دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
103
زمان مطالعه: 11 دقیقه
خصوصیات ماه تیر تركي استانبولي: برج ينگچ تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي رومي: كنسر گروه: آب روز شانس: دوشنبه عدد شانس: 2 سنگ شانس: ياقوت رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد گل هاي شانس:...

خصوصیات ماه تیر

تركي استانبولي: برج ينگچ

تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي

رومي: كنسر

گروه: آب

روز شانس: دوشنبه

عدد شانس: 2

سنگ شانس: ياقوت

رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد

گل هاي شانس: نيلوفر،رزسفيد،زنبق

بوي شانس: مشك،ياس

موسيقي شانس: آهنگ هاي عشقي و رمانتيك

بارزترين خصوصيات: صداقت

بزرگترين ايده آل: اطمينان مالي

بزرگترين اشتباه: بي دقتي

بزرگترين آرزو: پيشرفت اجتماعي


با مرحمت ترين و خوش نيت ترين و مشفق ترين انسانها،بيشتر در ماه تولد شما ديده مي شود.اما شما دوست نداريد،اين مهرباني و رفتارهاي خوب شما،مشخص شود و اگر امكان داشته باشد،تمام چيزهاي مربوط به خود را پنهان مي كنيد.براي همين،افراد زيادي در شناخت شما،اشتباه كرده و آنها نه خود شما را بلكه ماسكي را كه به صورت زده ايد،را مي بينند.بنابراين در هر فرصتي سعي نماييد ماهيت واقعي و دروني خود را براي شناخت هر چه بهتر خودتان نشان دهيد.

ستاره شما

هر ماهي ستاره مخصوص به خود را دارد.ونيرويي كه شما را تحت تأثير خود قرار مي دهد،يك ستاره نيست بلكه ماه مي باشد.ماه براي زمين بعد از خورشيد،مهمترين سياره است.برخلاف خورشيد كه شخصيت و ظاهر شخصي را تعيين مي كند،ماه عالم دروني و روحي فرد را تحت تأثير قرار مي دهد.اين نيروي درخشان و زيبا كه مي تواند تحت تأثير ستارگان ديگر باشد،احساس و عاطفه محض است.شما انساني احساسي از گروه آب در ماه تير و برج خرچنگ هستيد.واگر به اين خصوصيات،تأثير ماه كه موجب جزر و مد درياها شده اضافه گردد،گاهي شما را هيجان زده و گاهي كسل و غمگين مي كند و نشانگر اين نكته هست كه شما انساني حساس،ملايم،درونگرا و رمانتيك هستيد.اما شما اين احساس خود را پنهان كرده و از آشكار كردن عالم دروني خود اجتناب مي ورزيد و تصور مي كنيد كه اين كار به ضرر شما تمام مي شود.

خصوصيات شما،درست مانند سمبل ماده خود خرچنگ مي باشد.خرچنگ جانوري بسيار سخت پوست و بسيار قوي مي باشد.اما تصور كنيد كه بعد از خارج شدن از پوسته خود چقدر عاجز و ناتوان مي باشد.شما از سختي و ملايمت پديد آمدهايد.كساني كه قدرت،پس زدن ماسكي را كه به صورت زده ايد،داشته باشند،از حساسيت و ملايمت شما بسيار تعجب مي كنند.

بي دقتي
بزرگترين ايراد و اشتباه،متولد تير ماه،در زندگي،بي دقتي مي باشد.ممكن است او به سخنان شما خوب گوش نداده و يا آنها را اشتباه درك كند.


كينه

انسان متولد تير ماه،هرگز بدي ها را فراموش نمي كند و هر موقع آن را به خاطر آورد،عصباني و خشمگين شده و يا دلش به درد مي آيد.حتي اگر اين ناحقي و بدي در مورد او،مربوط به دوران كودكي باشد،باز هم آنها را فراموش نمي كند.حس ششم متولد تيرماه،باعث مي شود كه او،پنهان ترين جنبه هاي رفتاري و فكري طرف مقابل خود را حدس بزند.متولدين تير ماه زماني كه،نقطه ضعف،انسان شرور و بدكار را دريابد،نقشه خود را كشيده و اجرا مي كند.وچون كينه عميقي دارد،انقام شديدي مي گيرد.انسان هاي تير ماه كه تحت تأثير ماه هستند،مانند آب در هر ظرفي جاي مي گيرند و استعداد تقليد هم دارند و خيلي زود تحت تأثير قرار مي گيرند.


خجالت

اگر در لحظه متولد فرد تير ماهي،ستاره ديگري ندرخشد،او بسيار خجالتي خواهد بود.حتي اگر ثروت و شهرت بزرگي داشته و به موفقيت هاي زيادي نايل شود،به علت كم رويي و خجالتي بودن،در بيان احساسات خود به دوستان و نزديكان،با سختي مواجه مي شود.

مردان متولد تيرماه

اگر مردي را كه متولد تيرماه بوده،پسنديده و دوستش داريد و اگر تصميم ازدواج با او را داريد،بايد قبل از هر چيز،زني مناسب شخصيت او باشيد.مرد متولد تير ماه،مانند مرد خردادماه،طرف مقابل خود را زياد،دچار دردسر نمي كند.اما بايد به بعضي خصوصيات و رفتارهاي او نيز دقت كرد.در مقابل هوش و ذكاوت مرد خردادماه،مرد تيرماه،احساسات لطيف خود را آشكار مي كند،يعني قبل از هر چيز بايد بدانيد كه طرف مقابل شما،مردي احساساتي مي باشد.

ادب و نزاكت

مرد متولد تير ماه،قبل از هر چيز،انساني مؤدب و با نزاكت مي باشد.او دائمآ به شما توجه كرده و احترام شما را خواهد داشت.و براي خشنودي و راحتي شما و اين كه دلخور نشويد،از هر كاري كه از دستش برآيد كوتاهي نمي كند.

حساب

در واقع،برج خرچنگ،حساب را تمثيل نمي كند.و مرد متولد تير ماه،علاقه زيادي به رياضي و حساب ندارد.اما به نظر مي آيد كه،وي با ماشين حسابي در مغز خود،آفريده شده و هر نوع حسابي را به راحتي در مغز خود حل مي كند.براي جلب توجه اين مرد،بايد به طرز لباس پوشيدن خود بيشتر دقت كنيد.زيرا او هميشه از انسان هاي منظم و مرتب،خوشش مي آيد،و خود نيز لباس هاي ساده،ظريف و شيك،انتخاب مي كند.

احساس

بعضي متولدين مرد تير ماه،به هيچ وجه نمي توانند عشق خود را اعتراف كنند و خجالتي مي باشند.وزناني كه مي توانند آنها را خوشبخت كنند،بعد از مدتي از آنها دور شده و به راه خود ادامه مي دهند.ودر اين مورد نيز نمي توانيد كمكي به او بكنيد.شما هر چه به وي توجه كرده و نزديك شويد،به همان نسبت او نيز خوب و خوش رفتار خواهد بود.اين مرد بسيار حساس از شعر و موسيقي بسيار لذت مي برد،و بخصوص آهنگ هاي پراحساس و رمانتيك و عاشقانه را،بسيار دوست مي دارد.

لجاجت و اصرار

مرد متولد تيرماه،بعد از ين كه،از عشق و علاقه شما مطمئن شد،و عشق و علاقه خود را نسبت به شما بازگو كند،ديگر از خجالت و كم رويي،به كلي رها شده و در ابراز عشق خود،اصرار و لجاجت به خرج مي دهد.و هرگز قصد،رها كردن شما را ندارد.و شما را مانند خرچنگي در چنگال خود گرفته و تصميم دارد كه تا آخر عمر با شما زندگي كرده و هرگز جدا نشود.اما در ميان مردان متولد تير ماه،شخصيت هاي متفاوتي نيز ديده مي شود.و احتمال دارد فقط به يك زن،وابسته نبوده و به به دفعات عاشق شوند.در واقع تمامي مردان تير ماه،حريص و آتشين هستند.اما بعضي به سكس وابستگي زيادي داشته و ممكن است،چند بار ازدواج كنند.

مشروبات

مرد متولد تير ماه،از گروه آب مي باشد.به همين سبب آب را خيلي دوست دارد.هر روز استحمام كرده و تميز و مرتب است.رفتن به دريا،سياححت با قايق بادباني،از سرگرمي هاي مورد علاقه او مي باشد.بعلاوه مايعات را نيز بسيار دوست مي دارد.تعدادي از آنها با مشروبات الكلي ميانه خوبي دارند.اما اگر هنگام تولد،ستاره ديگري تأثير قوي نداشته باشد،الكل براي تمامي مردان متولد تيرماه مناسب نمي باشد.

خانه و فرزندان

براي مرد متولد تير ماه،هيچ چيزي به اندازه همسر و فرزندان و خانه اش،مهم نيست او در پي امنيت مادي مي باشد.اما براي همسر،فرزندان و يا مادرش تمام دارايي خود را بدون تأمل و تفكر،فدا مي كند.خانه مرتب و تميز،همسري شيك پوش و فرزندان با تربيت و تر و تميز،از ايده آل هاي او مي باشد.

قدرت حدس و درك واقعيت

به مرد متولد تير،هرگز دروغ نگوييد،زيرا،حتي اگر بسيار خوب نقش بازي كنيد،او واقعيت را حدس مي زند.بايد هميشه نسبت به او روراست و صادق باشيد ونبايد كاري كنيد كه حس حسادت او را برانگيزيد.اين انسانها حتي دوستان بسيار صميمي خود را قبول ندارند،پس شما بي نظير ترين زن دنيا هستيد كه مورد قبول و تأييد او مي باشيد.


زنان متولد تيرماه

زنان متولد تيرماه از نظر خصوصيات زيادي،نظير مردان متولد تير ماه هستند.آنها نيز خجالتي،خوش نيت،بسيار حساس و رمانتيك هستند.

تغيير رفتار

ممكن است زن متولد تير ماهي را پسنديده و با يافتن فرصتي به او نزديك شويد،اما براي درك روحيات او،دچار مشكل خواهيد شد.زيرا او انساني متغير مي باشد.زن متولد تيرماه،به راحتي گريه مي كند،خبري غمناك،رنجي خيالي،فيلمي با صحنه هاي سوزناك،آهنگي حزن انگيز و دردناك،به راحتي موجب ريختن اشك هاي او مي شود.اما بعد از تمام شدن گريه زن تير ماه،مانند آفتابي درخشان از پشت ابرها،بيرون آمده و مي درخشد.

صرفه جويي

زن متولد تيرماه بسيار صرفه جو بوده و دست او پر بركت مي باشد. دست پر بركت زن تيرماه،بين متولدين دوازده ماه سال،مشهور مي باشد.گرفتن پول شانس از دست او،شما را به بركت و فراواني مي رساند.

عشق

زن متولد تير ماه،بسيار حساس و رمانتيك مي باشد.وبراي همين به عشق و محبت،ارزش بسياري قائل است.اگر شما عاشق زن تير ماه هستيد بايد به دفعات زياد،عشق خود را بازگو كنيد.اگر شما خواسته ها و آرزوهاي او را قبل از اين كه خود بيان كنيد،كشف كرده و درك كنيد و به نسبت آن آرزوها،رفتارتان تغيير كند،باعث خوشحالي و خشنودي فراوان،او خواهيد بود.زن تير ماه شاد است.حساس و رمانتيك است،خنديدن و خوشگذراني را دوست دارد.

اما در مورد عشق بسيار حساس مي باشد و جدي برخورد مي كند.نبايد فقط به دليل اين كه او را پسنديده ايد،به او نزديك شويد.زيرا او سر به هوا نيست و از ماجراهاي زودگذر نيز،زياد خشنود نمي شود.اگر در فكر رابطه جدي و ازدواج هستيد به زن تيرماه،ابراز عشق و علاقه كنيد.

مردي قوي

زن متولد تيرماه،مردي قابل اطمينان،بااراده،قوي كه يار و ياور او باشد،مي خواهد.زيرا او انساني زودرنج و حساس بوده و دچار فكر و انديشه هاي گوناگوني مي شود و مردي قوي و بااراده براي او متناسب است.اين زن به زيبايي ها علاقه زيادي دارد،از لباس هاي شيك و ظريف با جنس خوب و موي حيوانات،خوشش مي آيد.رفتار و خصو صيات شوهر وي كه براساس بخشندگي و سخاوتمندي باشد او را خوشحال مي كند.زن متولد تيرماه،مسافرت را خيلي دوست دارد.اين زن به خانه خود بسيار وابسته بوده و با دنياي بيروني زياد ارتباطي نداشته و مسافرت هاي دريايي را بيشتر مي پسندد.

وابستگي به مادر

زن متولد تير،به مادر خود،بسيار وابسته است.براي همين نيز شما،بايد نسبت به مادر همسر و يا معشو قتان احترام زيادي قائل شويد.

غيبت

مهمترين ايراد زن تير ماه،غيبت كردن است.بحث در مورد خود را اصلآ دوست ندارد،اما در مورد ديگران،بسيار صحبت كرده و سخنان مختلفي مي گويد.براي زن تيرماه،به اندازه خانه و شوهرش فرزندانش نيز باارزش مي باشد.و حتي ممكن است بعد از تولد فرزندتان،كمي به شما بي توجهي كند و شايد شما احساس كنيد كه او،فرزندانش را برتر از شما مي داند،اما اگر اين عشق و علاقه به فرزندان را با او سهيم شويد،هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد.مادران ايده آل،معمولآ از متولدين زن تيرماه بحث كرديم،آنها انسان هايي فوق العاده هستند.فقط در وجود اين زن حساس و رمانتيك و تودار و صبور و خوش نيت و مهربان،دنبال منطق نگرديد.


كودكان متولد تير ماه

كودكان متولد تير ماه نيز،بسيار حساس،تودار،شاد و گاهي غمگين و محتاج محبت هستند.اگر محبت و عشق لازم را به او ابراز داريد و سبب امنيت و اطمينان او را فراهم كنيد،مي توانيد به راحتي او را بزرگ و تربيت كنيد.اگر بر خلاف اين رفتار كنيد،كودك احساسات خود را پنهان كرده،گوشه گير و غمگين شده و احساس تنهايي خواهد كرد.و اين مطلب باعث زير و رو شدن دنياي كوچك او شده و موجب اندوه وناراحتي وي خواهد شد.نيروي خيال پردازي اين كودك،بسيار زياد است.بخصوص داستان هايي كه مادرش تعريف مي كند،زيبا و جذاب باشد،او را تحت تأثير قرار مي دهد.

طبيعتآ او هميشه به دنبال عشق و مهر و توجه مادر خود مي باشد.اگر محبت لازم را به او ابراز نكنيد،كودك در بزرگسالي،خجالتي و شكاك خواهد بود.و در وجود شوهرش،به دنبال عشق و علاقه اي خواهد بود كه از سوي پدر و مادر،دريافت نكرده است.اما از آنجايي كه به پنهان كردن،احساساتش عادت كرده،از آشكار كردن آرزوها و خواسته هايش،اجتناب مي كند.نسبت به معشوق خود به شدت حسادت كرده و باعث ناراحتي خود و او مي شود.فرزند تير ماهي خود را دوست داشته و در عين حال به او آزادي و استقلال بياموزيد.اگر برخلاف اين باشد،كودكي كه تحت تأثير ماه است،درست شخصيتي شبيه به شما خواهد داشت.براي اين كه داراي شخصيتي مستقل باشد،راه و روش صحيح زندگي را به او بياموزيد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (103 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits