دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قیمت‌ های جدید سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۵
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
قیمت‌ های جدید سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۵,قیمت‌ جدید, سوبارو ایمپرزا, مدل ۲۰۱۵ ,سوبارو هاچ بک, سدان کامپکت ,سوبارو ,اسپورت پرمیوم ,لیمیتد سدان

سوبارو قیمت‌های جدید هاچ‌بک و سدان کامپکت خود را اعلام کرده است.

سوبارو ایمپرزای ۲۰۱۵ دارای شروع قیمتی برابر ۱۸۹۹۰ دلار برای مدل سدان است که مدل پنج در هاچ‌بک آن ۵۰۰ دلار دیگر به این مبلغ اضافه می‌کند.

2015 Subaru Impreza

2015 Subaru Impreza


پیشرانه سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۵ یک موتور ۲ لیتری تخت چهار سیلندر با قدرت ۱۴۸ اسب‌بخار است. در تریم پایه 2.0i و همین‌طور تریم اسپورت پرمیوم، یک گیربکس ۵ دنده دستی به صورت استاندارد ارائه می‌شود و این در حالی است که گیربکس استاندارد تریم‌های پرمیوم و لیمیتد از نوع لاینیرترونیک CVT است.
البته سیستم CVT به صورت یک آپشن هزار دلاری برای مدل‌های پایه و اسپورت پرمیوم نیز درد دسترس است. در همین حال، دیفرانسیل این خودرو از نوع تمام‌چرخ متحرک ساخت سوبارو است.
2015 Subaru Impreza

2015 Subaru Impreza


شروع قیمت سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۵ از ۱۸۹۹۰ دلار برای مدل پایه 2.0i سدان با گیربکس دستی است. قیمت ایمپرزا 2.0i پنج در ۵۰۰ دلار از این مبلغ بالاتر است.
مدل‌های ایمپرزا 2.0i با امکاناتی چون فرمان مورب و تلسکوپی، سیستم کروز کنترل، صندلی‌های عقب جمع‌شونده 60/40، کنترل‌های سیستم صوتی و بلوتوث بر روی فرمان، دوربین نمای عقب و سیستم ایمنی با کنترل از راه دور همراه هستند.
2015 Subaru Impreza

2015 Subaru Impreza


قیمت سوبارو ایمپرزا 2.0i پرمیوم سدان از ۲۱ هزار و ۷۹۰ دلار آغاز می‌شود و در همین حال، مدل هاچ‌بک آن از ۲۲۲۹۰ دلار است. تمام مدل‌های پرمیوم از CVT استفاده خواهند کرد.
در مدل پرمیوم، امکاناتی چون، چرخ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، محور پایداری عقب و همین‌طور پکیج «تمام‌فصل» شامل گرم‌کن صندلی‌های جلو و آینه‌های بغل و ضدّ یخ‌زدگی برف‌پاک‌کن‌های جلو، که قبلاً به صورت آپشن بوده‌اند، این بار به صورت استاندارد عرضه شده‌اند.
البته یک پکیج چرخ‌های آلومینیومی در کنار سقف آفتابگیر و با امکاناتی چون چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سقف آفتابگیر تنظیم‌شونده، چراغ‌های مه‌شکن و پوشش چرمی برای فرمان با قیمت ۱۵۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

قیمت‌ های جدید سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۵

2015 Subaru Impreza

2015 Subaru Impreza


سوبارو ایمپرزا 2.0i اسپورت پرمیوم مدل ۲۰۱۵ با قیمت ۲۱۷۹۰ دلار تنها به فرمت هاچ‌بک در دسترس خواهد بود و از سیستم گیربکس ۵ دنده دستی استفاده خواهد کرد و در آن امکاناتی چون اسپویلرهای راکر پنل با رنگ بدنه، چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، چراغ‌های مه‌شکن، راهنماهای تعبیه شده در آینه، ریل‌های سقفی، ساخت منحصر به فرد صندلی‌ها و پوشش چرمی فرمان ارائه می‌شود.
مدل‌های اسپورت پرمیوم CVT نیز از ۲۲۷۹۰ دلار شروع می‌شوند. یک سقف آفتابگیر تنظیم شونده با ارزش ۱۰۰۰ دلار نیز به عنوان یک آپشن در دسترس قرار دارد.
2015 Subaru Impreza hatchback

2015 Subaru Impreza hatchback


سوبارو ایمپرزا 2.0i لیمیتد سدان به ارزش ۲۳۰۹۰ دلار و لیمیتد پنج در به ارزش ۲۳۵۹۰ دلار دارای امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی، سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید، راهنماهای تعبیه‌شده در آینه‌ها، صفحه LCD در مجموعه عقربه‌ها، پوشش چرمی فرمان و تریم کروم بیرونی هستند.
یک ایمپرزا 2.0i اسپورت لیمیتد ۵ در به میزان ۲۴۰۹۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. در همین حال، دو پکیج آپشن برای مدل‌های لیمیتد سدان و اسپورت لیمیتد پنج در در دسترس هستند؛ اولی پکیج سقف آفتابگیر + ورود و استارت بدون کلید با قیمت ۱۵۰۰ دلار و دومی پکیج سیستم EyeSight + سقف آفتابگیر + سیستم راهبری + ورود و استارت بدون کلید با قیمت ۲۷۹۵ دلار است.
2015 Subaru Impreza Interior

2015 Subaru Impreza Interior


نوامبر سال جاری میلادی برای ورود سوبارو ایمپرزای ۲۰۱۵ به بازار درنظر گرفته شده است.
2015 Subaru Impreza sedan

2015 Subaru Impreza sedan




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits