دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با ده برند معروف و گران قیمت ودکا آشنا شوید

10 تا از گرانترین ترین ودکاهای جهان در سال 2018

با ده برند معروف و گران قیمت ودکا آشنا شوید
9
زمان مطالعه: 10 دقیقه
گرانقیمت ترین ودکاهای جهان تولید کدام کمپانی معروف است؟ چه کسانی این ودکاهای گران قیمت را مصرف می کنند؟

گرانترین ودکاهای جهان بطری ۷.۲۵ میلیون دلاری بیلیونر ودکا(Billionaire Vodka) از کمپانی لئون ورث سردمدار کل این لیست ده تایی است! همچنین بطری ودکای رویال دراگون (Royal Dragon vodka) با قیمتی بالغ بر۵.۵ میلیون دلار ملقب به چشم اژدها(The Eye of the Dragon c)در رده دوم ده ودکای گرانقیمت جهان قرار دارد.با مجله دلگرم همراه باشید تا گرانترین ودکاهای دنیا در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

فهرست گرانترین ودکاهای جهان

  1. ودکا بیلیونر(Billionaire Vokda)
    قیمت هربطری : ۷.۲۵ میلیون دلار، تقریبا معادل
    ۳۵ میلیارد تومان !!
  2. ودکا چشم اژدها(The Eye of the Dragon)
    قیمت هربطری:۵.۵ میلیون دلار، تقریبا معادل
    ۲۶ میلیارد تومان !!
  3. ودکا بیلیونر(Billionaire Vodka)
    قیمت هربطری: ۳.۷ میلیون دلار، تقریبا معادل
    ۱۷ میلیارد تومان !!
  4. ودکا روسو بالتیک(Russo-Baltique Vodka)
    قیمت هربطری:۱.۳ میلیون دلار، تقریبا معادل
    ۶ میلیارد تومان !!
  5. ودکا دیوا پرمیوم(DIVA Premium Vodka)
    قیمت هربطری: ۱ میلیون دلار ،تقریبا معادل
    ۴.۸ میلیارد تومان
  6. ودکا روسو بالتیک(Russo-Baltique Vodka)
    قیمت هربطری: ۷۴۰ هزار دلار، تقریبا معادل
    3.5 میلیارد تومان
  7. ودکا کورس (Kors Vodka 24k)
    قیمت هربطری: ۲۴۵۰۰ دلار، تقریبا معادل
    ۱۱۸ میلیون تومان
  8. ودکا أبسولوت کریستال پین استرایپ
    قیمت هربطری: ۱۰ هزار دلار، تقریبا معادل
    ۴۸ میلیون تومان
  9. ودکا بِلوِر بییرز(Belver Bears)
    قیمت هربطری: ۷۲۴۰ دلار، تقریبا معادل
    ۳۶ میلیون تومان
  10. ودکا اُوال سوآروسکی کریستال(OVAL Swarovski Crystal)
    قیمت هربطری: ۶.۹۲۲ دلار، تقریبا معادل
    ۳۵ میلیون تومان

اگرچه وُدکا پیشینه آنچنان پر زرق و برقی ندارد اما عمدتا نوشیدنی لوکسی به حساب می آید که در مهمانی های تشریفاتی توسط افراد ثروتمند و لاکچری یا تُجار با کلاس اجتماعی بالا و افراد سرشناس استفاده می شود.

ودکا در زبان روسی و لهستانی به معنای ”آب کم“ است.
ودکای معمولی و یا ودکای بسیار لاکچری هر دو در بازار از طعم های متفاوتی برخوردار هستند. از طعم های بامزه ای مثل زغال اخته و تمشک گرفته تا طعم های عجیب و غریبی مثل کره بادام زمینی و ژله و بیکن! حتی ودکاهای کلاسیک هم بسته به برند خریداری شده و فرایندهای تقطیری که در ‌آن صورت گرفته است طعم های متفاوتی دارند.

در لیست گرانترین ودکاهای دنیا در سال ۲۰۱۸ برندهایی یافت می شود که در فرایند عرق گیری و تقطیر آنها از الماس استفاده شده است!

پس با من در مجله دلگرم همراه شوید تا شما را به دنیای متفاوت ثروتمندانی ببرم که ودکای مصرفی آنها شاید چندین برابر کل دارایی های ما باشد!


10. ودکا اُوال سوآروسکی کریستال(OVAL Swarovski Crystal Vodka)

قیمت یک شیشه از این ودکا : ۶.۹۲۲ دلار، تقریبا معادل 35 میلیون تومان است

ودکا اُوال سوآروسکی کریستال(OVAL Swarovski Crystal Vodka)
ودکا اُوال سوآروسکی کریستال

دهمین ودکای گران قیمت دنیا در سال 2018 ودکای اُوال است. ودکایی با تولید محدود! ظاهر درخشان و ظریف آن بدون شک دلفریب تر از جواهرات معمولی شما است. دورتادور بطری اُوال پوشیده از ۷۰۰۰ تکه کریستال سوآروسکی است! و اینگونه است که قیمت کذایی ۶.۹۲۲ دلار نباید چیز شگفت انگیزی به نظر بیاید! اما این گرانی فقط به دلیل ظاهر لوکس این ودکا نیست بلکه اُوال در کیفیت و طعم منحصربفرد پا به پای رقیبان خود حرکت کرده است. شهرت این کمپانی در تولید ودکاهایی با ترکیبی ملایم و رضایت بخش زبانزد ودکا شناسان است! ودکایی که فرایند تولید آن در دنیا بی همتاست و در تهیه آن از الکل ۱۰۰ درصد خالص گندم باضافه آب استفاده شده است.


گرانترین ودکای جهان کدام است؟

۹. ودکا بِلوِر بییرز(Belver Bears)

قیمت یک شیشه بِلوِر بییرز : ۷۲۴۰ دلار، تقریبا معادل 36 میلیون تومان

ودکا بِلوِر بییرز(Belver Bears)
بِلوِر بییرز ودکا

بِلوِر بییرز از سال ۲۰۱۱ همزمان با جشنواره فیلم کن آغاز به کار کرد. بطری بییرز از جنس پلکسی گلاس است که طراحی زیبا، شکیل و بامزه ای دارد. چراغ هایی در این بطری ودکا تعبیه شده است که در مهمانی ها جلوه ای فانتزی و بسیار چشم نواز دارد. این بطری ودکا می تواند به صورت نمایشی در گوشه ای آویزان شود که نماد خرسی با چشمان براق و رعب انگیز در گوشه تاریکی از اتاق است! کمپانی لهستانی بِلوِدر این بطری زیبا را با همکاری دی جی جین راچ، خواننده و ترانه سرای مشهور طراحی کرده است. ودکای بِلوِدر به این دلیل برندی برتر شناخته شده است که به شدت طعمی ملایم و وسوسه انگیز دارد. بِلوِدر با وجود فرایند تقطیر چهارمرحله ای ودکایی بسیار غنی و لذت بخش است.


ودکاهای معروف دنیا

8. ودکا أبسولوت کریستال پین استرایپ (Absolut Crystal Pinstripe Black Bottle)

قیمت یک شیشه : ۱۰ هزار دلار، تقریبا معادل 4.8 میلیون تومان

ودکا أبسولوت کریستال پین استرایپ(Absolut Crystal Pinstripe Black Bottle)
أبسولوت کریستال پین استرایپ

ودکای أبسولوت پس از ارائه به بازار به شدت مشهور شد. این کمپانی با تقطیر گندم زمستانه و طعم های بسیار متفاوت برای هر نوع سلیقه ای بهترین انتخاب است!


ودکاهای روسی از این فهرست

7. ودکا کورس (Kors Vodka 24k, George V Limited Edition)

قیمت: ۲۴۵۰۰ دلار، تقریبا معادل 118 میلیون تومان

ودکا کورس(Kors Vodka 24k, George V Limited Edition)
ودکا کورس

کورس فقط یک بطری ودکای لاکچری گرانقیمت نیست! در واقع با پرداخت 24500 دلار جرعه ای از تاریخ دهه 1900 میلادی را چشیده اید. داخل بطری دست ساز ساخته شده از کریستال و طلای 24 عیار، ودکای لذیذی قرار دارد که طرز تهیه آن به دستور نیکلای دوم روسیه و کاملا سنتی می باشد او همواره در تلاش بود که بهترین طعم ودکا را خلق کند.نیکلای فرایند بسیار دشواری برای تقطیر اجرا می کرد که با لوله های طلای جامد و سپس تزریق توسط الماس صورت می گرفت. نیکلای دوم این دستورالعمل را با پسر عموی خود جورج وی کورس به اشتراک گذاشت. کورس ودکا این دستورالعمل را تکرار کرد و تنها 250 بطری از این نوع ودکا تاکنون تولید شده است.


6.ودکا روسو بالتیک (Russo-Baltique Vodka)

قیمت: ۷۴۰ هزار دلار، تقریبا معادل 3.5 میلیارد تومان

ودکا روسو بالتیک(Russo-Baltique Vodka)
ودکا روسو بالتیک

روسو بالتیک در واقع یکی از اولین کارخانه های تولید ماشین روسی در دهه 1900 می باشد. در نهایت این کمپانی تصمیم گرفت ودکای روسی اصیلی تولید کند که تنها بخش کمی از افراد توانایی خرید آن را داشته باشند!
روسو بالتیک 740 هزار دلاری در بسته بندی هایی بسیار شکیل از جنس طلای خالص طراحی شده است که نماد اتومبیل های کلاسیک تولیده شده در این کمپانی می باشد. درب زیبای بطری با نشان عقاب دو سر روسی از جنس طلا با روکش الماس است. اگر کسی یکی از این 10 بطری مشروب روسو بالتیک را که در سال 2011 تولید شده است خریداری کند یک خودرو شاسی بلند (SUV) دارتز پرامبران بلک شارک به عنوان هدیه دریافت می کند!


گران قیمت ترین ودکا های دنیا

5.ودکا دیوا پرمیوم(DIVA Premium Vodka)

قیمت: ۱ میلیون دلار تقریبا معادل 4.8 میلیارد تومان

ودکا دیوا پرمیوم(DIVA Premium Vodka)

مورد پنجم از ده مورد ودکای گرانقیمت جهان در سال 2018 یک میلیون دلار قیمت دارد!!دیوا پرمیوم علاوه بر تقطیر چندمرحله ای ودکای انگلیسی خود برای هرچه مطبوع تر شدن طعم آن، در فرایند صاف کردن از فیلترهایی از جنس سنگ های گرانقیمت برای هرچه لاکچری تر شدن طعم ودکایش استفاده می کند. کریستال های موجود در بطری این نوع ودکا برای هدیه دادن به دوستان بسیار زیبا و لاکچری هستند. ودکای دیوا پرمیوم همانند دیگر ودکاهای گرانقیمت مزه ای منحصربفرد برای ثروتمندان و افراد بلندپرواز به ارمغان آورده است.


گرانترین برند های ودکا در جهان

4. ودکا روسو بالتیک (Russo-Baltique Vodka)

قیمت:۱.۳ میلیون دلار، تقریبا معادل 6.3 میلیارد تومان

گرانقیمت ترین ودکاهای دنیا
ودکا روسو بالتیک

گرانقیمت ترین ودکای کمپانی روسو بالتیک بدون شک چشم افراد ماشین باز را خیره می کند. این ودکای 1.3 میلیون دلاری که در مراسم بزرگداشت صدمین سال تاسیس این کمپانی به صورت کاملا دست ساز طراحی شد در شیشه ای ضدگلوله با گارد رادیاتور عتیقه ای که از اتومبیل های راسو بالتیک گرفته شده است بسیار شکیل و چشم نواز شده است. این بطری ودکای 1.3 میلیون دلاری زمانی که توسط فردی ناشناس در کپنهاگ دانمارک به سرقت رفت به شهرت زیادی دست یافت! 'کافه ۳۳ ' در کپنهاگ این بطری ودکا را برای نمایش مجموعه‌ای از ودکاها از کمپانی دارتز موتور به امانت گرفته بود.دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که یک سارق وارد بار شده و با ربودن بطری از محل گریخته است. اما به طرز معجزه آسایی بطری خالی ودکا در ساختمانی نیمه ساز پیدا شد. رئیس کافه با خوشبختی هرچه تمام دوباره این بطری ارزشمند را با همان مدل ودکا پر کرد و هیچ ضرری متقبل نشد!

3. ودکا بیلیونر (Billionaire Vodka)

قیمت یک شیشه : ۳.۷ میلیون دلار، تقریبا معادل 17 میلیارد تومان !!

10 تا از گرانترین ترین ودکاهای جهان در سال 2018
Billionaire Vodka

همانطور که از اسم این ودکای رویایی روسی مشخص است تنها میلیاردرها قادر به خرید آن هستند! در سال 2012 تولید این ودکا توسط لئون ورث راه اندازی شد. به لطف مراحل تقطیر باشکوهی که دارد در رده سوم این لیست قرار گرفته است. دلنواز ترین و خالص ترین ودکای روسی با الماس هایی که در شیشه قرار گرفته است آب دهان هر کسی را راه می اندازد!! اگر قصد خرید این بطری ودکا را دارید باید بگویم که متاسفانه این ودکای 5 لیتری عروسک! با خز مصنوعی که دورتادور بطری را پوشانده است به فروش رفته است و به زودی ورژن گرانقیمت تر آن به بازار عرضه خواهد شد. پس تا آن زمان پول های خود را خرج نکنید!!!


2. ودکا چشم اژدها (The Eye of the Dragon)

قیمت : ۵.۵ میلیون دلار ، تقریبا معادل 26.5 میلیارد تومان !!

چشم آزدها
The Eye of the Dragon

بطری وودکا چشم اژدها را فقط باید به تماشا نشست! اژدها نماد ثروت و خوشبختی است و از اینرو کمپانی هنگ کنگی هلندی رویال دراگون بطری خود را با الماس های میلیون دلاری به صورت دست ساز طراحی کرده است. علاوه بر الماس های زرد 50 عیاری، در طراحی این بطری 6 لیتری حدود 15 هزار الماس و 2 کیلوگرم طلای 18 عیار به کار رفته است. تقطیر 5 مرحله ای مرغوب ترین چاودار زمستانه معجزه کرده است!


گرانترین ودکای دنیا در سال 2018


1. ودکا بیلیونر (Billionaire Vokda)

قیمت: ۷.۲۵ میلیون دلار، تقریبا معادل 35 میلیارد تومان !!

گرانترین ودکای جهان
ودکا بیلیونر کمپانی لئون ورث

و در نهایت شماره #1 لیست گرانترین ودکای جهان در سال 2018 ودکا بیلیونر کمپانی لئون ورث است که در سال 2015 مجدد تولید شد. با خرید این ودکای بی بدیل ثروت خود را به رخ عالم خواهید کشید. بطری ودکای بیلیونر مزین به بیش از 2 هزار الماس با ترکیب طلا است. مخمل جیر روی بطری با لطافتی خاص، شکوه و عظمت آن را به اوج رسانده است. همانند ورث لاکچری 3.7 میلیون دلاری طعم الماس را در این ودکا خواهید چشید چرا که این ودکای روسی با فیلترهایی از جنس الماس تقطیر شده است.

ترجمه و گردآوری
صوفیا بهاری
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (9 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

نیما | ۶ سال پیش
با تشکر از مطلب جالبتون در خصوص قیمت ودکاهای گران دنیا , ودکا بِلوِر برز صحیح استی نه بِلوِر بییرز !
0
1

hits