دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترين راهکارها را براي طراحي با آينه ها - به گزارش افکارنیوز، آينه وسيله اي است که نور را بي-بهترین-راهکارها-طراحی-آینه
به گزارش افکارنیوز، آينه وسيله اي است که نور را بيشتر از مقدار واقعي منعکس مي کند، بنابراين علاوه بر اينکه مي توانيم ظاهر خود را در آن ببينيم، براي دکور کردن فضاها و بزرگ نمايي فضاهاي کوچک نيز استفاده مي شود و به فضا ظاهري شيشه اي مي دهد. طراحان داخلي، بهترين راهکارها را براي طراحي با آينه ها به شما ارائه کرده اند که به مواردي از آنها اشاره مي شود.

پنجره هاي تزئيني

بنابر گفته طراحان، زماني که مي خواهيد منزل تان را با آينه طراحي کنيد، قانوني براي آن وجود ندارد آينه ها نور و وسعت را به اتاق ها مي آورند. شما مي توانيد همانند پنجره هايي تزئيني آنها را حرکت دهيد و در هر جايي که دوست داريد، قرار دهيد.

فضا را دو برابر کنيد

با نصب آينه، فضا از نظر بصري بزرگتر نشان داده مي شود. محل نصب و قرار دادن آينه، از نکته هاي کليدي به کارگيري آن است؛ شما بايد مطمئن شويد آينه اي که نصب مي کنيد انعکاس بدي نداشته باشد، همچنين کيفيت واقعيت خود را در افزايش فضا نشان دهد. اين آينه در اتاق نهارخوري، فضا را بزرگتر و روشن تر کرده است.

نصب متفاوت آينه ها

بعضي طراحان معتقدند شما نمي توانيد در خانه به اندازه کافي آينه داشته باشيد. اين روش را امتحان کنيد؛ روي يک ديوار چندين آينه جديد نصب کنيد. اگر اين آينه هاي شبيه هم را روي يک ديوار نصب کنيد، آنها را به صورت يک گروه هنري روي ديوار ايجاد کرده ايد. اندازه آينه ها بايد متناسب با اندازه ديوار باشند. از نصب آينه هاي کوچک روي يک ديوار بزرگ پرهيز کنيد و دقت کنيد آينه ها هم اندازه باشند.

يک نقطه کامل و کانوني

آينه ها مي توانند حس دکوري و تزئيني مضاعفي به يک اتاق بدهند. مي توانيد دو آينه مشابه را در اتاق خواب در کنار يکديگر نصب کنيد. دقت کنيد اينه ها با ديگر وسايل اتاق تان هماهنگ باشند. اين آينه ها بخش کاملي از سبک طراحي هستند که با قاب هاي شيک خود مي توانند زيبايي طراحي داخلي را افزايش دهند.

بهترين جا براي نصب آينه

آينه ها در هر اتاقي از خانه مي توانند نصب شوند اما محل مورد پسند طراحان براي نصب آينه ها، راه هاي ورودي هستند. ورودي ها، اتاق هاي کم نور و فضاهاي غذاخوري بهترين جا براي نصب آينه ها هستند؛ به اين دليل که هم نور را منعکس مي کنند و هم نقش ها و تزئينات اطراف را بازتاب مي دهند. طراحاني که با نصب آينه در محل ورودي ها موافق هستند، مي گويند با اين کار افراد مي توانند هنگام خروج از منزل، خود را در آينه چک کنند.

انعکاس اتاق خواب

حس و حالي انرژي زا به اين اتاق خواب داده شده است؛ يک آينه بزرگ ايستاده در کنار پرده ها اين فضاي کوچک را دو برابر نشان مي دهد. اينه اي که از سقف تا کف را مي پوشاند، مي تواند يک وسيله برجسته مفيد براي ديوار يک اتاق خواب باشد. به خصوص زمان لباس پوشيدن.

نور منعکس شده

اتاق نهارخوري، مکان مناسبي براي نصب آينه است، همچنين مي توان از آينه ها در اتاق هايي فاقد نور استفاده کرد تا حسي بهتر در فضا ايجاد شود. استفاده از آينه ها در اين اتاق نهارخوري باعث انعکاس نور شمع ها و ايجاد حسي گرم و رمانتيک شده است.

۷ روز زندگي/ شماره ۱۸۷/ نيمه دوم بهمن ماه ۹۲/ مترجم: سعيده عرب/ صفحه ۷۲



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits