دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ شاسی بلند مقرون به صرفه و محبوب و البته ارزان در بازار آمریکا
4
زمان مطالعه: 7 دقیقه
شاسی بلند مقرون به صرفه و محبوب و البته ارزان در بازار آمریکا-ماشین های محبوب

با رشد بازار و توسعه سریع بازار خودرو، خودروهای اسپرت و دوست داشتنی شاسی بلند در حال افول و مرگ تدریجی است و البته هنوز افراد زیادی هستند که دنبال یک خودرو شاسی بلند اسپرت برای لذت بردن از رانندگی هستند.

۱۰ شاسی بلند مقرون به صرفه

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروسازی: شد بازار و توسعه سریع بازار خودرو، خودروهای اسپرت و دوست داشتنی شاسی بلند در حال افول و مرگ تدریجی است و البته هنوز افراد زیادی هستند که دنبال یک خودرو شاسی بلند اسپرت برای لذت بردن از رانندگی هستند.

در این مطلب تصمیم داریم مناسب‌ترین شاسی بلندهای موجود در بازار امریکا را که با یک بودجه متوسط قابل خریداری هستند را معرفی کنیم.


۲۰۱۴ Nissan Armada با شروع قیمت ۳۷ هزار دلار

ماشین های محبوب

لیست ما با خودرو نیسان آرمادا شروع می‌شود که یک شاسی بلند فول سایز با قیمت متوسط ۳۷ هزار دلاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۵٫۶ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۳۱۷ اسب بخار و ۳۸۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که از یک جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک حاصل می‌شود.

این خودرو دارای سیستم تمام چرخ است ولی با توجه به وزن سبک ۵۲۶۷ پوندی دارای مصرف سوخت تنها ۱۳ مایل در هر گالن در شهر و ۱۹ مایل در هر گالن در بزرگراه است که مصرف سوخت مناسبی است.


۲۰۱۳ Toyota 4Runner با شروع قیمت ۳۲ هزار دلار

ماشین های محبوب

خودرو محبوب۴Runnerبه تازگی یک بروز رسانی بزرگ برای مدل ۲۰۱۳ خود دریافت کرده و دارای شروع قیمت ۳۲ هزار دلاری است.

تامین انرژی این خودرو دارای یک موتور ۴٫۰ لیتری V6 با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و ۲۷۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که دارای سیستم کنترل الکتریکی پنج سرعته گیربکس اتوماتیک است. این خودرو دارای مصرف سوخت احترام برانگیز ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته بری یک خودرو با وزن ۴۷۰۰ پوندی بسیار عالی است.


۲۰۱۳ Dodge Durango با شروع قیمت ۳۰ هزار دلار

ماشین های محبوب

با شروع قیمت ۳۰ هزار دلاری دورانگو بهترین رید برای رقابت با بهترین خودروهای کلاس V8 با قدرت پیشرانه ۳۶۰ اسب بخاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخار یا موتور ۵٫۷ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار است.

موتور ۳٫۶ لیتری متوسط مصرف سوخت ۱۸ مایل در هر گالن در شهر و ۲۵ مایل در هر گالن در بزرگراه را ارائه میدهد در حالی که موتور ۵٫۷ لیتری دارای متوسط مصرف سوخت ۱۴ مایل در هر گالن در شهر و ۲۳ مایل در هر گالن در بزرگراه است.

شایان ذکر است که وزن دورانگو با موتور V6 در حدود ۶۲۰۰ پوند و با موتور V8 در حدود ۷۴۰۰ پوند است.


۲۰۱۴ Honda Pilot با شروع قیمت ۳۰ هزار دلار

ماشین های محبوب

خودرو شاسی بلند بعدی در لیست ما هوندا پایلوت مدل ۲۰۱۴ با شروع قیمت ۳۰ هزار دلاری است که داری موتور محبوب ۳٫۵ لیتری V6 موسوم به i-VTEC با قدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخار است که سیستم نیروگاهی خود را به یک سیستم انتقال قدرت پنج سرعته اتوماتیک با سیستم مدیریت گشتاور متغیر مجهز کرده است.

شایان ذکر است که خودرو مذکور دارای متوسط مصرف سوخت ۱۸ مایل در هر گالن در شهر و ۲۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است که بدین ترتیب خودروسازان ژاپنی باید به خود بیالند که این تنها شاسی بلند هشت سرنشین است که دارای چنین بهره وری سوخت با وجود وزن ۴۵۰۰ پوندی است.


۲۰۱۴ Ford Explorer با شروع قیمت ۳۰ هزار دلار

ماشین های محبوب

فورد اکسپلورردر بازار شاسی بلندها دارای قدمتی ۱۰ ساله است و در حال حاضر با مدل ۲۰۱۴ خود که یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخاری و ۲۵۵ پوند بر فوت است در این بازار بروز رسانی شده است.

قیمت این خودرو از ۳۰ هزار دلار آغاز می‌شود و البته خریداران گزینه ۲٫۰ لیتری اکوبست چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخار و ۲۷۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور را نیز در پیش روی خود دارند.

شایان ذکر است که موتور V6 دارای مقدار مصرف سوخت ۱۷ مایل در شهر و ۲۴ مایل در بزرگراه است در حالی که اکوبست ۴ سیلندر بسیار کارامدتر بوده و دارای مقدار مصرف سوخت ۲۰ مایل در شهر و ۲۸ مایل در بزرگراه است که البته برای این خودرو ۵ هزار پوندی بسیار مناسب است.


۲۰۱۴ Jeep Grand Cherokee با شروع قیمت ۲۹ هزار دلار

ماشین های محبوب

شرکت جیپ برای مدل سال ۲۰۱۴ مدل گراند چروکی را دوباره طراحی کرد و با وجود طراحی بحث انگیز این شاسی بلند هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین شاسی بلند‌های بازار با شروع قیمت خرده فروشی ۲۹ هزار دلاری است.

شایان ذکر است که مدل پایه این خودرو دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخاری و ۲۶۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که به یک سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک کارآمد مجهز شده است.

جیپ گروند چروکی مدل ۲۰۱۴ دارای توسط مصرف سوخت ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است که برای یک خودرو با وزن ۷۴۰۰ پوند رقم متوسطی است.


۲۰۱۴ Toyota FJ Cruiser با شروع قیمت ۲۷ هزار دلار

ماشین های محبوب

خودرو مذکور مدت زمانی است که تولید ان متوقف شده است با این حال یکی از بهترین شاسی بلندهای تویوتا با شروع قیمت ۲۷ هزار دلاری است.در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۴٫۰ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۲۶۰ اسب بخار و ۲۷۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم که قابلیت کار با هر دو گیربکس اتوماتیک پنج سرعته و ۶ سرعته دستی را دارد.

شاسی بلند تویوتا دارای متوسط مصرف سوخت ۱۶ مایل در هر گالن در شهر و ۲۰ مایل در هر گالن در بزرگراه با وزن ۴۷۰۰ پوندی است.


۲۰۱۴ Jeep Wrangler Unlimited با شروع قیمت ۲۶ هزار دلار

ماشین های محبوب

خودرو بعدی ما در لیست ما جیپ ورانگلر آنلیمیتد مدل ۲۰۱۴ است که دارای شروع قیمت ۲۶ هزار دلاری است.

این خودرو دارای موتور ۳٫۶ لیتری پنتا استار V6است که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه ۲۸۵ اسب بخاری و ۲۶۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که البته با رقم متوسط مصرف سوخت ۱۶ مایل در هر گالن در شهر و ۲۱ مایل در هر گالن در بزرگراه دارای بهترین مصرف سوخت نیست ولی با یک بار سوخت گیری قادر به طی مسافت ۴۷۲ مایل است تا با وزن ۳۵۰۰ پوندی بهترین از این نظر در کلاس خود باشد.


۲۰۱۳ Nissan Xterra با شروع قیمت ۲۳ هزار دلار

ماشین های محبوب

هنوز آینده نیسان اکسترا ناشناخته باقی مانده است زیرا خودروساز ژاپنی هنوز تصمیمی‌در مورد ادامه تولید ان اعلام نکرده است.

با اینکه فروش این خودرو دچار افت شده است اما هنوز هم با قیمت ۲۳ هزار دلاری یکی از مقرون به صرفه ترین شاسی بلندهای بازار است.

مدل ۲۰۱۳ این خودرو دارای متوسط مصرف سوخت ۱۶ مایل در هر گالن در شهر و ۲۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است که از یک موتور ۴٫۰ لیتری V6با قدرت پیشرانه ۲۶۱ اسب بخاری و وزن در حدود ۵ هزار پوند حاصل شده است.


۲۰۱۴ Jeep Wrangler با شروع قیمت ۲۳ هزار دلار

ماشین های محبوب

و سرانجام صدرنشین لیست ۱۰ خودرو شاسی بلند مقرون به صرفه ما خودرو جیپ ورانگلر مدل ۲۰۱۴ با شروع قیمت ۲۳ هزار دلاری است.

نسل جدید این خودرو دارای موتور ۳٫۶ لیتری پنتا استار V6 با قدرت پیشرانه ۲۸۵ اسب بخار و ۲۶۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که با سیستم نیروگاهی شش سرعته دستی و پنج سرعته اتوماتیک عرضه شده است.

شایان ذکر است که این خودرو دارای متوسط مصرف سوخت ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۱ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته مخزن سوخت کوچک تری نسبت به مدل آنلیمیتد دارد تا با وزن ۲ هزار پوندی سبک ترین خودرو لیست ما باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits