دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی لیندسی لوهان ستاره هالیوود
7
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ليندسی لوهان در نيويورک به دنيا آمد و در متريک – لانگ آيلند نيويورك بزرگ شد . او یکی از مشهور ترین ستاره های هالیوود میباشد در این مقالبه نگاهی به زندگی شخصی وهنری ليندسی می اندازیم با دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی لیندسی لوهان

لیندزی مورگان (دی) لوهان (به انگلیسی: Lindsay morgan (Dee) Lohan) (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۸۶) دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است.

وی یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بازیگر سینمای هالیوود آمیخته است.

او همواره یکی از خبرسازها است. او در سن ۱۷ سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ رده نهم مجلهٔ ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.

لیندزی لوهان در سپتامبر ۲۰۰۸ میلادی، پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری مجله پلی‌بوی مبنی بر عریان شدن در شماره مخصوص ژانویه ۲۰۰۹ میلادی به مناسبت ۵۵ سالگی این مجله را رد کرد، اما نهایتاً در پی دریافت مبلغی معادل با یک میلیون دلار آمریکا، به صورت عریان و با گریم مریلین مونرو، در شمارگان ژانویه ۲۰۱۲ مجله پلی‌بوی ظاهر شد.

وی دارای گرایش جنسی، دوجنس‌گرا است.

زندگی‌نامه لیندسی لوهان

لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد و در متریک-لانگ ایلند نیویورک بزرگ شد، لوهان شغل نمایش خودش را از کوچکی برای مدهای بچگانه مجله و آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد، درسن ۱۰ سالگی وارد حرفه بازیگری شد در سال ۲۰۰۴لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد.

لوهان یک خانه دربورلی هیلز کالیفرنیا دارد اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش است، مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لوهان برایفورد مدل در ۳ سالگی بود، چشم‌های ابی و موهای بلوند باعث تقاضاهای زیادی از لوهان شد که لوهان اولین کار خودش را پیدا کرد، پافشاری لوهان باعث شد که سرانجام بیش از ۱۰۰چاپ از لیندسی برای تبلیغ‌های تویس ار چاپ شود.

در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ پس از این که لیندزی تمام پست‌های اینستاگرام خود را حذف کرد و پیامی با عنوان «السلام علیکم» بر جای نهاد، شایعاتی پخش شد که او به اسلام گرویده است.

بسیاری از کاربران مسلمان رسانه‌های اجتماعی به او تبریک گفته و ورود او به دینشان را خیرمقدم گفتند. به هرروی، مادر وی دینا لوهان گفت که او صرفاً دارد از رسانه‌های اجتماعی مدتی فاصله می‌گیرد و خواسته پیامی به عربی بگذارد.

ارتباط بن سلمان و لیندسی لوهان بازیگر هالیوود

طبق اخبار منتشر شده، محمد بن سلمان به لوهان بسیار نزدیک شده و با هواپیمای اختصاصی این بازیگر هالیوودی را به محل اقامت خود آورده تا با او دیدار کند.

مدتی است رسانه های عربی شایعه ای را در فضای رسانه‌ای منطقه پخش کرده اند. شایعه‌ای که مربوط به ارتباط محمد بن سلمان(ولی عهد عربستان سعودی) و لیندسی لوهان( بازیگر مشهور 33 ساله هالیوودی) است. طبق اخبار منتشر شده، محمد بن سلمان به لوهان بسیار نزدیک شده و با هواپیمای اختصاصی این بازیگر هالیوودی را به محل اقامت خود آورده تا با او دیدار کند.

بر اساس گزارش الخلیج الجدید، بن سلمان هدایای بسیار گران قیمتی به لوهان داده و با او ملاقات خصوصی داشته است. الخلیج الجدید منبع اطلاعاتی خود را افراد مطلع نزدیک به نیویورک پست معرفی می‌کند و تاکید دارد که بر اساس اطلاعات این افراد، ارتباط بین ولی عهد و ستاره هالیوودی جدی است.

الخلیج الجدید مدعی است که لیندسی لوهان و محمد بن سلمان ابتدا در سال قبل و در حاشیه مسابقات فرمول یک همدیگر را ملاقات کرده اند. دوستان لیندسی لوهان هم تایید کرده اند که مکاتبات و ملاقاتی بین بن سلمان و لوهان رخ داده است. با این حال، وکیل لوهان این ادعا را به شدت رد کرده است.

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

الخلیج الجدید تاکید دارد که لیندسی لوهان در دبی مشغول به کار است و بعید نیست با افراد مشهور وثروتمندی مانند بن سلمان یا حکام مشهور عرب دیدار و حتی معاشقه داشته باشد. یکی از نزدیکان لوهان می‌گوید که سران عرب همه مجنون و شیفته بازیگر هالیوودی شده اند.

به غیر از شایعه شدن اسلام آوردن لیندسی لوهان( که مدتی است پخش شده است)، حضور او به عنوان بازیگر در یک فیلم پرخرج عربستانی نیز می‌تواند علت علاقه عربها و بن سلمان به این بازیگر باشد.

یکی از دوستان لیندسی لوهان تاکید دارد که روابط بن سلمان با این بازیگر هالیوودی پیش از پررنگ شدن خبر قتل جمال خاشقچی(روزنامه نگار معروف سعودی که به دستور ولی عهد عربستان تکه تکه شد) بوده و بعد از پخش شدن این خبر در رسانه های دنیا رابطه این دو کمرنگ شده است. با این حال، برخی دیگر تاکید دارند که رابطه بازیگر مشهور با بن سلمان هنوز هم ادامه دارد.

فیلم‌ های لیندسی لوهان

فهرست برخی از فیلم‌هایی که لیندزی لوهان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است:

  • هربی پرواز می‌کند
  • گودزیلا
  • تعطیلات
  • اسکری مووی ۵
  • دختران بدجنس
  • فقط شانس من
  • جمعه عجیب
  • درد زایمان
  • دره‌های عمیق

آدرس وبسایت لیندسی لوهان

http://www.lindsaylohan.com/

آدرس اینستاگرام لیندسی لوهان

https://www.instagram.com/lindsaylohan/

عکس های لیندسی لوهان

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس

معرفی لیندسی لوهان بازیگر و خواننده معروف آمریکایی + عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits