دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نسخه منحصر بفرد موستانگ F-35
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسخه منحصر بفرد موستانگ F-35 ,نسخه منحصر بفرد, موستانگ F-35 ,آخرین موستانگ ,نمایشگاه هوایی اوشکوش ,فورد موستانگ ,موستانگ سفارشی

امسال فورد نسخه ای منحصربه‌فرد از آخرین موستانگ خود را برای نمایشگاه هوایی اوشکوش ساخته است که به جت جنگنده لاکهید مارتین F-35 آذرخش II ادای احترام کند.

این هواپیما نشان‌دهنده بیش از 50 سال از فناوری‌های هواپیمای جنگنده و ماشین است که رگه‌هایی از آن در ماشین مذکور دیده می‌شود.

2015 Ford Mustang F-35 Lightning

2015 Ford Mustang F-35 Lightning


این ماشین قرار است در حراج EAA AirVenture واقع در ویسکانسین به نفع امور خیریه به فروش برسد. فورد موستانگ در این ماشین از موتور v8 5.0 لیتری با قدرت 431 اسب بخار بهره برده است که تغییری فنی و ارتقایی نداشته است.
هرچند که فورد از موتور جنگنده F-35 استفاده نمی‌کند ولی صاحب آن سوار بر ماسل کاری تیتانیومی با رگه‌های زردرنگ روی بدنه، لوگوی هواپیمای F-35 در عقب و نشان پرچم کشورهای عضو ناتو می‌شود.
Lockheed Martin F-35 Lightning II strike fighter

Lockheed Martin F-35 Lightning II strike fighter


از جمله تغییرات به عمل آمده در موستانگ F-35 می‌توان به شبکه شکاف‌های جلو و دیفیوزر عقب از جنس فیبر کربن، اسپویلر جدید، کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، کالیپرهای زردرنگ ترمز و چرخ‌های بزرگ 21 اینچی آلیاژی اشاره کرد.

نسخه منحصر بفرد موستانگ F-35

2015 Ford Mustang F-35 Lightning

2015 Ford Mustang F-35 Lightning


درون کابین هم صندلی‌های اسپرت ریکارو با نوارهای زرد رنگ، پنل و تشک کف با نشان F-35 به شما خوش‌آمد می‌گویند.


این هفتمین موستانگ سفارشی است که توسط فورد به EAA فرستاده می‌شود و تاکنون بیش از 2.5 میلیون دلار پول توسط این مدل‌های مختلف، برای امور خیریه جمع شده است.

ترجمه: محمد حسین صباغچیان




این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits