دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی سیروان خسروی و زانیار خسروی خواننده
11
زمان مطالعه: 7 دقیقه
زندگینامه سیروان خسروی: سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد و از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون Lion King (شیر شاه) به موسیقی التون جان علاقه مند شد.

سیروان خسروی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۶۱)، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی همچنین برادر بزرگتر زانیار خسروی، از خوانندگان سبک پاپ است.

زندگینامه سیروان خسروی

سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد و از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون Lion King (شیر شاه) به موسیقی التون جان علاقه مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او مدتی بعد به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر Beatles، Pink Floyd، Dire straits و Police و... می‌پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با اینکه آلبوم تو خیال کردی بری فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. با وجود عقیده اکثریت موزیسینها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که در حال حاضر اکثریت او را به عنوان بهترین تنظیم کننده ایران و یکی از محبوبترین خوانندگان می‌شناسند که کارهایش معمولا با استقبال عمومی روبرو می‌شود.

او در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد.

سیروان، مراحل ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت ۹ را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از چهار سال آن را در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ منتشر کرد.

در اسفند ماه ۱۳۸۸ سیروان خسروی برای اولین بار کنسرت خود را برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد. در سال ۱۳۹۰ وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش در بین عامه مردم شناخته تر شد. او از سال ۸۸ تا کنون درگیر کارهای نهایی آلبوم جدیدش با نام جاده رویاها است و هوادارانش بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدش هستند.

در سال ۱۳۸۹ خواننده و آهنگساز مطرح ایرانی سیاوش قمیشی از سیروان به عنوان بهترین موزیسین ایرانی نام برد

در حال حاضر درگیر تولید آلبوم و آهنگهایی برای هنرمندانی نظیر شهاب رمضان , احسان خواجه امیری , محمدرضا فروتن و ... میباشد.

دانلود آهنگ های سیروان خسروی

از موفقترین همکاری های او با خوانندگان دیگر میشود به آهنگهای زیر اشاره کرد:

وایسا دنیا (رضا صادقی)
خاطره‌ها (معین)
یالا (مهدی اسدی)
طفره نرو (زانیار خسروی)
هیپنوتیزم (زانیار خسروی)
ریسک (زانیار خسروی)
عشق من باش (بهنام صفوی)
نمیدونم (احسان خواجه امیری)
خوش به حالش (اشکین ۰۰۹۸)
احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
لحظه‌ها (شهاب رمضان)
دو هفته (علیرضا قمیشی)

آلبوم ها:

۱۳۸۴ تو خیال کردی بری
۱۳۸۸ ساعت ۹
۱۳۹۱ جاده رویاها

تک آهنگ ها:

۱۳۸۴ کی دلش میاد که تنهات بذاره (آرشام)
۱۳۸۴ حوای بی حواس (آرشام)
۱۳۸۴ میشه عاشق تو بود (آرشام)
۱۳۸۴ نکنه شب برسه (آرشام)
۱۳۸۴ آسمون عشقم (افشین سپهر)
۱۳۸۴ جوونی (افشین سپهر)
۱۳۸۴ دوسم نداری (طوفان کرمی)
۱۳۸۵ تو گذشتی از عشق (مهدی اسدی)
۱۳۸۵ وایسا دنیا (رضا صادقی)
۱۳۸۵ ولی یه روزی دستات… (اردلان)
۱۳۸۵ گریه هاشو به من بده (آریو جبیبی)
۱۳۸۶ میخوام بگم (حافظ حامد)
۱۳۸۶ خاطره‌ها (معین)
۱۳۸۶ مثل یه خاطره (نادر مسچی)
۱۳۸۶ منطقه ممنوعه (نادر مسچی)
۱۳۸۶ یالا (مهدی اسدی)
۱۳۸۶ عشق منی (امید حاجیلی)
۱۳۸۶ برای عاشقی دیره (امید حاجیلی)
۱۳۸۷ طفره نرو (زانیار)
۱۳۸۷ ریسک (زانیار)
۱۳۸۷ دوست داشتم (عماد، رامین)
۱۳۸۷ فرصت اضطراری (عماد، رامین)
۱۳۸۷ بایلا (رامین خزایی)
۱۳۸۷ کارت درسته (رامین خرایی)
۱۳۸۸ هیپنوتیزم (زانیار)
۱۳۸۹ نمیدونم (احسان خواجه امیری)
۱۳۹۰ جنون (شهاب رمضان)
۱۳۹۰ جاده دنیا (شهاب رمضان)
۱۳۹۰ جشن تنهایی (شهاب رمضان)
۱۳۹۰ کنار مهتاب (زانیار و میلاد درخشانی)
۱۳۹۰ هم سنگر (شهاب رمضان)
۱۳۹۱ دلتنگتم (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ کاش خدا منو ببینه (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ چه بی اندازه میخوامت (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ خوشبختم (شهاب رمضان)
۱۳۹۱ احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
۱۳۹۱ تقدیر (خشایار اعتمادی)
۱۳۹۱ بدون تو (زانیار خسروی)
۱۳۹۳ ۷۰ میلیون ستاره (زانیار خسروی ، سیروان خسروی)
۱۳۹۳ چشمای رویایی (زانیار خسروی)
۱۳۹۳ هی تو (زانیار خسروی)
۱۳۹۳ عاشق ترم نکن (امیر یگانه)
۱۳۹۳ خاطرات تو (سیروان خسروی)
۱۳۹۳ کجایی تو (سیروان خسروی)
۱۳۹۳ فرصت کمه (بهنام صفوی)
۱۳۹۴ یه روزی میای (سیروان خسروی)

موزیک ویدیوها:

تو خیال کردی بری
رسم دنیا (حسرت)
بگو با من میمونی
حرف آخر
زندگی همین امروز
اون روزا
نه نرو
بازم بتاب
خاطرات تو

موسیقی فیلم:

ساختمان پرشکان

سیروان خسروی برای اولین بار در برنامهٔ ویژه تحویل سال ۱۳۹۱ به نام تحویل بهار با اجرای فرزاد حسنی در شبکه سوم سیما حاضر شد و همچنین آهنگ تیتراژ پایانی سریال ساختمان پزشکان را به صورت زنده اجرا کرد.

زندگینامه زانیار خسروی

زانیار خسروی خواننده ، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و بازیگر ، برادر کوچکتر سیروان خسروی است. او علاوه بر کار خوانندگی و تنظیم آهنگ بازیگری هم می کند ، او در فیلم برف روی کاج ها اثر پیمان معادی ایفای نقش کرده است.

زانیار خسروی خواننده ، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و بازیگر ، برادر کوچکتر سیروان خسروی است. او علاوه بر کار خوانندگی و تنظیم آهنگ بازیگری هم می کند ، او در فیلم برف روی کاج ها اثر پیمان معادی ایفای نقش کرده است.

همچنین اینجا می توانید به لینک دانلود آهنگ های زانیار خسروی دسترسی داشته باشید

زانیار خسروی و همسرش

زانیار با ارنیکا صادقی ازدواج کرده است. ارنیکا صادقی متولد سال1365 در تهران ، فارغ التحصیل رشته گرافیک که پدر وی یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی بودن و در سال 1392 فوت کردند…. ارنیکا صادقی دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچک تر از خود دارد به نام شکوفه و شکیبا صادقی…. و در دانشگاه با زانیار خسروی آشنا و ازدواج کردند.

یک سالی از خبر ازدواج زانیار خسروی که به صورت غیر منتظره در اینستاگرامش مطرح کرد گذشته، حالا اولین عکس منتشر شده از این خواننده جوان و همسرش را ببینید.زانیار خسروی

زانیار خسروی ، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده، بازیگر متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران است که در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت منتشر نمود.

زانیار، برادر کوچک تر سیروان خسروی دیگر خواننده پاپ است. او پس از مدت ها انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. او با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت.

زانیار که حدود یک سال پیش ازدواج کرد, به تازگی عکسی از خودش و همسرش را منتشر کرده است.

کاربران عزیز سایت برای دانلود آهنگ جدید ایرانی میتوانید از سایت مختلف موزیک استفاده کنید

کاربران عزیز جهت دانلود آهنگ غمگین و دانلود آهنگ شاد به صورت لینک مستقیم همیشه تو گوگل دانلود آهنگ جدید ایرانی مختلف موزیک سرچ کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits