دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ناامیدترین و خوش‌بین‌ترین مردم دنیا کدامند؟

ناامیدترین و خوش‌بین‌ترین مردم دنیا کدامند؟

ناامیدترین و خوش‌بین‌ترین مردم دنیا کدامند؟
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ناامیدترین و خوش‌بین‌ترین مردم دنیا کدامند؟ ناامیدترین مردم خوش‌بین‌ترین مردم خواندنی های جالب جالب و خواندنی خواندنی ها

ناامیدترین و خوش‌بین‌ترین مردم دنیا کدامند؟

در سی و هشمتین گزارش سالانه شرکت بین المللی WIN/Gallup، از ۶۴ هزار نفر در ۶۵ کشور دنیا نظرخواهی شده است. مردم اروپای غربی، ناامیدترین مردم دنیا هستند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که مردم آفریقا و آسیا با خوش‌بینی منتظر سال ۲۰۱۵ هستند و امیدوارند سالی بهتر از سال قبل در پیش داشته باشند، اما در اروپای غربی مردم به سال ۲۰۱۵ خوش‌بین نیستند.
به نوشته سایت بی بی سی، کسانی که زندگی خود را عاری از رضایت می بینند فقط شش درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی بوده اند و ۲۳ درصد هم نمی دانستند که آیا در زندگی راضی هستند یا نه.
بر اساس نظر سنجی سالانه‌ای که شرکت بین المللی WIN/Gallup در آخر هر سال منتشر می کند، در پایان سال ۲۰۱۴ هفتاد درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که از زندگی خود راضی هستند و احساس رضایت می کنند که ده درصد بیشتر از سال ۲۰۱۳ است.
در گزارش آخر سال ۲۰۱۴ که امروز منتشر شد، خوش‌بین‌ترین مردم دنیا در مورد سال آینده، مردم آفریقا و آسیا بودند که به ترتیب ۷۵ و ۶۳ درصد آنها فکر می کنند سالی بهتر از سال گذشته در پیش دارند.
ناامیدترین مردم دنیا درباره سال آینده در اروپای غربی (۲۶ درصد)، خاورمیانه و شمال آفریقا (۲۷ درصد) و اروپای شرقی (۲۸ درصد) زندگی می کنند.
در میان کشورها، مردم فیجی (۹۳%) خوشحالترین مردم دنیا هستند و مردم عراق (۳۱%) کمتر از ساکنان کشورهای دیگر از زندگی شان رضایت دارند.
در قاره اروپا خوشحال‌ترین کشور فنلاند است (۸۰ درصد) برخلاف یونان که رضایت مردم در آن از همه‌جا کمتر است (۲۴ درصد).
این نظر سنجی از سال ۱۹۷۷ هر سال منتشر می شود و امسال در سی و هشمتین گزارش سالانه، از ۶۴ هزار نفر در ۶۵ کشور دنیا نظرخواهی شده است.
در نظر سنجی امسال، در مجموع کمی بیش از نصف شرکت کنندگان (۵۳ درصد) به سال آینده خوش بین و امیدوارند بودند که در مجموع سال بهتری داشته باشند، که پنج درصد بهتر از سال گذشته است.
اما کمتر از نیمی از مردم دنیا انتظار دارند سال آینده از نظر اقتصادی بهتر باشد (۴۲ درصد).
در آمریکا امید مردم به بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده کمتر از متوسط جهانی است (۲۷ درصد)، با این حال بسیار بهتر از مردم اروپای غربی است که فقط ۱۲درصدشان فکر می کنند سال مالی بهتری خواهند داشت.
در این نظر سنجی همچنین از شرکت کنندگان سوال شده بود در صورت نیاز آیا حاضرند برای کشورشان بجنگند یا نه.
نظر سنجی نشان داد در خاورمیانه و شمال آفریقا (۷۷ درصد) و بعد آسیا (۷۱ درصد) مردم بیشتر از هر جای دیگری ممکن است برای سرزمین شان بجنگند در حالیکه این میل به جنگیدن برای آب و خاک در اروپای غربی بسیار کمتر است (۲۵ درصد).
از این نظر آمریکایی‌ها جایی در میانه هستند و ۴۴ درصدشان حاضرند برای کشورشان به جنگ بروند.

گردآوري:مجله اينترنتي دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits