دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 مرده ای که دستش را از گور دراز کرد! + عکس
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرده ای که دستش را از گور دراز کرد! - زیارت اهل قبور - گورستانی در برزیل- قدم زدن در گورستانی-فیلم وحشتناک- کارکنان گورستان- یوتیوب -

 مرده ای که دستش را از گور دراز کرد! + عکس

یک زن هنگامی که برای زیارت اهل قبور خود به گورستانی در سائوپائولو رفته بود، با شوک زندگی‌اش مواجه شد.

او هنگام قدم زدن در گورستانی در برزیل ناگهان صدای ناله‌ای ضعیف را شنید و ناگهان متوجه حرکتی خفیف در خاک گوری که نزدیکش بود، شد.

مرده ای که دستش را از گور دراز کرد!

بعد از آن صحنه‌هایی که در یک فیلم وحشتناک سراغ داریم، اتفاق افتاد. از این گور، دست یک مرد بیرون زد. او تلاش داشت خود را از زیر خاک بیرون بکشد.

این زن گفت: شوکه شده بودم که می‌دیدم مردی که فکر می‌کردم مرده است، تلاش دارد از قبر بیرون بیاید.

این زن که خواست نامش فاش نشود، سریع پا به فرار می‌گذارد. اما نهایتا برمی‌گردد و به اورژانس خبر می‌دهد. پلیس ابتدا این تلفن را جدی نگرفت. اما زمانی که یکی از کارکنان گورستان واقعه را تایید کرد، آنها به حرف زن اطمینان کردند.

این حادثه حدود یک هفته پیش روی داد. روی یوتیوب ویدئوهای مربوط به این واقعه دست به دست می‌شود. در این ویدئو می‌توان دید که نیروهای امدادی چطور این مرد را از قبر بیرون می‌آورند. این مرد در حال حاضر در بیمارستان است.

گمان می‌رود این کارمند سابق دادگستری در یک دعوا مداخله داشته است. ظاهرا او با ضربه‌ای بیهوش شده و بعد به گورستان برده شده و مهاجمان او را در یک قبر خالی انداخته‌اند.

منبع : شبکه خبری سوئیسی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits