دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زیبایی لباس کیت میدلتون
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زیبایی لباس کیت میدلتون

مقوله مد و زیبایی هر چند دارای استانداردهای برای خود است، اما در عمل بحثی کاملا سلیقه ای و نظری به شمار می آید. شما ممکن است گرانترین و به روزترین لباس یک برند معروف را پوشیده باشید ولی خیلی ها از آن خوششان نیاید. اما این موضوع یک استثناء بسیار جذاب دارد.

کیت میدلتون

خانم کیت میدلتون (Kate Middleton)، دوشس کمبریج (Duchess of Cambridge). این خانم جوان هر وقت که در مجامع عمومی ظاهر شده با لباس های زیبا و سلیقه منحصر به فردش تمام چشم ها را به سمت خود خیره کرده، اما کارشناسان عرصه مد بر این باور هستند لباسی که شب گذشته این بانوی دوست داشتنی بر تن داشته بهترین لباسی است که از زمان عروسی سلطنتی تا کنون پوشیده است.

کیت میدلتون

این لباس شب ماکسی یقه هفت با آستین های توری و کمربند نگین دوزی شده، متعلق به برند مک کوئین بوده و بهترین قسمت لباس هم بدون شک جزئیات کار شده بسیار زیبای پشت این لباس است.

کیت میدلتون

دوشس کمبریج با این لباس باشکوه موهای معروف خود را به رغم شیوه همیشگی اش که باز می گذاشت، به سبکی ساده و سنتی جمع کرده و با کفش هایی درخشان این ظاهر زیبا را تکمیل نموده بود.

کیت میدلتون

زیبایی لباس کیت میدلتون

کیت میدلتون

وی دیشب به همراه پرنس ویلیام Prince William در پیش مراسم جشن المپیک لندن شرکت کرده و با این لباس مثال زدنی نوید حضوری فراموش نشدنی در المپیک لندن در تابستان جاری را به اهالی مد و لباس داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits