دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لوییس ویتون (Louis Vuitton)، تولید کننده اجناس لوکس
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوییس ویتون (Louis Vuitton)، تولید کننده اجناس لوکس

لوییس ویتون (Louis Vuitton)، تولید کننده اجناس لوکس

لوییس ویتون (Louis Vuitton)، نام برندی فرانسوی بوده که تولید کننده اجناس لوکس و گران قیمت می باشد. لوییس ویتون موسس این شرکت در چهارم اگوست 1821 در فرانسه به دنیا آمده و در سال 1835 به قصد گسترش کار خود در پاریس زدگاه خود را ترک نمود.


لوییس در پاریس شانس خود را امتحان کرده و به عنوان شاگردی که وسایل مشتری های خیلی پولدار عازم سفر را بسته بندی می کرد، مشغول به کار شد. کم کم کارش بالا گرفت و به دربار پادشاه آن زمان که ناپلئون سوم بوده، راه پیدا کرد. این موفقیت به لویی کمک کرد تا تجربیات ارزشمندی پیدا کند و دانشش رو درباره یک چمدان مسافرتی خوب گسترش دهد از آن زمان کار طراحی کیف و چمدان برای طبقه اشراف را شروع نمود.


وی در سال 1854 خانه مد لویی ویتون را بنا نهاد و تا زمان مرگش در 1892 توانست کارهای مقبولی ارائه دهد و خود را در میان رقبای فرانسوی مطرح سازد. پس از مرگ وی شرکتش به صورت سهامی درآمد و امروزه کمپانی (LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy به صورت یکی از غولهای صنعت مد درآمده است.


برنارد آرنو، رييس و مدير ارشد اجرايي شركت LVMH، هم اکنون با ثروت 5/16 ميليارد دلار، ثروتمندترين فرد فرانسه و پانزدهمين فرد ثروتمند دنيا مي‌باشد. شركت LVMH مالك سهام عمده بسياري از برندهاي معروف مثل لويي وويتون، ديور و فندي است. مجله تايمز در سال 2007 برنارد آرنو را به عنوان يكي از 100 فرد تاثيرگذار دنيا معرفي كرد.


اعتقاد وی بر این است که شرکت برای افزایش انرژی خلاقانه، باید مدیرانی با عشق و علاقه به هنرمندان داشته باشند و به این شکل مي‌توانند هنرمندانشان را درک کنند.


آرنو که در میان مدیران ارشد اجرایی پیشتاز در جهان، فردی منحصر به فرد است، همواره این توانایی را داشته که بین جنبه‌های مالی و خلاقانه کسب و کار ارتباطی مناسب برقرار کند. او گرچه هیچ وقت به محدود کردن نوآوری طراحانش اعتقاد نداشته، اما همواره بر انضباط مالی در خرید، بازاریابی و فروش محصولات شرکتش تاکید کرده است.


محصولات زنانه این برند به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند: کیف دستی، وسایل مسافرتی، کیف پول ، کمربند، روسری، زیورآلات، جواهرات، عینک، کتاب، نوشت‌افزار، کفش، ساعت و لباس. محصولات مردانه نیز علاوه بر موارد فوق شامل کراوات نیز می‌گردد.
سایت زر در بخش برندهای طلا و جواهر خود به معرفی برخی از برترین محصولات این برند برتر سوئیسی نموده است.


- محصولات شرکت لوییس ویتون (Louis Vuitton):

مدل های انگشتر کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
مدل های جاسوئیچی و آویز موبایل کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
مدل های آویز کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
مدل های گوشواره کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
مدل های گردنبند کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)
مدل های دستبند کمپانی لوئیس ویتون (Louis Vuitton)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits