دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ارتقای مزدا6 و CX-5 مدل ۲۰۱۶، افزایش اندک قیمت‌ها
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ارتقای مزدا6 و CX-5 مدل ۲۰۱۶، افزایش اندک قیمت‌ها - پس از اینکه هر دو مدل برای نمایشگاه اتومبیل لس‌آن-ارتقای-مزدا6-cx-5-افزایش-اندک-قیمت

پس از اینکه هر دو مدل برای نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس ۲۰۱۴ بازنگری شدند، مزدا 6 مدل ۲۰۱۶ و مزدا CX-5 مدل ۲۰۱۶ اندکی افزایش در برچسب‌های قیمتی خود داشته‌اند. هر دو مدل، از اوایل ماه مارس سال جاری میلادی در نمایندگی‌های مزدا حاضر خواهند بود.

مزدا 6 مدل ۲۰۱۶

مزدا 6 برای مدل ۲۰۱۶ از یک طراحی جلوبندی جدید، یک جلوپنجره و همین‌طور چراغ‌های جلوی تازه بهره می‌برد. همچنین، یک داشبورد بازنگری‌شده، ابزارهای جدید، آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی MazdaConnect و یک سیستم ترمز پارکینگ الکترونیکی به این مدل اضافه شده‌اند. البته تمام نسخه‌های این خودرو همچنان به استفاده از موتور ۲/۵ لیتری چهار سیلندر در یک ردیف با قدرت ۱۸۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰/۸ نیوتن‌متر ادامه خواهند داد. برای سطح تریم‌های «اسپورت» و «تورینگ» یک گیربکس ۶ دنده دستی به صورت استاندارد ارائه شده است. این در حالی است که از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به صورت آپشن در هر یک از این دو تریم می‌توان استفاده کرد. این گیربکس اتوماتیک در تریم «گرند تورینگ» به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6

2016 Mazda 6 interior

2016 Mazda 6 interior


قیمت این خودرو از ۲۲ هزار و ۳۱۵ دلار برای مزدا 6 i اسپورت با گیربکس دستی آغاز می‌شود که این قیمت شامل هزینه تحویل ۸۲۰ دلاری نیز می‌شود. این قیمت برای مدل دارای گیربکس اتوماتیک به ۲۳۸۱۵ دلار می‌رسد. تجهیزات استاندارد موجود در مدل با گیربکس اتوماتیک شامل مواردی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، یک دوربین نمای عقب و یک حالت «اسپورت» برای گیربکس است. سطح بعدی مزدا 6، تریم «تورینگ» است که همراه با گیربکس دستی ۲۴۷۹۵ دلار و همراه با گیربکس اتوماتیک ۲۵۸۱۵ دلار قیمت دارد. در این تریم، مواردی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی، سیستم کنترل هوای دوگانه، هشدار نقطه کور و ترافیک پشت‌سر، صندلی راننده تنظیم‌شونده و دکمه فشاری استارت اضافه می‌شود. در آخرین سطح، مزدا 6 گرند تورینگ مدل ۲۰۱۶ را داریم که قیمتی برابر ۳۱۰۱۵ دلار دارد و از جمله تجهیزات اضافه‌شده در آن می‌توان به نمایشگر لمسی برای سیستم راهبری، صندلی‌های چرمی، صندلی تنظیم‌شونده برای سرنشین، چراغ‌های مه‌شکن LED و یک اسپویلر عقب اشاره کرد.

مزدا CX-5 مدل ۲۰۱۶

همانند مزدا 6 سدان، مزدا CX-5 مدل ۲۰۱۶ نیز از یک ارتقای متعادل در داخلی و برخی تغییرات در ظاهر بهره می‌برد که شامل اضافه‌شدن مواردی مانند سیستم MazdaConnect و یک سیستم ترمز پارکینگ الکترونیکی می‌شود. در همین حال، برخی تغییرات در سیستم تعلیق و عایق صدا ایجاد شده و همین‌طور بهینه‌سازی‌هایی در رابطه با آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک انجام شده است.

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5


شروع قیمت مزدا CX-5 از ۲۲۶۱۵ دلار برای مدل اسپرت با گیربکس دستی است که این تنها مدل از CX-5 است که از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر در یک ردیف با قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار استفاده می‌کند. تمام دیگر مدل‌های CX-5 که از تریم اسپورت با گیربکس اتوماتیک شروع می‌شوند، برای پیشرانه از یک موتور ۲/۵ لیتری چهار سیلندر در یک ردیدف با قدرت ۱۸۴ اسب‌بخار استفاده می‌کنند. برای مدل اسپورت با گیربکس اتوماتیکی که قیمتی برابر ۲۴۰۱۵ دلار همراه با دیفرانسیل جلو و ۲۵۲۶۵ دلار همراه با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک دارد، تجهیزاتی مانند چرخ‌های ۱۷ اینچی، اتصال بلوتوث، کروز کنترل، یک سیستم صوتی با چهار اسپیکر به صورت استاندارد درنظر گرفته شده است.
2016 Mazda CX-5 Interior

2016 Mazda CX-5 Interior

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5

2016 Mazda CX-5


در سطح بالاتر، مزدا CX-5 تورینگ مدل ۲۰۱۶ قرار دارد که همراه با دیفرانسیل جلو ۲۶۰۳۵ دلار و همراه با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، ۲۷۲۸۵ دلار قیمت‌گذاری شده است. تجهیزات اضافی در این مدل شامل مواردی مانند سیستم هشدار نقطه کور و ترافیک پشت‌سر، یک دوربین نمای عقب، سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی MazdaConnect با نمایشگر لمسی، صندلی تنظیم‌شونده برای راننده، چراغ‌های مه‌شکن و استارت فشاری می‌شوند. در آخرین سطح نیز، «گرند تورینگ» قرار دارد که تجهیزاتی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی، نوربالای اتوماتیک، سقف آفتابگیر خودکار، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی Bose، سیستم کنترل هوای دوگانه و گرم‌کن صندلی‌های جلو را اضافه می‌کند. این مدل با دیفرانسیل جلو ۲۹۰۴۰ دلار و با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، ۳۰ هزار و ۲۹۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits