دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
127
زمان مطالعه: 14 دقیقه
خصوصیات ماه اسفند ترکی استانبولی: برج بالیک ترکی آذربایجانی: بایرام آیی رومی: پیسس گروه: آب روز شانس: پنجشنبه عدد شانس: شش سنگ شانس: مرمر رنگ شانس: آبی دریا،آبی مایل به سبز،سبز،نقره ای گل های...

خصوصیات ماه اسفند


ترکی استانبولی: برج بالیک

ترکی آذربایجانی: بایرام آیی

رومی: پیسس

گروه: آب

روز شانس: پنجشنبه

عدد شانس: شش

سنگ شانس: مرمر

رنگ شانس: آبی دریا،آبی مایل به سبز،سبز،نقره ای

گل های شانس: گل مروارید،رز سفید،زنبق

بوهای شانس: گل گیلاس،زنبق،گل لیمو

موزیک شانس: موزیک سبک خلاق

بارزترین خصوصیت: مرحمت

بزرگترین ایده آل: راحتی

بزرگترین اشتباه: بد گفتن به خود

بزرگترین آرزو: گشتن تمام دنیا

در سمبل ماه اسفند،دو ماهی دیده می شود.این دو شخصیتی بودن شما را نشان می دهد.اگر هر دوی ماهی ها به یک سو می رفتند شما فقط طالعی دو برابر خواهید داشت اما ماهی ها آماده برای رفتن به جهات مخالفند.و به همین سبب شما هم دو شخصیتی بوده و هم طالعی دو برابر دارید.به علاوه،چون شما متولد گروه آب بوده و حساس می باشید بیشتر اوقات این دو شخصیتی بودن باعث سرگردانی و گمراهی شما می شود.اگر بین عقل و احساسات خود تعادل برقرار کنید این در شخصیت کمک بزرگی به شما خاهد کرد.اگر احساسات خود را کنترل کنید زندگی طبق خواسته شما پیش می رود.و ستاره هایتان نیز در این مورد همیشه شما را حمایت می کنند.

ستاره های شما
شما هم دو ستاره دارید.اولین و مؤثرترین ستاره شما،ستاره رویاها و خیالات «نپتون» است.می توان به این ستاره«حالت برتر ونوس»هم گفت.یعنی نپتون نیز مانند ونوس زیبایی ها را تمثیل می کند.این ستاره باعث می شود شما انسانی حساس،ملایم،مهربان،خوش نیت و دلبسته زیبایی ها می باشید.نپتون همچنین رویاها،چیزهای ناشناخته،خواب و ایده آل ها را تمثیل می کند.دومین ستاره شما هم تمثیل کننده شادی فراوانی و ثروت «ژوپیتر» است.برای همین هم خوش طالع هستید.اگر از رویاهای شگفت انگیز نپتون و خصوصیات متعلق به ژوپیتر بهره مند شوید به تمام خواسته های خود می رسید.

حساسیت
قبل از هر چیز باید بگوییم که شما بسیار حساس هستید.شاید انسانی با رفتار جدی،صورتی اخمو بوده و به آسانی نمی خندید.اما در واقع انسانی بسیار ملایم و حساس هستید.نمی توانید مانع حساسیت خود شوید.برای همین هم ناراحت شده و سریعآ دل شکسته و مأیوس می شوید.شاید هم به این دلیل سعی دارید مانند یک انسان عصبی رفتار کنید.چون نمی خواهید دیگر دل شکسته و ناامید شوید.انسانهای سرشناسی مانند الکساندر گراهام بل مخترع تلفن در اسفندماه متولد شده اند.تصور نکنید که این انسانهای سرشناس بی احساس هستند.آنها هم به اندازه شما حساس بودند ولی با استفاده از عقل خود موانع را از سر راه خود برداشته اند.زیرا خیال ها نقش هایی هستند که هنوز واقعی نشده اند.

خیال ها و رویاها
چون ستاره شما رویاها را تمثیل می کند شما هم بسیار حساس هستید.هرگز انسانی پیدا نمی شود که نظیر شما رویا و خیال های رنگارنگ داشته باشد.و نیز این رویاهای بی مانند به دنبال یکدیگر می آیند.اما شاید گاهی این خیال ها به شما ضرر برساند.زیرا از مقایسه آنها با واقعیت بسیار دلخور می شوید.زیرا بین رویاهای رنگی شما و واقعیت ها رابطه ای وجود ندارد.و برای همین است که شما ناراحت می شوید و فکر می کنید نمی توانید موفق شوید.فراموش نکنید که ستاره شادی،فراوانی و ثروت به شما کمک می کند.ژوپیتر طالع شما را بالا می برد.شاید شما انتظار دارید که شانسی از هوا به شما برسد.

چون در ماه اسفند متولد شده اید دو شخصیتی هستید.شاید به سبب درخشیدن ستاره دیگری در لحظه تولد خصوصیات دیگری هم داشته باشید.و بعضی از تأثیرات ستاره های اسفندماه ملایم تر شود.اما این ستاره ها نیز مانع از دو شخصیتی بودنتان نمی شود.در واقع شخصیت دوگانه باعث هدفدار بودن شما نیز می شود.اما باید در مورد احساسات با دقت رفتار کنید.اگر اسیر احساسات خود شوید حتی دوستدار قدرتمند نپتون و ژوپیتر هم نمی توانند به شما کمک کنند..شما خصوصیاتی بسیار مورد علاقه،محبوب و مورد تقدیر دارید،زمانی که احساس کردید دچار خوش بینی و یا بدبینی شده اید از محلی که هستید به سرعت دور شوید.زیرا این چیزی زودگذر است و بدبینیتان زیاد طول نمی کشد.

نیروی خلاقیت

باید بگوییم که نپتون در این مورد نقش بزرگی دارد.ستاره نپتون در این مورد مؤثرتر از ونوس است.برای همین شما نیروی خلاقیت فوق العاده ای دارید.به علاوه دلبسته زیبایی ها هستید.رنگ ها در زندگی شما نقش بزرگی دارند و زمانی که به اینها نیروی خیال پردازی هم اضافه شود می توانید هنرمند خوبی باشید.

راحتی و آرامش
شما طالب راحتی و آرامش هستید.اما اینها را پیدا نمی کنید زیرا باز هم طبق احساسات رفتار می کنید.به دست آوردن راحتی و آرامش برای شما کار آسانی نیست.

پول

شما انسانی هستید که به پول اهمیت نمی دهید.حتی لزومی ندارد بگوییم که شما بسیار سخاوتمند هستید.شاید شما پولی را که به سختی به دست آورده اید به راحتی به دیگری بدهید.زیرا بسیار با مرحمت بوده و به ما انسانها دلسوزی می کنید.

زیبایی

زیبایی نقش بزرگی در زندگی شما دارد.شما زیبایی هر چیزی را خواسته و دوست دارید.زیبایی در رویاهای شما جای بزرگی را اشغال می کند.اگر زیبایی در حیات شما نباشد نمی توانید زندگی خود را ادامه دهید.و می توانید زیبایی را در رنگ،گل،انسان،لباسها و چیزهای مختلف بیابید.

موافقت

شما در ظاهر انسانی بسیار ملایم هستید که با همه کنار می آیید و چون نمی خواهید کسی را دلخور کنید چنین رفتار می کنید.دلبسته زندگی ملایم،آرامش و راحتی هستید.اما از همه اینها گذشت کرده و خود را با شرایط زندگی وفق می دهید.

محبت

نپتون که حالت برتر ستاره ونوس است بسیار حساس است.دلبسته زیبایی ها هستید.زیباترین چیز برای شما عشق است.شما نمی توانید بدون عشق زندگی کنید.اما حتی در مورد عشق هم ستاره شما تأثیر خود را نشان می دهد.حتی در زمانی که بسیار دوست داشته و خوشحال هستید دچار بدبینی شده،مشکوک می شوید و متفکر می شوید.شما شاید به سبب عشق خوشحال باشید و یا اشک بریزید.


مردان متولد اسفند

اگر مردی متولد اسفند را دوست دارید باید او را خوب درک کنید و گاهی هم به او کمک کنید.زیرا حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است.از مقایسه این مرد با بقیه پرهیز کنید.زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد،اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند.شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

این مرد قبل از هر چیز دو فکر دارد.یعنی تصمیم گیری او آسان نیست.نه در مورد یک مسئله بی اهمیت و نه در مورد یک کار مهم به آسانی تصمیم نمی گیرد.مرد متولد این ماه بسیار خیال پرداز است.این مرد عالم درونی رنگارنگی دارد.اما مرد اسفند گاهی با تأثیر ژوپیتر می تواند بسیار با عزم و اراده و مصمم باشد.

پول

این مرد در مورد پول نظر متفاوتی از بقیه دارد.او انسانی دست و دلباز است که از خوشحال کردن مردم لذت می برد.به همین سبب شاید پول خود را بر باد دهد.اگر کار خود را دوست داشته باشد و در آمد خوبی هم داشته باشد حتی بعد از ازدواج می تواند تمام پول خود را تقدیم همسرش کند.مرد متولد اسفند صاحب نیروی خلاقیت است و حافظه قوی دارد و با کمی اراده به موفقیت می رسد.

نیت خوش

این مرد بسیار خوش نیت است و هرگز فکر بدی ندارد.عادت دارد که همه را مانند خودشان قبول کند.حتی در موارد بسیار تعجب آور هم او تکانی به خود نداده و عیب دیگران را خیلی طبیعی می داند و از نظر وی رفتار هرکس طبق معلومات و دانسته های خود او خیلی طبیعی و نرمال می باشد و در مقابل این دوست ندارد کسی در کار او دخالت کند.

زیبایی

فرد متولد اسفند شیفته زیبایی است و همیشه باید در زندگی او زیبایی باشد و زنی را که دوست دارد نیز باید زیبا باشد.شاید شما زیباترین زن دنیا نیستید اما اگر این مرد شما را دوست داشته و دلبسته شما باشد فکر می کند که زیباتر از شما کسی وجود ندارد و برای بیشتر شدن جذابیت شما هر کاری انجام می دهد.

خانه

خانه این مرد هم نشان دهنده دلبستگی او به زیبایی است.او کاری خواهد کرد که شما در خانه ای پر از اشیاء زیبا و ظریف زندگی کنید.اگر امکان دارد برای زینت دادن خانه از هیچ مصرفی دریغ نکنید.تصور نکنید که او اشیاء سنگین و رنگ های تیره را انتخاب خواهد کرد چون رویاهایش رنگی است خانه او هم مانند خانه پریان قصه ها خواهد بود.

محبت

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت واقع شود.حتی اگر خجالتی هم باشد.زمانی که عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.زیرا به عشق بی همتایش رسیده است.

ازدواج

مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد،دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه.اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

چشم چرانی

مرد متولد اسفند چشم چران نیست بلکه رمانتیک است.او به دنبال عشق و همسر رویاهایش می گردد.برای همین هم قبل از ازدواج ماجراهای عشق متفاوتی خواهد داشت.مرد هر بار،فکر می کند که زن مورد علاقه اش را پیدا کرده و بعد از مدتی مأیوس شده به دنبال ماجرای جدیدی می رود.مرد مورد اسفند،بعد از ازدواج چشم چرانی نمی کند.

حسادت

چون این مرد بسیار بااحساس است اگر کسی را دوست داشته باشد به او حسادت می کند.او سعی می کند که این احساس خود را از شما پنهان کند.شاید گاهی با شوخی چیزهایی به شما بگوید اما به هیچ وجه حسادت خود را اعتراف نمی کند.

زنان متولد اسفند ماه

زنان متولد اسفند زیبا کمابیش همه آنها جذابند.شاید شما زنی متولد اسفند را دوست دارید.اما زن اسفندماه هم دو شخصیتی بوده،هم طالعی دو برابر داشته و هم بسیار احساساتی است.می توان به او نمونه یک زن کامل هم گفت.اگر این زن شما را دوست داشته،دلبسته شما شده و خوشحال شود خصوصیات زیادی در او پیدا خواهید کرد.اما به دست آوردن او هم کار آسانی نیست.

کار و خانه

زن متولد اسفند،محیط کاری را دوست ندارد و تا مجبور نشوند،کار نمی کند.اما این زن نمی تواند در مقابل جذابیت های پرده و صحنه تحمل کند.زیرا در این سایه هم خودی نشان می دهد و هم با به دست آوردن پول بزرگ به لوکس و راحتی می رسد.ایده آل او کدبانو بودن است.زن بااحساس اسفندماه بسیار دلبسته زیبایی ها است.

زن وابسته و مشفق

زن متولد اسفند مشفق،بامرحمت،خوش نیت،جذاب،دلنشین و بااحساس است.او همیشه خیال عشق و دوست داشتن و مورد مهر و محبت بودن را دارد.چیزهایی مانند علم و فرهنگ برای این زن در مقام دوم قرار دارند.در رده اول همیشه احساسات او هستند.او وابسته خانواده،دوستان و نزدیکانش است.اما زن در واقع وابسته مرد مورد علاقه اش می شود.مرد مورد علاقه اش از نظر او انسان برتر است.این مرد به هیچ وجه اشتباه نمی کند.هر فکر و سخنش درست است.این زن که تمام دل خود را وابسته مرد مورد علاقه اش می شود هر گفته او را انجام می دهد و تمام آرزوهای او را هم برآورده می کند.

عشق

زن متولد اسفند به خاطر عشق زندگی می کند.زمانی که کسی را دوست نداشته باشد و یا مورد مهر و محبت او واقع نشود،تودار،ناراحت و بدبین می شود.اما همین که عاشق شود تغییر می کند.جاذبه اش در یک لحظه بیشتر می شود.چشمانش برق می زند و طرز صحبت،راه رفتن و تمام احوال او نشان می دهد که وی عاشق است.چیزهایی غیر از عشق و زیبایی برای این زن اهمیت ندارند.او حتی اگر لازم باشد با معشوق خود در یک چادر می نشیند.و اگر مردی که دوستش دارد،لوکس و راحتی او را فراهم کند او بسیار خوشحال می شود.وی خونگرم،دلنشین و مانند یک گربه ملوس است.

حسادت

زن متولد اسفند حسود است و به زنان زیباتر،شیک تر،جذابتر و ثروتمندتر از خودش حسادت می کند.در واقع فکر می کند که از بیشتر زنان برتر است.زن متولد اسفند زمانی که عاشق شود حسادتش هم بیشتر می شود.در آن هنگام نسبت به تمام زنان اطراف معشوقش حسادت می کند.و اگر معشوقش حتی گوشه چشمی به یک زن بیندازد او از شدت حسادت دیوانه می شود.این زن خصوصیات ویژه ای مانند ذکاوت،زیرکی،بانمکی و جاذبه دارد.این زن می داند که از چه راهی مرد مورد علاقه اش را به دست آورد.

اگر مردی را بپسندد با پیدا کردن راهی به او نزدیک شده و در مدت کوتاهی هم خود را محبوب آن مرد می کند.زن اسفند از هوش خود در راه عشق و محبت استفاده می کند و ذاتآ باور دارد که زندگی عبارت از زیبایی و عشق است.

ازدواج

زن متولد اسفند می خواهد با مردی که دوست دارد ازدواج کند و زن متولد اسفند که با مردی که دوست ندارد و فقط به خاطر پول با او ازدواج کند،اصلآ وجود ندارد.برای ممکن شدن این کار،تأثیرات ساتورن و مرکوری لازم است.و زنی که دوست داشته و ازدواج کند بسیار مشفق خواهد بود.او برای راحتی و خوشحالی شوهرش سعی میکند.اگر پول شوهرش کم باشد تمام کارها را بر عهده می گیرد و تمام گفته های او را انجام می دهد.اما این زن در مورد کارهای خانه زیادی ماهر نیست و مرتب و منظم بودن خانه اش خیلی کم دیده می شود.

دوستی

زن اسفند بسیار وابسته و دلبسته دوستی است.اما احتمال دارد به سبب حسادت بیشتر دوستان خود را از دست بدهد دوستانش تحمل جاذبه و زیبایی او را ندارند.طرز صحبت متولد اسفند بسیار شیرین است ولی در واقع بسیار هم گذشته تلخ است.

اجتماع

این زن زیبا و جذاب در اجتماع بسیار مورد توجه است.گاهی به جای شیک پوشی،بسیار پرزرق و برق در اجتماع ظاهر می شود و انسانهایی هم یافت می شوند که به سبب این زینت و لوکس از او انتقاد می کنند.

خانواده

زن متولد اسفند بسیار وابسته خانواده،نزدیکان،شوهر و فرزندانش است.او برای ایجاد خوشبختی در خانه اش هر کاری از دستش برآید انجام می دهد.اگر فرزند نیز داشته باشد بیشتر فداکاری می کند.فرزندانش را دوست داشته،آنها را لوس می کند و سعی می کند تمام خواسته هایش را انجام دهد.این زن برای خوشبخت کردن شوهرش آفریده شده است.

کودکان متولد اسفند


کودک متولد اسفند،خجالتی و محجوب است.در واقع این کودک که در زمینه های نقاشی،موزیک و ادبیات مهارت دارد در عالم خیال زندگی می کند.هر قصه ای برای او یک حقیقت است.اگر کودک به حال خود رها شود تودار شده و زندگی با خیال های درونی خود را ترجیح می دهدوباید پدر و مادر به او محبت کنند و زمینه را برای دوستی او با همسن و سالانش فراهم کنند.چ.ن کودک شاد و عاشق دوستی است این نوع روابط برای دلخور شدن و دور شدن او از درس و مدرسه کافی است.این کودک در عین حال حسود است.ترجیح برادر و یا خواهرش به او باعث به هم خوردن آرامش او می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (127 رای)  

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مریم | ۳ سال پیش
میشه لطفا بگید طالعی دو برابر داشتن یعنی چه؟ ممنون
1
0
M.J | ۳ سال پیش
من اسفندی ام و میشه گفت ۸۰ تا ۹۰ درصد واقعیت داشت. اما من روی تمیزی حساسم و از نامرتبی و شلختگی بیزارم پس خونه ام همیشه مرتب هست و آشپزی خوبی دارم. یکی دیگه هم اینکه من جز به خانواده خودم که میشه فرزند و شوهر البته اگر دلخواهم باشه به دیگران وابسته نیستم و روی پای خودمم. در واقع از سن ۳۰ به بالا میشه خود را شناخت.
0
5
هستی فتاحی | ۳ سال پیش
سلام من یک شهریوریم خیلی جذاب و زیبا هستم دختر خله ی من اسفندیه درمورد اون که درست گفته ولی هر کسی اینجا شهریوریه بگه
1
0
Zaheen | ۱۰ سال پیش
با ارز سلام و خسته نباشيد
تمام خصوصیات که در باره متولدین ماه حوت نوشته اید خواندم. تا اندازه موافق هستم خصوصاً در مورد مردهای برج حوت ولی درمورد زن ها تا حدی نه چون خودم در این ماه تولد شدم و خیلی انسانی پور کاری هستم و اصلن به شیک بودن اهمیت نمیدهمم ممخصوصاً خود مختار و مردانه وار بودن را میپسندم و حاصل کردن علم و دانش بزرگترین هدف درزندگیم است.
امید است جوابی در این زمینه حاصل شود
ممنون
1
0
پاسخ ها:
هانیه | ۴ سال پیش
سلام دوست عزیز قدر خودتو بدون تو فوق العادس ای اساندی ها همچون نازنازی.
0
1

hits