بروید و آن را از کارفرمای خود بخواهید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که امشب شبی اسرارآمیز برای شما باشد. شبی که برای بیرون رفتن با عشقتان بسیار مناسب است. شما دو نفر می توانید بنشینید و در مورد طالع یکدیگر صحبت کنید یا در مورد خاطرات گذشته حرف بزنید. کف دست همدیگر را بخوانید و شب بسیار رمانتیکی را با هم بگذرانید. در محل کار شما کارهای خود را کنار گذاشته اید و به دیگران کمک می کنید. ولی باید مواظب باشید که هم کارهای خودتان درست پیش برود و هم به اطرافیان کمک کنید. حواستان باشید که خود شما هم نیازهایی دارید که باید برآورده شوند.

آذر

امروز شما وقتتان را به وظایف خانگی اختصاص داده اید. این وظایف برایتان جذابیت ندارند، ولی می خواهید امروز خودتان را با کارهای روزمره خانه سرگرم کنید. بروید قبض ها و صورتحساب ها را پرداخت کنید و لباس ها را از خشکشویی بگیرید. به باغچه و گلدان ها برسید و آشپزی کنید. همسر یا اعضای خانواده شما از تلاش هایتان تقدیر می کنند. خوشحالی آنها در این است که همه این کارهای شما غیرمنتظره است. کسی چه می داند؟ شاید آنها هم تلافی کنند. امروز روز بسیار خوبی برای فکر کردن به فانتزی های هیجان انگیزی است که در مورد عشقتان دارید. انرژی امروز کائنات به شما کمک می کند تا چیزهای بیشتری در مورد او کشف کنید که برایتان الهام بخش و جالب است. شما در فضای تفریح و سرگرمی هستید، پس چرا با هم بیرون نمی روید و از این فرصت بهره نمی برید؟ در محل کار مدتی است که شما عمداً از روبرو شدن با یک نفر اجتناب می کنید. نمی خواهید با او درگیری لفظی پیدا کنید و در نتیجه نقش "آقا یا خانم مؤدب" را بازی می کنید. از تهاجمی بودن نترسید و رک و راست با او حرف بزنید. این کار شما را از نگرانی هایتان آزاد می کند.

دی

امروز روز پرمشغله ای برای شما خواهد بود و از هر لحظه آن لذت خواهید برد. منتظر باشید که با افراد بسیاری ملاقات کنید. شاید سفرهای کوتاهی در شهر داشته باشید و راه های میانبر یا انحرافی بروید که اصلاً پیش بینی نمی کردید، ولی همه اینها برایتان خوشایند هستند، زیرا غیرمنتظره هستند. این لحظات دزدکی هستند که زندگی را شیرین و غنی می کنند. انرژی امروز کائنات باعث می شود که کمی از واقعیت دور شوید. شاید هم معنایش این باشد که شما تمایل به عاشق شدن در نگاه اول دارید، به خصوص اگر در یک مهمانی یا دورهمی اجتماعی شرکت می کنید. در واقع این برای شما خوب است، زیرا بدان معناست که شما شانس زیاد فکر کردن را نخواهید داشت و بنابراین با فرد بسیار خاص و ویژه ای ملاقات می کنید. چرخ و فلک مقصد ندارد، پس هرچه تلاش کنید به انتهای آن نمی رسید. امروز هر کاری می کنید، نوسانات دراماتیک گویی دنبال شما هستند و در مسیر کاری تان همراه تان می آیند. این را بپذیرید و از آن لذت ببرید و با آن نجنگید.

بهمن

شما اخیراً به سختی کار می کردید و لیاقت تقدیر حرفه ای را دارید. در نتیجه تلاش های شما، احتمالش هست که شما دیر یا زود پاداشی بگیرید، یا افزایش حقوق بیابید یا ارتقای درجه و ترفیع دریافت کنید. جشن بگیرید ولی جشن تان یک شب بیشتر نباشد. اگر بگذارید این مهمانی تا ابد ادامه بیابد، صورتحساب هایتان سنگین می شوند. صرفه جویی کنید و سخت تلاش کنید. اگر نمی توانید امروز دو را با دو جمع ببندید، نگران نباشید، دلیلی برای این کار نیست. انرژی امروز کائنات بدان معناست که ذهن شما امروز در سطح تخیلی تری کار می کند و این می تواند برایتان مفید باشد. به حس درونی و ادراک خود توجه کنید و اگر کاری به نظرتان درست می آید، آن را انجام دهید حتی اگر قضیه در مورد ملاقات و آشنایی با یک شخص خاص باشد. امروز در محل کار از سوی کسی که ارزش کارهای شما را می داند تقدیر دریافت می کنید. شما امروز بسیار خوشحال هستید و فکر می کنید که زمان آن رسیده که تقاضای ترفیع یا افزایش حقوق نمایید. همه می دانند که شما لیاقتش را دارید.

اسفند

امروز روزی است که شما نیازهای خانواده را تأمین می کنید. افراد دیگر از تعهد بیزار هستند، ولی شما نه. شما روحیه مهربان و رئوفی دارید. تا وقتی که حس تقدیر از کارهایتان را داشته باشید، از اینکه به دیگران لطف بیشتری نمایید، خوشحال می شوید. حس می کنید از سوی دیگران دوست داشته می شوید. شما روحیه سخاوتمندی دارید و این در تمام کارهای شما نمود می یابد. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا امروز اسرارآمیزترین تیپ خود را بزنید و بیرون بروید. احتمالش زیاد است که با کسی آشنا شوید که کاملاً در طول موج شما قرار دارد و دلش می خواهد با کسی مثل شما ملاقات کند و زندگی اش عوض شود. این رابطه بسیار مثبتی خواهد شد که برایتان شادی و خوشبختی را به ارمغان می آورد. در محل کار شما حس می کنید که اطرافیان حس عصبانیت و رفتار تهاجمی نسبت به شما دارند. شاید خودتان هم از دست خودتان عصبانی باشید و بخاطر استانداردهای بالایی که در کارتان تعیین کرده اید، خودتان بدترین دشمن خودتان شوید. به خودتان استراحت بدهید و سخت نگیرید تا دیگران هم به شما سخت نگیرند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits