دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
موبایل های آینده

موبایل های آینده ..!!

موبایل های آینده
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
موبايل هاي آينده اخبار جالب خبرهاي جالب خواندني ها خواندني هاي جالب خواندني و ديدني خواندني ها ديدني ها جالب

شايد شبيه به فيلم هاي علمي و تخيلي باشد اما همين فكر و تخيل انسان است كه باعث نوآوري و ابتكار مي شود.

تکنولوژی پوشیدنی روز به روز پیشرفت‌های بیشتری را به خود می‌بیند و همزمان با آن، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بیشتری از این فن‌آوری نمایان می‌شود. سال ۲۰۱۴ را می توان "ظهور پوشیدنی‌ها” نامید. در سالی که گذشت کمپانی‌های بسیاری به این تکنولوژی پرداختند و محصولات پوشیدنی زیادی را دیدیم.

به زودی موبایل به پوست شما خواهد چسبید
اما شاید به همراه داشتن یک نمایشگر 5 اینچی لمسی به روی ساعد دست کمی عجیب برسد ولی باید گفت دستبند Cicret این امکان را برای شما محیا می‌کند.
این دست‌بند در شهر پاریس فرانسه ساخته شده و طراحی آن به صورتی است که به وسیله یک پیکوپروژکتور، تصویر تلفن همراه هوشمند را به روی ساعد انداخته و با داشتن 8 سنسور نزدیکی دستورات و حرکات انگشت شما را درک می‌کند.
طراحی و تکنولوژی پشت این محصول هنوز در دست تولید است و به نسخه نهایی نرسیده. تولیدکنندگان این محصول در حال جذب سرمایه هستند و اگر بتوانند به هدف ۳۰۰ هزار یورویی خود دست یابند، قادر به تولید عمده این محصول خواهند بود.
اجزای درونی سایک‌رِت بریس‌لِت
در این صورت این محصول با قیمت ۴۷۵ دلار (۳۸۰ یورو) به بازار عرضه خواهد شد. دستبند Cicret از قابلیت‌هایی نظیر شتاب سنج، کارت حافظه داخلی، پورت MicroUSB، بلوتوث و وای‌فای برخوردار است. این محصول در دو حجم ۱۶ و ۳۲ گیگابایت و ده رنگ متنوع به بازار عرضه خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد این محصول در نهایت از سیم کارت هم پشتیبانی خواهد کرد.
در نهایت باید دید این محصول چطور به مرحله اجرا می‌رسد و در صورت عرضه، با اقبال عمومی روبرو خواهد شد یا خیر. از شما دعوت می‌کنیم تا به مشاهده ۲ ویدیوی معرفی این محصول بپردازید تا بیشتر با عملکرد آن آشنا شوید. (منبع: دیجیاتو)
نموداری که در زیر مشاهده می‌کنید، آینده‌شناسی تکنولوژی‌های ویدئویی در عرصه بازی و فیلم است. به وجود آمدن چنین تکنولوژی‌ای (پوست مجازی فعال) طبق پیش‌بینی‌ها مربوط به سال 2017 میلادی بود اما زودتر از آنچه که در نظر گرفته شده بود به حقیقت پیوست. هرچند که احتمالا زمان تولید انبوه و همه‌گیر شدن آن در همان حدود سال 2017 خواهد بود.

موبایل های آینده

موبایل های آینده ..!!

موبایل های آینده ..!!

موبایل های آینده ..!!

موبایل های آینده ..!!

گردآوري:مجله اينترنتي دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits