دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زنی که عاشق ازدواج است + عکس
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زنی که عاشق ازدواج است + عکس - عاشق- ازدواج - طولانی ترین و شادترین ازدواج - اعتیاد به ازدواج- کتاب گینس

یک خانم آمریکایی به نام « لیندا ولف » 23 بار ازدواج کرده است.
او تا کنون بیست و سه بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است . خانم ولف که ۶۸ سال سن دارد ، توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .

زنی که عاشق ازدواج است + عکس

او می گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است .اولین ازدواج او در سن ۱۶ سالگی ، در سال ۱۹۵۷ ، با یک مرد ۳۱ ساله به نام جرج اسکات بود که این زندگی مشترک، ۷ سال طول کشید . لیندا می گوید که این مدت، طولانی ترین و شادترین ازدواج او بود.

زنی که عاشق ازدواج است

او در سالهای بعد ، با یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و ... ازدواج کرد . دوتا از شوهرهایش، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی خانمان و آواره بودند . خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام « جک جورلی » ازدواج کرد .

زنی که عاشق ازدواج است + عکس

او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست . آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام « گلین ولف » بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود . این آقا ، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت . هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است .

منبع: عرش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits