دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی و تصاویر جدید امیلی بلانت
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امیلی بلانت در ۲۳ فوریه سال ۱۹۸۳ در لندن متولد شد. در دوران جوانی به بازیگری علاقه مند شد و در سال ۲۰۰۰ وارد شبکه های بریتانیا شد.

امیلی بلانت کیست ؟

امیلی بلانت در ۲۳ فوریه سال ۱۹۸۳ در لندن متولد شد. در دوران جوانی به بازیگری علاقه مند شد و در سال ۲۰۰۰ وارد شبکه های بریتانیا شد. امیلی بلانت خیلی زود بعد از بازی در فیلم My Summer of Love در سال ۲۰۰۴ به شهرت رسید. با بازی در بخشی از فیلم he Devil Wears Prada توجه ها را بیشتر به سمت خود کشاند و به دنبال آن ها بازی در نقش Dan in Real Life و Charlie Wilson’s War soon به وی پیشنهاد شد. امیلی بلانت با بازی در فیلم هایThe Muppets ، Edge of Tomorrow، Into the Woods و Sicario نشان داد آمادگی برای بازی در نقش های مختلف دارد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

زندگینامه امیلی بلانت

اوایل زندگی

امیلی بلانت در ۲۳ فوریه سال ۱۹۸۳ در لندن متولد شد. در دوران جوانی به بازیگری علاقه مند شد. زمانی که امیلی بلانت ۱۸ سال داشت در فیلم Shakespeare’s Romeo and Juliet در نقش جولیت بازی کرد و در مقابل Dame Judi Dench در فیلم he Royal Family نیز بازی کرد و با حضور در فیلم he Evening Standard به عنوان بهترین بازیگر تازه وارد شناخته شد.

کار کردن در شبکه های تلویزیونی بریتانیا

امیلی بلانت در تلوزیون به عنوان Foyle’s War و Agatha Christie ظاهر شد. امیلی بلانت همچنین در فیلم های Henry VIII در سال ۲۰۰۳ و The Strange Case of Sherlock Holmes & Arthur Conan Doyle در سال ۲۰۰۵ نقش بازی کرد. امیلی بلانت در این مدت پیشرفت زیادی کرد. البته او در کنار پیشرفت هایش کمی شکست هم تجربه کرد.

موفقیت در هالیوود

در سال ۲۰۰۶ امیلی بلانت در فیلم The Devil Wears Prada که بر اساس رمان پرفروشی با همان اسم ساخته شده بود همکاری کرد و نامزد بهترین بازیگر گلدن گلوب شد. او موفق به کسب جایزه نشد اما برای فیلم Gideon’s Daughter توانست برنده این جایزه شود. امیلی بلانت برای Prada نامزد BAFTA شد. در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک چهره برجسته تبدیل شد. فیلم های Sunshine Cleaning در سال ۲۰۰۸ و در سال ۲۰۰۹ he Young Victoria که برنده جایزه گلدن گلوب شد و the Wolfman در سال ۲۰۱۰ را بازی کرد.

امیلی بلانت
امیلی بلانت

'Into the Woods' و پشت صحنه

امیلی بلانت همچنین در فیلم های The Adjustment Bureau در سال ۲۰۱۱، The Muppets در سال ۲۰۱۱ ، Salmon Fishing in the Yemen در سال ۲۰۱۲ ، Looperدر سال ۲۰۱۲ و Edge of Tomorrow در سال ۲۰۱۴ با تام کروز بازی کرد. در تعطیلات ۲۰۱۴ او به همراه جانی دپ و ترسی المان اهنگی برگرفته از Stephen Sondheim musical Into the Woods را خواندند. او نقش بازیگری به نام زین بیکر را در مقابل James Corden (جیمز کوردن) به عنوان اقای بیکر بازی کرد. ان ها در این فیلم به دنبال بچه دار شدن از طریق جادوگری بودند و توانست برای این فیلم نامزد پنجمین جایزه گلدن گلوب شود. در سال بعد او در فیلم Sicario نقش ایفا کرد که در ان ماموری از FBI بود که در جنگ های مواد مخدر در مکزیک اشفته شده بود. در این پروژه او با (بنیکیو دل تورو ) همبازی شد همان کسی که در فیلم The Wolfman نیز همکارش بود.

زندگی شخصی

امیلی بلانت با خواننده کانادایی به نام مایکل بابل در سال ۲۰۰۵ اشنا شد و در اهنگ “Me and Mrs. Jones” در سال ۲۰۰۷ در البوم all Me Irresponsible ظاهر شد. ولی انها در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. امیلی بلانت در سال ۲۰۱۰ بلانت با جان کراسینسکی ازدواج کرد و این دو صاحب دو فرزند دختر به نام ویولت و هازل شدند.

divider

عکس های امیلی بلانت

امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت
امیلی بلانت


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با امیلی بلانت آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits