دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش ها به نامه نماینده خمینی شهر در پی تجاوز به دختر بچه افغانی
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
واکنش ها به نامه محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر برای رسانه ای شدن ماجرای تجاوز دختر بچه افغانی.محمد جواد ابطحی کیست ؟

سید محمدجواد ابطحی (زادهٔ ۱۳۳۵ در خمینی‌شهر اصفهان) نماینده اصولگرای خمینی‌شهر و از حامیان جدی جبهه پایداری است که در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۱۳ در پی نامه‌ایی به رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور به دلیل آشکار کردن و رسانه‌ایی کردن ماجرای تجاوز به دختر افغان تبار خمینی شهر شد ظاهراً ایشان خواستار سرپوشانی بر این موضوع بود!

اعتراض نماینده خمینی شهر به رسانه ای شدن ماجرای تجاوز دختر بچه 5 ساله افغانی

در یک اقدام عجیب، سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر اصفهان به جای پیگیری تجاوز به دختربچه افغانستانی خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی کشور به دلیل اعلام خبر حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان بهزیستی ایران گفته است اقدام رئیس اورژانس کشور در رابطه با رسانه‌ای کردن تجاوز به بهاره کریمی دختربچه ۵ ساله مهاجر در خمینی‌شهر باعث شده تا عده‌ای علیه نظام و انقلاب لجن پراکنی کنند.

این در حالی‌ست که در روزهای اخیر مردم ایران نیز در شبکه‌های اجتماعی از فاجعه بهاره ابراز خشم کرده و متجاوزین را ندامت کرده‌اند.

محمد جواد ابطحی در وب سایت خود این خبر را منتشر کرده است:

در پی جریحه دار شدن افکار عمومی و صیانت از مردم شریف شهرستان نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی هستم.

نامه ابطهی به رئیس بهزیستی
نامه ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس سازمان بهزیستی کشور و خواستار برکناری رئیس اورژانس کشور به دلیل رسانه ای کردن خبر تجاوز به دختر افغانی !

واکنش ها به نامه نماینده خمینی شهر

رضا رشیدپور


دیدگاه های کاربران در شبکه های اجتماعی :

اسب آبی : آقای #محمدجوادابطحی عزیز نامه پرمهر ومحبت شمارا درخصوص برکناری رییس اورژانس اجتماعی دیدم.اولا معلوم نیست فرزند شما چطور بورسیه شده ؟ ثانیا معلوم نیست ایشان چطور معاف شد ؟ ثالثا معلوم نیست الان سوئد زندگی میکنه یا خمینی شهر؟ رابعا شما بودی که میخواستی صفحه صیغه به شناسنامه ها اضافه بشه؟


بر باد رفته : آقای ابطحی اگر قرار است کسی بر کنار شود اول تو هستی که برکنار شوی بعدهر کس دیگر رئیس اورژانس وظیف اش را انجام داده .#محمدجوادابطحی استفاُ


گوهرام: با امثال #محمدجوادابطحی باید قهری برخورد کرد، این تفکر الانش توی روستاها و حاشیه شهرها پدر امثال من که سر و کارمون با بچه هاست درآورده، چه برسه وقتی از دهن یه نماینده مجلس بیرون بیاد و مهر تاییدم بهشون بزنه. بچه رو به اعتبار اینکه خانواده قربانی از ترس آبروشون چیزی نمیگن میدزدن.


علیرضایف : #محمدجوادابطحی نماینده مجلس خواستار برکناری رئیس اورژانس اجتماعی شده چون از نظرش تجاوز به دختربچه افغان دروغه. مدیر کل آموزش و پرورش منطقه 2 هم گفته بود ما بررسی کردیم تجاوزی تو مدرسه مرزداران اتفاق نیفتاده. فکر کنم از شرایط پست گرفتن تو این مملکته

#محمدجوادابطحی باید نسبت به نامه که نوشته پاسخگو باشه


حلماسادات: نامه #محمدجوادابطحی جهت برکناری رئیس اورژانس خمینی شهر فاجعست!! هرچی فکرمیکنم عمق نامردی رو درک نمیکنم اخه نامسلمون فک کن ناموس خودت بوده!!! معلوم نیست تبعه کدام کشور بوده؟؟؟!!


مهرایران: اگر دیروز مجلس اعتبارنامه قاضی‌پور رو تأیید نکرده بود امروز سید #محمّدجوادابطحی جرأت نداشت ** اضافه تناول کند. #بایکوت_نمایندگان_خاطی اخراج از مجلس و ترد در جامعه کمترین مجازات امثال ایشان است.

divider

بیوگرافی محمد جواد ابطحی

سید محمدجواد ابطحی (زادهٔ ۱۳۳۵ در خمینی‌شهر اصفهان) نماینده اصولگرای خمینی‌شهر در دورهٔ هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی است . وی در جلسه رای اعتماد به وزارت دکتر ظریف بعنوان مخالف برجام و دکتر ظریف به سخنرانی پرداخت و آقای ظریف را آقای برجام خواند.

سید محمدجواد ابطحی

وی در کمیسیون فرهنگی و تدوین آیین نامه داخلی مجلس عضویت داشت. محمد جواد ابطحی در سال 1335 در خمینی شهر از توابع اصفهان متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی با ورود به دانشگاه تحصیلات خود را ادامه داد و موفق به اخذ فوق لیسانس حقوق خصوصی شد.ابطحی در سال 1386 به عنوان نماینده مردم خمینی شهر وارد مجلس شورای اسلامی شد. وی از اعضای جبهه پایداری بود که در فراکسیون مبارزه با دخانیات نیز عضویت داشت.


فرزندان محمد جواد ابطحی

ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: چهار فرزند دارم که همگی در خمینی شهر هستند و هیچ کدام در آمریکا نیستند.

به گزارش الف، سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر یکی از نمایندگانی بود که در جلسه روز چهارشنبه گذشته مجلس شورای اسلامی پرچم آمریکا را به آتش کشید.

بعد از انتشار فیلم آتش کشیدن پرچم آمریکا، در فضای مجازی خبری منتشر شد که فرزند این نماینده در آمریکا زندگی می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مریم | ۴ سال پیش
ایناایران را خراب کردن
0
0
اکبر | ۵ سال پیش
این نمایندگان که فسادها را کتمان میکنند باعث ترویج فساد در ایران شده اندو خبری از عدل علی ع نیست مردم اینها را شناسایی کرده و دوره بعد حذف کنند.
0
0

hits