دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جشنواره مجسمه های گل هلند
18
زمان مطالعه: 1 دقیقه
جشنواره مجسمه های گل هلند-جشنواره گل هلند-جشنواره گل-سازه های گل کاری شده-هلند-باغ گل هلند-گل های هلندی-گل کوکب-جشنواره گل در سپتامبر در هلند-جشنواره گل در هلند چه زمانی برگزار می شود؟-مجسمه های گل-عکس گل های زیبا

هلند یکی ازآن مکان هاییست که حتما ارزش یکبار سفر کردن را دارد.با دیدن گل ها و مجسمه های ساخته شده از گل نه تنها از شدت هیجان به اوج لذت می رسید بلکه می توانید عکس های زیبایی هم در کنار انها بگیرید و به دوستانتان نشان دهید.

جشنواره گل هلند

جشنواره مجسمه های ساخته شده از گل در هلند از سال 1936 تا کنون در اولین یکشنبه ماه دسامبر برقرار بوده است و هنوز هم ادامه دارد.

جشنواره گل هلند

جشنواره گل هلند

با وجود اینکه این نمایشگاه جنبه تجاری ندارد و به صورت داوطلبانه برگزار می شود حدود 20 مجسمه گل متفاوت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

جشنواره گل هلند

گل های کوکب به سازه های موجود در فستیوال رشد کرده و در طول تابستان به عمل می آیند. ساکنان محله های اطراف که حدود 20000 نفر می باشند در طول تابستان به این سازه ها گل کاری می کنند. گل های کوکب همیشه در آخرین هفته ماه سپتامبر یعنی دو روز قبل از شروع جشنواره اضافه می شوند چرا که مدت زمان کمی تازگی و طراوت خود را حفظ می کنند.

جشنواره گل هلندجشنواره گل هلند

جشنواره گل هلند

جشنواره گل هلندجشنواره گل هلند

گرداوری و ترجمه:
بخش خواندنیهای جالب مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (18 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits