دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اوپل کورسای OPC، سریع‌تر از همیشه
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اوپل کورسای OPC، سریع‌تر از همیشه - هاچ‌بک معروف اوپل/واکسهال یعنی کورسا اینک در نسخه-اوپل-کورسای-سریع

هاچ‌بک معروف اوپل/واکسهال یعنی کورسا اینک در نسخه OPC با چاشنی قدرت اضافه، تند و تیزتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد. کورسای OPC از یک کیت بدنه تهاجمی‌تر شامل سپر و ضربه‌گیرهای جدید، فریم آلومینیومی برای هواکش‌های کوچک دو طرف سپر، شکاف باریک ابتدای هود موتور، اسپویلر سقفی، چرخ‌های 17 اینچی و دو لوله خروجی اگزوز بزرگ همراه با دیفیوزر عقب بهره می‌برد.

2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC


در داخل کابین هم صندلی‌های ریکارو با پهلوهای نگه‌دارنده اسپرت، فرمان اسپرت با قسمت تخت پایین آن و روکش چرم، یک دکمه با عنوان OPC، دلگرم‌های اسپرت آلومینیومی، جلب توجه می‌کنند.
2015 Opel Corsa OPC Interior

2015 Opel Corsa OPC Interior


در مقایسه با نسل قبلی، همچنان موتور 1.6 لیتری از سری اکوتک در قلب این خودرو می‌تپد اما توان این پیشرانه توربو با 15 اسب بخار افزایش به 204 اسب بخار رسیده است. گشتاور آن نیز 245 نیوتن متر است که در دور موتور 1900 تا 5800 دور در دقیقه در دسترس است. البته بیشینه گشتاور در حالت اوربوست به 280 نیوتن متر نیز می‌رسد.
2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC


انتقال نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. شتاب صفر تا صد کورسای OPC به 6.8 ثانیه می‌رسد و نهایت سرعتان نیز به 230 کیلومتر بر ساعت محدود می‌گردد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.5 لیتر در صد کیلومتر و میزان آلاینده تولیدیان نیز 174 گرم CO2 در هر کیلومتر می‌باشد.
2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC

2015 Opel Corsa OPC


اوپل کورسای OPC از یک شاسی اسپرت با فناوری فرکانس انتخابی میرایی (FSD) به منظور تطابق و تعادل بین ویژگی‌های اسپرت خودرو با آسایش و راحتی، سود می‌برد. سیستم تعلیق آن با کاهش 10 میلی‌متری ارتفاع نسبت به مدل‌های استاندارد کورسا همراه با فرمان بهینه شده، عملکردی دقیق‌تر و سریع‌تر دارند. سیستم ترمز نیز با دیسک‌های بزرگ‌تر، توانایی بهتری از خود نشان می‌دهند.

برای مشتریانی که به دنبال عملکرد بالاتری هستند، یک پکیج شامل قفل دیفرانسیل مکانیکی، چرخ‌های 18 اینچی با تایرهای میشلن و تنظیمات اسپرتی بیشتر شاسی همراه با دیسک‌های ترمز 330 میلی‌متری برمبو در چرخ‌های جلو قابل سفارش می‌باشد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits