دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رازهای بزرگ در زیرپوسته سبک وزن کمری
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رازهای بزرگ در زیرپوسته سبک وزن کمری,رازهای بزرگ پوسته سبک وزن کمری ,کمری ,نمایشگاه سما, تویوتا کمری ,خودروهای تیونینگ ,خودروی اسپرت ,پوسته نمایشی تویوتا

نمایشگاه SEMA امسال با خودروهای تیونینگ و اسپرت فراوانی مواجه است. در این میان تویوتا کمری 2015 به رنگ متالیک نقره ای ممکن است زیاد جلب توجه نکند. اما این تنها یک پوسته سبک‌وزن و نمایشی است و در زیر آن خبرهای دیگری است.

Tube-Frame Dragster Camry

Tube-Frame Dragster Camry

یک قاب لوله ای به سبک خودروهای دراگستر، یک موتور هشت سیلندر تقویت شده توسط سوپر شارژر و تزریق نیترو، انتقال نیرو به چرخهای عقب، ظرفیت تنها یک سرنشین کوچک‌ترین شباهتی با یک کمری استاندارد ندارند.
Toyota Dressed an Dragster Camry Clothing for SEMA

Toyota Dressed an Dragster Camry Clothing for SEMA


موتور 5.7 لیتری V8 این خودرو با کمک سوپر شارژرهای TRD نیروی 850 اسب بخار را از طریق محوری متعلق به پیک آپ توندرا، به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.
Dragster Camry

Dragster Camry

Dragster Camry

Dragster Camry

رازهای بزرگ در زیرپوسته سبک وزن کمری

Toyota Sleeper Camry

Toyota Sleeper Camry


شتاب دیوانه وار این خودرو برای طی مسیر 400 متر تنها 9.8 ثانیه است. اما اطلاعاتی دیگر از توانایی‌های آن منتشر نشده‌اند. ساخت این خودرو تنها 11 هفته زمان برده است.
برای صرفه‌جویی در پانل درب، ناچارا سوار و پیاده شدن به این خودرو باید به‌سختی و از زیر پوسته بدنه صورت بگیرد. چرخ‌های سفارشی آلیاژی و شیشه‌های دودی، تنها مشخصه‌های ظاهری این خودرو می‌باشند.

با این وجود ممکن است لبخند تمسخرآمیز راننده یک چارجر هلکت 707 اسبی در پشت چراغ قرمز به یک کمری که در کنار آن ایستاده و منتظر سبز شدن چراغ است، در کسری از ثانیه روی لبان وی خشک شود. دیگر نمی‌توان یک کمری را با توجه به ظاهر آن کُند و تنبل اِنگاشت.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits