دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی الیزابت هارلی مدل زیبای انگلیسی
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
الیزابت هارلی برای 13 سال با هیو گرانت زندگی خوبی را گذراند او از استیو بینگ تاجر تنها یک پسر به نام دیمین چارلز دارد در سال 2002، الیزابت هارلی با "نایار" , تاجر پارچه ارتباط برقرار کرد و در سال 2007 در یک قلعه انگلیسی ازدواج کرد

الیزابت هارلی کیست؟

الیزابت هارلی (ملقب به Liz Hurley) متولد سال 1965، یک مدل انگلیسی و بازیگر است که در فیلم هایی مانند قدرت های آستین، مرد بین المللی (1997) ، برنامه تلویزیونی اِد (1999) و مبهوت (2000) درخشید. در اواسط دهه 1990 او تبدیل به چهره معروف کمپین زیبایی "استی لودر" شد، اما ارتباط طولانی مدت او با هنرمند انگلیسی هیو گرانت (که در سال 2000 در شرایط خوبی قرار داشت) به شهرتش کمک کرد. این روزها، درخشش الیزابت هارلی در فیلم «رویالز» به عنوان هلنا ملکه مادر میباشد.

زندگی نامه الیزابت هارلی

Elizabeth Hurley

فرزند الیزابت هارلی

هری یک فرزند به نام دمین چارلز (متولد 2002)دارد، که پدرش استیو بینگ، تاجر آمریکایی است. بینگ ابتدا دومین پسر خود را نپذیرفت، اما آزمایش پدر و مادر ثابت کرد در واقع او پدر آن پسر میباشد. پدرخوانده دیمین، هیو گرانت است.

فیلم ها و نمایشهای تلویزیونی

اولین فیلم الیزابت هارلی در مجموعه گلچین آواز (1987) بود. اندکی پس از آن، او در نمایشنامه کمینگاه جان وسلی در نقش مسافر 57 (1992) ظاهر شد، اما بزرگترین تواناییش را در نقش "عقاب کویر" و نقش جاسوس "ونسا کنزینگتون" در قدرت های آستین و مرد بین المللی راز (1997) به نمایش گذاشت. دوسال بعد او درشبکه تلویزیونی ED در کمدی سیاه مبهوت(2000) , با نقش شیطان در مقابل برندان فراسر ظاهر شد.

در نمایش خانگی, نقش های خاطره انگیز الیزابت هارلی بعد ها در حرفه اش بوجود آمد. در سال 2011 او به فیلم دختر شایعات در فصل پنجم پیوست و کار خود را در نقش پین, الهه با نفوذ در سال 2015 شروع کرد. او در نقش ملکه هلنا در رویالز ، یک داستان افسانه ای در مورد یک خانواده سلطنتی مدرن در لندن، نقش داشت.

الیزابت هارلی
الیزابت هارلی

مدلینگ

الیزابت هارلی در کمپین های متعدد تبلیغاتی و مد برای مارک هایی مانند گات میلک, جرداک, مونسون و لنسل کار کرده است, و کاور وگ (ویرایش بریتانیا) را 3 بار آراسته است. با این حال، مهمترین مبارزه انتخاباتی که او در سن 29 سالگی ثبت نام کرد در اواسط دهه 1990 در مقابل استی لادر آغاز ش شد. الیزابت هارلی به نظر می رسد که از دو دهه پیش به کار در یک شرکت زیبایی مشغول بوده است.

زندگی شخصی

الیزابت هارلی برای 13 سال با هیو گرانت زندگی خوبی را گذراند, حتی در اواسط رسوایی اخلاقی او در سال 1995 در کنارش ایستاده بود. این زوج بطور دوستانه در سال2002 از هم جدا شدند. او از استیو بینگ تاجر تنها یک پسر به نام دیمین چارلز دارد. در سال 2002، الیزابت هارلی با "نایار" , تاجر پارچه ارتباط برقرار کرد و در سال 2007 در یک قلعه انگلیسی ازدواج کرد. در همان سال، او مدت کوتاهی با سینا ورون، کریکت باز سابق استرالیا، نامزد کرد، اما در سال 2013، این زوج تصمیم به پایان دادن به رابطه خود گرفتند.

اوایل زندگی الیزابت هارلی

الیزابت جین هورلی در 10 ژوئن 1965 در همپشایر انگلستان متولد شد. او فرزند وسطی معلم آنجلا مری و روی لئونارد ارتشی بود. او به عنوان یک دختر جوان، در امید حرفه ای شدن, کلاس باله رفت اما در 10 سالگی با صحنه موسیقی پانک راک روبرو شد. او بعدها به دلیل داشتن نمرات ضعیف اخراج شد و برای مدتی، خود را در فرهنگ هیپی غوطه ور کرد.

Elizabeth Harley
الیزابت هارلی

الیزابت هارلی و آرون نایار

الیزابت هارلی
الیزابت هارلی و آرون نایار

حالا که با الیزابت هارلی آشنا شدید، چه نظری در مورد او دارید ؟ شما میتوانید نظرات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits