دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی و عکس های جدید شیوا صفایی - مدل ایرانی و نامزد محمد حدید
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بیوگرافی و تصاویر شیوا صفایی مدلینگ ایرانی

میلیاردر عرب و نامزد ایرانی‌اش شیوا صفایی در خانه‌ای رویایی + عکس

شیوا صفایی مدل ایرانی در 26 اگوست 1980 در ایران متولد شد. در کشور نروژ بزرگ شد و در سن 19 سالگی با خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کرد.در طی زمانی که در LA زندگی میکرد کمپانی خودش را تاسیس کرد. که در آن بیش از 11 سال کار کرد. او در حال حاضر یک کار پر مخاطره و جدید را در رابطه با محصولات مو و زیبایی شروع کرده است. همچنین در برنامه تلوزیونی Second Wives Club به ایفای نقش میپردازد.صفحه اینستاگرام این مدل ایرانی بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد.

شیوا صفایی

زندگی شخصی شیوا صفایی

شیوا، همسرش محمد‌حدید (پدر دو مدل مشهور جی‌جی و بلاحدید) را اولین بار در یکی از رستوران های مورد علاقه‌‌اش در Los Angeles ملاقات کرد. او رابطه نزدیکی با خانواده محمد دارد. آنها نیز شیوا را جزئی از خانواده خود میدانند.آنها باهم اولین سالگرد نامزدیشان را جشن گرفتند. ولی هنوز اقدامی برای جشن عروسی‌شان نکرده‌اند.

شیوا صفایی

شیوا در یکی از مصاحبه هایش در این باره گفته است که ایده‌های خاصی برای جشن عروسی در سر دارد. اما ترجیح میدهد جشن صمیمی و ساده ای در کنار خانواده و دوستان داشته باشد.این زوج زیبا احترام،همکاری،وفاداری و از همه مهمتر عشق را از راز‌های خوشبختی‌شان میدانند.محمد حدید یک بیزنس‌ من موفق عرب و سرمایه‌دار و پیشرو و توسعه دهنده املاک است و اما به گفته شیوا، او میتواند آثار زیبایی در زمینه نقاشی خلق کند.

عکس های شیوا صفایی

شیوا صفایی

استایل و علایق

شیوا به عنوان یک بیزنس‌‌‌ومن کم سن و سال بسیار موفق است. و موفقیت‌اش را مدیون سخت‌کوشی و مستقل بودنش میداند.این مدل ایرانی از آشپزی لذت میبرد و عقیده دارد غذا‌های ایرانی خانواده را دور هم جمع میکند. در بین غذا‌ها اسپاگتی ایرانی، کباب و مرغ زعفرانی برایش در اولویت است. او همچنین در باغ زیبای خانه اش از مرتب کردن گلها نیز غافل نمیشود.استایل شخصی شیوا در عین سادگی بسیار خاص است و جلوه‌ای از شکوه همیشه در ان هویداست.

او برای استایل روزمره ترکیب جین و تیشرت را ترجیح میدهد . شیوا در گفتگو‌هایش به تاثیر مذهب بر مد اشاره کرده است.او همواره به استایل زنان خاورمیانه علاقه نشان داده است.سفر یکی از اجزاء جدایی نا‌پذیر از زندگی شیوا‌ است.او کریسمس گذشته را به کشور‌های فرانسه،ایتالیا،مصر،یونان و لبنان سفر کرد.همینطود سفرش به لبنان را بسیار الهام بخش میداند. که البته نزدیکی کشور‌های لبنان و زادگاهش ایران از نظر سلیقه و مذهب مردم این کشور در این عقیده بی تاثیر نیست.او همچنین به کشور نروژ عشق می‌ورزد.او در اکثر مراسم فرش قرمز و رویداد‌های مهم شرکت میکند و کمک به کودکان سرطانی را یکی از بزرگترین وظایف‌اش میداند.

شیوا صفایی در کنار پدرش

شیوا صفایی

راز شادابی و زیبایی مدل‌ایرانی

مدل ایرانی داشتن دو برادر که هردو به طور حرفه‌ای ورزش میکنند را دلیلی برای اندام متناسب‌اش میداند. همینطور رژیم غذایی سالم و رعایت تعادل در استفاده از موادغذایی را از لزومات میداند.شیوا عقیده دارد تمرین‌های سخت و سنگین برای مدت کوتاه بی‌تاثیر هستند. و بر مداومت ورزش به عنوان یک روتین تاکید میکند.شیوا برای مراقبت از پوستش هر صبح انرا میشوید و از ضد‌افتاب و کرم دور چشم استفاده میکند. و شب ها پس از شستشو صورت و لایه برداری از سرم های لاکتیک‌اسید و رتینول استفاده میکند.

شیوا صفایی

برند‌های آرایشی محبوب شیوا صفایی

مداد‌ابرو از برند اناستازیا بورلی‌هیلز، برونزر از برند تام‌فورد،ریمل از برند جورجیو‌آرمانی. او برونزر تام فورد و لیپ گلاس‌اش را همیشه همراه خود دارد و به طور روزانه از آنها استفاده میکند.

لاین عینک‌های خانواده حدید

شیوا به تازگی برای راه‌اندازی برند خانوادگی‌شان به دوبی سفر کرد.این لاین شامل 7 مدل عینک است که هرکدام دارای 3 شید رنگی است. دیزاین هرکدام از این عینک‌ها الهام گرفته از استایل اعضای خانواده است.و بیانگر احساسی است که هر کدام به مخاطب القا میکنند.

جدا از اکثر این عینک‌ها که فرم گربه‌ای دارند یک لاین کلاسیک تحت عنوان CAPTAIN مختص استایل محمد‌حدید طراحی شده است. و لاین دیگری که شامل عینک‌های UNISEX میشود.فریم ها بسیار ظریف و خاص ارائه شده اند.در رنگ های متالیک و طلایی با لنز های تختی که به تازگی ترند شده اند.اندازه لنز ها کوچک و فرم آنها هندسی است.

معروف ترین مدلینگ ایرانی

شیوا صفایی

یکی از طرح ها با فرم بیضی و ظریف برای استایل روزمره توصیه میشود، همچنین به شما این امکان را میدهد تا لوک شیک وخیره کننده ای داشته باشید.مدل دیگر این مجموعه با استحکام بالا متریال سبک و رنگ تیره برای زنان مدرن طراحی شده و کریستال های سواروسکی این عینک استایل شما را از حالت کژوال خارج میکند.و در اخر شیشه هایی با فیلتر رنگی توجه مان را جلب میکند که زیبایی جسورانه و خاصی را برای افرادی که از دیده شدن ترسی ندارند به ارمغان می اورد.

شیوا صفایی

خانه حدید

خانه مجلل و زیبای خانواده حدید در محله BEL_AIR در LOS ANGLES واقع شده. جالب است بدانید طراحی و ساخت این عمارت و باغ بی‌نظیر توسط محمد‌حدید صورت گرفته است.ایوان بزرگ عمارت به نحوی ساخته شده که نمای کاملی از LA را در اختیار بیننده قرار میدهد. همچنین سلیقه شیوا در طراحی داخلی و چیدمان وسایل این خانه زیبا دخیل بوده است.بخش زیادی از وسایل و دکور عمارت حدید از کشورهای مراکش، چین، اندونزی و ترکیه خریداری شده است و مجموعه این جزئیات محیطی گرم و در عین حال با شکوه را به وجود آورده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits