دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی و تصاویر (کاردی بی) خواننده و رپر آمریکایی
37
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کاردی بی در سال 1992 متولد شد و از شهر برونکس، نیویورک، از طریق شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

کاردی بی کیست؟

کاردی بی در سال 1992 متولد شد و از شهر برونکس، نیویورک، از طریق رسانه های اجتماعی جلب توجه کرد. در سال 2015 او در نمایش Love & Hip Hop در نیویورک شرکت کرد و در سال 2017 آن را ترک کرد تا موسیقی را بصورت تمام وقت دنبال کند. در آن سال او "Bodak Yellow" را از طریق Atlantic Records منتشر کرد و در آوریل 2018 اولین آلبومش را نیز منتشر کرد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

زندگینامه کاردی بی

آلبوم ها و آهنگ ها

Boom Boom' to 'Gangsta B*tch Music

در پاییز سال 2015، کاردی بی برای اولین بار توانایی های موسیقی خود را به همراه شگی خواننده ی جامائیکایی، در ریمیکس "Boom Boom" نشان داد. در مارس 2017 او نخستین آهنگ خود را با نام Gangsta B * Tch Music منتشر کرد و در ماه سپتامبر با هنرمندان هیپ هاپ همکاری کرد تا کمپانی KSR را ایجاد کند. در سال 2017 فرصت های بزرگتری برای او فراهم شد. علاوه بر خواندن اهنگ دوم Gangsta B*tch Music او همچنین اولین قرارداد اصلی خود را با Atlantic Records در ماه فوریه بست. کاردی بی به عنوان یک ستاره در حال رشد، نامزد جوایز 2017 BET تحت عنوان بهترین هنرمند جدید و بهترین هنرمند هیپ هاپ زن شد.

Bodak Yellow کاردی بی

در ماه اوت سال 2017، این اهنگ وایرال شد (یعنی خیلی سریع همه گیر شد)، و در نهایت جایگاه بالایی را در Billboard Hot 100 و Hot R & B / Hip-Hop Songs دریافت کرد و حتی برای مدتی به رتبه 1 رسید. کاردی بی به موفقیت های زیادی رسید و توانست به همراه G-Eazy (جی-ایزی) آهنگ "No Limit" را بخواند و در ماه دسامبر توانست دومین اهنگ خود را با نام "Bartier Cardi" منتشر کرد. کاردی بی علاوه بر اینکه نامزد جایزه BET Award شده، همچنین نامزد جایزه گرمی هم در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین رپر و اجرای رپ شد. او در سال ۲۰۱۸ به همراهی Bruno Mars اهنگ , "Finesse" را منتشر کرد.

کاردی بی
کاردی بی

Invasion of Privacy

در تاریخ 6 آوریل سال 2018، کاردی بی اولین آلبوم اول خود را به نامInvasion of Privacy منتشر کرد . این آلبوم را با (میگوس) MIGOS و 21 Savage منتشر کرد. این البوم به خاطر اهنگ "Bodak Yellow" بسیار معروف شد. او توانست رکورد اهنگ های تیلور سوییفت را بزند. در 17 ماه آوریل، کاردی بی نامزد هشت جایزه موسیقی بیل بولتون در 2018 شد.

Cardi B & Offset

بعد از ۸ ماه دوستی میگوس از کاردی بی در کنسرت فیلادلفیا سال ۲۰۱۷ در خواست ازدواج کرد و او گفت که کاردی بی زن بسیار موفق و قوی می باشد و می تواند تمام راه های موفقیت و پیشرفت را طی کند. خبرهای خوشحال کننده در مورد دوستی و روابط خوب این زوج خیلی زود جای خود را به شایعات رسوایی و خیانت داد. کاردی بی در برابر خبرنگاران از نامزد خود دفاع کرد و گفت هر کسی روابط متفاوتی دارد. .بعد از شنیدن این شایعات او در کنسرتی در ماه می سال ۲۰۱۸ گفت که حامله است و از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد.

کاردی بی را چرا انتخاب کرد ؟

این نام برگرفته از نوشیدنی الکلی به نام باکاردی می باشد. کاردی بی میگوید: اسم خواهر من Hennessy است و نام او را با نام نوشیدنی الکلی ترکیب کردم و کاردی بی را انتخاب کردم.

اوایل زندگی

کاردی بی متولد 11 اکتبر 1992 با اسم Belcalis Almanzar میباشد. وی در برونکس، نیویورک، بزرگ شد و هم اکنون با مادر بزرگ خود در وا شنگتن هیتز زندگی میکند.
در سال های نوجوانی او بخشی از گروه Bloods بود و در دبیرستان رنسانس در رشته تئاتر و تکنولوژی موسیقی تحصیل می کرد. او برای فرار از فقر و رابطه های خشونت امیز تصمیم گرفت علی رغم همه سختی هایی که با آن مواجه بود، به رویاهای خود برسد و بعد ها به این تصمیم خود افتخار کرد. کاردی بی گفت : این تصمیم باعث شد زندگی من تغییر کند و زمانی که وارد این کار شدم به دنبال ادامه تحصیل هم رفتم. .هر چند که او بعدا از مدرسه اخراج شد ولی خودش را از راه صنعت موسیقی به موفقیت رساند.

عکس ها و تصاویر جدید از کاردی بی (Cardi B)

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی

Cardi B
کاردی بی


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با کاردی بی آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (37 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits