دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی جینا رودریگز هنر پیشه آمریکایی
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جینا رودریگز، متولد 1984، یک بازیگر آمریکایی است که شروع بازیش در برنامه های تلویزیونی مانند Law & Order و Mentalist بوده است.

جینا الکسیس رودریگز ، متولد 1984، یک بازیگر آمریکایی است که شروع بازیش در برنامه های تلویزیونی مانند Law & Order و Mentalist بوده است. او در سال 2012 بخاطر بازی در موزیک ویدیو فلیله براون بسیار تحسین شد .

جینا رودریگز در سال 2014 در نقش اصلی جین در سریال جین ویرجین شبکه CW به موفقیت زیادی رسید و به یک ستاره تبدیل شد. او موفق به کسب جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در سال 2015 شد. رودریگز در پروژه های بزرگی مانند Deepwater Horizon 2016 و Annihilation 2018 هم بازی کرد. با دلگرم در ادامه همراه شوید.

divider

بیوگرافی و زندگی نامه جینا رودریگز

Gina Rodriguez

جینا رودریگز در 30 ژوئیه 1984 در شیکاگو، ایلینوی، متولد شد. پدر و مادرش او را در سمت شمال غربی شهر بزرگ کردند و از سنین جوانی، او شروع به یاد گرفتن رقص سالسا کرد. جینا از تولد تا 17 سالگی در شیکاگو بود.

پس از دبیرستان، جینا رودریگز به مدرسه هنرهای تیش در نیویورک برای تحصیل رفت و در سال 2005 فارغ التحصیل شد. در اوایل دوران کاری او با بیماری هشیموتو (وضعیت تیرویید) دست و پنجه نرم می کرد، در 19 سالگی از کمبود شدید وزن رنج میبرد ولی از طریق دارو، و در نهایت از طریق تغییر شیوه زندگی توانست ان را کنترل کند.
امروز، جینا رودریگز به عنوان فردی که با بی عدالتی های اجتماعی در جنگ است شناخته می شود.

divider

ارزش خالص دارایی


طبق گفته Net Worth ، جینا رودریگز 5 میلیون دلار دارایی دارد.

خواهران


جینا رودریگز دو خواهر بزرگتر دارد: ایولیس، یک بانکدار سرمایه گذار، و ربکا، که یک دکتر است.


فیلم و سریال

در سال 2004، رودریگز در اولین فیلمش "قانون و نظم" ظاهر شد . او در سال 2011 با بازی در فیلم "دوستان ارتشی"، "The Mentalist" و نقش تکراری در The Bold and Beautiful به موفقیت های بیشتری رسید. اما بازی در فیلم براون (2012) که در ان یک شخصیت هیپ هاپی را بازی میکرد که باعث شد تا او را به عنوان ستاره بشناسند.

جینا رودریگز
جینا رودریگز

جین ویرجین (Jane the Virgin)

جینا رودریگز بعد از ظاهر شدن در فیلم خواب با ماهی ها (2013) فرصتی برای حضور در سریال Devious Maids داشت. جینا در سال 2014 در یک کنفرانس انجمن منتقدین تلویزیون گفت "من متوجه شدم که داستان های لاتین، محدود هستند"
جینا رودریگز میدانست که این نقش برای او خوب نیست و درست هم میگفت . تقریبا در همان زمان، شبکه CW در حال جستجو برای یک بازیگر زن برای بازی در فیلم جین ویرجین بود. .همانطور که او شروع به بازی قسمت آزمایشی این سریال کرد، رودریگز می دانست که این همان داستانی است که او منتظرش بوده است. به طور تصادفی، رودریگز ویژگی های مشابه شخصیت جین که هوشمند، مستقل و شجاع است، را دارد . سریال جین ویرجین توانست موفقیت های زیادی را کسب کند و جوایز زیادی را نیز برد.

Deepwater Horizon

فرصت های زیادی برای بازی در فیلم در سال 2016 به جینا رودریگز ارایه شد، او توانست نقش افسر مارک هلبرگ را در Deepwater Horizon بازی کند.


Annihilation

در سال 2018، جینا رودریگز با ناتالی پورتمن و جنیفر جیسون لی در این فیلم نقش بازی کرد. در این فیلم جینا در نقش یک مامور امنیتی بازنشسته ظاهر شده است که در زیرزمین خانه اش با موجودات عجیب و غریبی زندگی میکند.


پروژه های آینده و دیگر علاقه مندی ها

با شرکت تولیدی I Can & I Will ، جینا رودریگز یک فیلم به نام Someone great را برای شبکه نتفلیکس تولید خواهد کرد. علاوه بر این او در فیلم جدید کامرون ساندیگو هم نقش بازی کرده است. رودریگز همچنان در تلاش است تا خود را در بازی به چالش بکشاند و همچنین اشتیاق برای کار در پشت صحنه ها پیدا کرده است. در فوریه 2018 او نخستین تجربه کارگردانی خود را در قسمت هفتم جین ویرجین شروع کرد. جینا رودریگز بخاطر یک هوس زودگذر به سمت کارگردانی نرفت و در نظر دارد که کارهای بیشتری را در اینده کارگردانی کند.



طرفدار تنوع بخشی و استفاده از استعداد ها

جینا رودریگز به تنوع بخشی در کارهایش علاقه زیادی دارد و از شهرت خود استفاده و در فیلم هایش از بازیگران تازه وارد استفاده میکند.
وی گفت: "یک رهبر قوی، کسی است که رهبران دیگری را بوجود اورد. بنابراین اگر من دختران جوان را تشویق کنم که زندگی خود را کنترل کنند، مهربانی را گسترش دهند، من کار خود را برای خدا انجام دادم". او به مجله Latina در سال 2016 گفت "با هر تلاشی که در این صنعت انجام می دهم، با هر پروژه ای که انجام می دهم، هدف من این خواهد بود که زنان را ارتقا بخشم. نه تنها زنان رنگین پوست، بلکه همه زنان و مردان، چون ان ها بدون وجود همدیگر، وجود ندارد."


امیدوارم از این مطلب لذت برده و با جینا رودریگز آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits