دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی میرای ناگاسو - اسکیت باز زن حرفه ای جهان
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میرای ناگاسو اولین زن اسکیت باز روی یخ آمریکایی است که توانسته در المپیک حرکت "تریپل اکسل" ار اجرا کند. او توانست این حرکت را در بازی های المپیک پیونگ چانگ سال 2018 در کره جنوبی انجام دهد.

میرای ناگاسو کیست ؟

میرای ناگاسو در سال 1993 در کالیفرنیا بدنیا آمد. میرای ناگاسو یک اسکیت باز حرفه ای روی یخ در سطح جهانی است که توانست در المپیک 2018 تاریخ سازی کند. نمایش های خیره کننده او در این بازی ها باعث شد تا بتواند مقام دوم المپیک را کسب کند و همچنین به کسب مدال برنز تیمی آمریکا کمک بسیاری کرد. علاوه بر افتخارات بسیاری که میرای ناگاسو دارد، در سال 2008 توانست به عنوان جوان ترین برنده جایزه مسابقات حرفه ای زنان امریکا شود؛ کاری که قبل از او در سال 1997 توسط "تارا لیپینسکی" انجام شده بود.

زندگی نامه میرای ناگاسو اسکیت باز حرفه ای روی یخ

Mirai Nagasu

حرکت "تریپل اکسل" میرای ناگاسو

او پس از اینکه توانست این حرکت فوق العاده را انجام دهد گفت : "همیشه میدانستم که چنین روزی فراخواهد رسید"
این حرکت "تریپل اکسل" که توسط میرای ناگاسو اجرا شد برای اولین بار بود که توسط یک زن آمریکایی در المپیک انجام میشود.
او در مورد این حرکت گفت " امسال میدانستم که میتوانم بالاخره این حرکت را در یک میدان بزرگ انجام دهم و حتی ماهیچه هایم هم انگار میدانستند که چگونه باید حرکت کنند تا موفق شوم."
اسکیت باز حرفه ای "تانیا هاردینگ" به عنوان اولین اسکیت باز زن آمریکایی محسوب میشود که توانست حرکت "ترپیل اکسل" را در سال 1991 اجرا کند.

میرای ناگاسو
میرای ناگاسو

المپیک سال 2018

مسیری که میرای ناگاسو برای رسیدن به المپیک 2018 طی نمود بسیار دشوار بود. زمانی که در سال 2014 برای مسابقات سوچی نتوانست انتخاب شود حتی به این فکر افتاد که بطور کلی ورزش را کنار بگذارد. اما از این شرایط نهایت بهره را برد و خود را برای المپیک 2018 آماده کرد. این مداومت و استقامت های او توانست موفقیت های زیادی را برای میرای ناگاسو بوجود آورد.

المپیک 2010

در سن 16 سالگی ، میرای ناگاسو در المپیک زمستانی ونکوور شرکت کرد و توانست مقام چهارم بانوان را کسب کند.

دانشگاه

در سال 2015 میرای ناگاسو ، کلاس های مدیریت کسب و کار را در دانشگاه کلرادو شروع کرد. در همین زمان او در کمپ آمادگی المپیک که در نزدیکی دانشگاه بود، تمرین میکرد.

او برای اینکه بتواند مخارج خود را تامین کند، یخ زمین های اسکیت را تمیز میکرد.

 میرای ناگاسو Mirai Nagasu
میرای ناگاسو

دوران حرفه ای اسکیت بازی

میرای ناگاسو از 5 سالگی شروع به اسکیت بازی کرد. پس از کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی اسکیت نوجوانان در سال 2007 و مدال برنز در سال 2008، به سراغ مسابقات بین قاره ای و سپس مسابقات جهانی رفت. او 7 مدال معتبر در مسابقات اسکیت دارد که شامل یک مدال طلا در سال 2008 میشود.

زندگی شخصی

میرای ناگاسو در 16 آپریل 1993 در آرکادیا، کالیفرنیا به دنیا آمد. والدین او ژاپنی های مهاجری بودند که یک رستوران سوشی داشتند. نام او "میرا" به معنای آینده در زبان ژاپنی است.
در آپریل 2018 میرای ناگاسو به همراه تانیا هاردینگ و آدام ریپون که تنها بانوانی هستند که موفق به انجام حرکت تریپل اکسل شده اند، در برنامه Dancing with the Stars: Athletes شرکت نمود.
میرای ناگاسو از سال 2014 با "داریان ویس" بازیگر در رابطه است.


امیدوارم پس از مطالعه این مطلب با زندگی میرای ناگاسو آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits