دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خبرگزاری آسوشیتدپرس و رباتهای خبرنگار
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روبات‌های خبرنگار آسوشیتدپرس - عکس - برای اولین بار خبرگزاری آسوشیتدپرس قصد دارد برای ن-روبات-خبرنگار-آسوشیتدپرس

برای اولین بار خبرگزاری آسوشیتدپرس قصد دارد برای نگارش اخبار مربوط به وضعیت سود و زیان شرکت های تجاری از ربات های هوشمند استفاده کند.

فارس: برای اولین بار خبرگزاری آسوشیتدپرس قصد دارد برای نگارش اخبار مربوط به وضعیت سود و زیان شرکت های تجاری از ربات های هوشمند استفاده کند.

به گزارش تک کرانچ، مدیران این خبرگزاری معتقدند از این طریق می توانند وضعیت مالی و اقتصادی تعداد بسیار بیشتری از شرکت های تجاری را تحت پوشش قرار دهند. بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی هر سه ماه یکبار اخبار و گزارش هایی را در مورد گردش مالی و وضعیت اقتصادی شرکت های بزرگ تجاری منتشر کرده و میزان درآمد یا ضرر آنها، وضعیت سود و زیان، بخش های دارای بازدهی و ضررده این شرکت ها و ... را به تفصیل شرح می دهند. حال قرار است انجام این کار به ربات ها سپرده شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس و رباتهای خبرنگار
با عملی شدن این طرح آسوشیتدپرس می‌تواند هر سه ماه یکبار به جای تنها 300 شرکت وضعیت 4400 شرکت تجاری را تحت پوشش قرار داده و در مورد وضعیت درآمدی آنها گزارش های مفصلی تهیه نماید.

این خبرگزاری وعده داده که با این کار هیچ خبرنگاری شغل خود را از دست نمی‌دهد و صرفا خبرنگاران فرصت می یابند تحلیل های جامع تر و عمیق تری بر مبنای داده های خام منتشر شده از سوی ربات‌ها ارائه داده و به خبرها اضافه کنند.

فناوری مورد نیاز برای ارائه این خدمات موسوم به Automated Insights به طور مشترک توسط استیو کیس مدیرعامل سابق AOL، سامسونگ و خبرگزاری آسوشیتدپرس ابداع شده است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits