دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی مگان ماركل و رابطه ی عاشقانه او با پرنس هری
19
زمان مطالعه: 8 دقیقه
مگان مارکل رابطه بسیار خوب و عاشقانه ایی با شاهزاده هری دارد:ریچل مگان مارکل ( Rachel Meghan Markle) مدل و بازیگر آمریکایی است.

مگان مارکل رابطه بسیار خوب و عاشقانه ایی با شاهزاده هری دارد

ریچل مگان مارکل ( Rachel Meghan Markle) مدل و بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش ریچل زین در مجموعه تلویزیونی سوتس که از شبکه یواس‌ای نتورک پخش می‌شود، شناخته شده‌است.با دلگرم همراه باشید تا با مگان مارکل بیشتر آشنا شوید.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

شاهزاده هری با مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی ازدواج می‌کند

هری ۳۳ ساله و خانم مارکل ۳۶ ساله که از تابستان سال ۲۰۱۶ با هم دوست بودند و قرار می‌گذاشتند، اولین بار در حدود دو ماه پیش به عنوان زوج در جمع حاضر شدند. آنها اولین بار در تابستان سال ۲۰۱۶ در مراسم ازدواج یکی از دوستان مشترکشان با هم آشنا شدند.مگان مارکل و شاهزاده هری که از ژوئن ۲۰۱۶ با هم دوست بوده و قرار می‌گذاشتند، اوایل نوامبر ۲۰۱۷ بدون اعلام عمومی نامزد کردند.نامزدی آنها در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی از طریق دربار پادشاهی بریتانیا اعلام شد و گفته شد که آنها قصد دارند در بهار ۲۰۱۸ ازدواج کنند.مارکل نیز اعلام کرد که پس از عروسی قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

گفتنی است که پرنس هری پس از پدر، برادر بزرگتر و برادرزاده‌هایش، پنجمین نفر در سلسله مراتب جانشینی تاج و تخت در بریتانیا بشمار می رود. وی قرار است بهار سال ۲۰۱۸ با خانم مارکل ازدواج کند. به گزارش خبرگزاری ها، این دو در «ناتینگهام کاتج» در کاخ کنزینگتون در مرکز لندن زندگی خواهند کرد.مگان مارکل تا پیش از از رابطه با شاهزاه هری در بریتانیا چندان شناخته شده نبود اما در آمریکا به خاطر بازی در نقش ریچل زین در سریال سوتس یا دادخواست‌ها ( Suits) مشهور بود.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

او همچنین از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ همسر تهیه کننده آمریکایی «تروور انگلسون» بود که گفته می شود به دلیل اقامت طولانی «مگان» در تورنتو برای بازی در سریال «سوتس» و دور بودن از شوهرش که در لس آنجلس زندگی می کرد، این دو تصمیم به جدایی گرفتند.جا دارد اشاره کنیم خانم مارکل کاتولیک است و اگر شاهزاده هری چند سال پیش با او ازدواج می‌کرد، از سلسله مراتب جانشینی سلطنتی حذف می‌شد. اما قانونی که در سال ۲۰۱۵ تصویب شد به اعضای خانواده سلطنتی اجازه داد که با پیروان کلیسای کاتولیک ازدواج کنند و در عین حال بتوانند شاه یا ملکه شوند.

شاهزداه چارلرز، ولیعهد بریتانیا و پدر هری، در بیاینه‌ای از اعلام خبر نامزدی پسرش ابراز خشنودی کرده است. اعضای خاندان سلطنتی، ترزا می، نخست وزیر بریتانیا و جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر نیز در بیانیه‌های مختلف از اعلام خبر ازدواج هری ابراز خوشحالی کرده‌ و صمیمانه‌ترین تبریک‌های خود را ارسال کرده اند.بد نیست اشاره کنیم که انگشتر نامزدی مارکل از سه قطعه الماس تشکیل شده که بزرگترین آنها در وسط قرار دارد. این انگشتر را کمپانی جواهرسازی «کلیو» ساخته که برای، ملکه انگلستان، جواهر طراحی می کند.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

گفته می شود طرح این انگشتر، ایده خود شاهزاده هری بوده و برایش ارزش خاصی دارد. دو سنگ آن، متعلق به مادر هری، پرنسس دایانا بوده و دیگری از «جمهوری بوتسوانا» آمده است؛ یکی از کشورهای مورد علاقه شاهزاده هری که «مگان» را نیز به آنجا برده است.در مورد عروس جدید کاخ سلطنتی انگلستان باید گفت که با بازی در سریال حقوقی «سوتس» به شهرت رسید. او همچنین در فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه نیز مشغول است. تلاش برای فراهم آوردن آب سالم در «رواندا» و فعالیت برای سازمان ملل متحد در زمینه برابری حقوق مرد و زن در محیط کار از جمله این فعالیت هاست.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

در آخر اشاره کنیم، پس از ازدواج پرنس «ادوارد» با «والیس سیمپسون» نیکوکار آمریکایی در سال ۱۹۳۶ که باعث شد او از تخت و تاج بگذرد، این نخستین پیوند یک آمریکایی با خانواده سلطنتی بریتانیا خواهد بود. عموی ملکه فعلی بریتانیا، یعنی ادوارد هشتم در سال ۱۹۳۶ بعد از تاجگذاری، سلطنت را برای ازدواج با یک زن مطلقه آمریکایی رها کرد. پس از آن بود که جرج ششم به پادشاهی رسید. پس از آن هم الیزابت ملکه فعلی به قدرت رسید.



نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر

نامزد شاهزاده هری

  1. نامزد شاهزاده هری مگان مارکل ، از اسرار زندگی خود پرده برداشت و از گذشته اش سخن گفت.
  2. او فاش ساخت که زمانی دختری بسیار فقیر بوده و حتی پول نداشته که خودرویش را تعمیر کند.
  3. این ماجرا باز می گردد به زمانی که او بازیگری تازه کار بود و به قول خودش از این استودیو
  4. به آن استودیو می رفت و تست می داد و هرگز هم نقش مناسبی به او پیشنهاد نمی شد.
  5. خانم مارکل نامزد شاهزاده هری در گفت و گویی که روزنامه دیلی میرر بخش هایی از آن را منتشر کرده،

از این اسرار زندگی خود پرده برداشته است.

او که حالا یک شاهزاده واقعی را در کنار خود دارد، روزگار سختی را از سر گذرانده است.زندگی مگان مارکل نامزد شاهزاده هری به عنوان بازیگری تازه کار و جویای نقش، کاملا شبیه یک آدم ورشکسته بوده است.ستاره سریال «سوئتس» فاش ساخته که زمانی چنان بی پول شده که نمی توانسته حتی از پس هزینه تعمیر خودرویش بربیاید.این بازیگر ۳۵ ساله که در آن روزگار یک ماشین فورد اسپورت درب و داغان و قدیمی داشت، آن قدر از این استودیو به آن استودیو رفت و تست داد که دیگر خودرویش از کار افتاد و ماند روی دستش. تست هایی که هیچ کدام برای او نقشی به ارمغان نیاوردند. مگان مارکل می گوید او چندین ماه به این در و آن در می زده و خودش را در هر تستی محک می زده و آخرش هم به جایی نمی رسیده.

شاهزاده هری و نامزدش مگان مارکل

مارکل زمانی این اظهارات را مطرح می کند که شایعه شده است به خاطر جدی تر شدن روابطش با شاهزاده هری، ممکن است از ادامه حضورش در سریال «سوئتس» انصراف دهد. خانم مارکل همچنین از روزگاری می گوید که درِ خودرویش خراب بود و او چون امکان تعمیر آن را نداشت،مجبور بود هر شب از روی در ماشین بپرد داخل آن: «زبانه قفل خراب شده بود و من هم امکان تعمیرش را نداشتم و به همین خاطر از سقف کروک داخل و خارج می شدم. من واقعا می خواستم نقشی به دست بیاورم و مدام در تست های بازیگری شرکت می کردم.ماشین را ته پارکینگ متوقف می کردم که کسی من را حین بیرون آمدن از سقف نبیند. بعد که تست تمام می شد، دوباره از سقف ماشین خودم را می انداختم روی صندلی عقب و می خزیدم پشت فرمان می رفتم سر تست بعدی.»

مگان مارکل بالاخره توانست در یک سریال بسیار موفق و پربیننده مثل «سوئتس»نقشی که می خواست را به دست آورد و مدارج شهرت و ترقی را به سرعت طی کند، اما حالا شایعه جدایی او از سریالی که زندگی اش را تغییر داده بسیار جدی است و ممکن است بخواهد وقت بیشتری را در کنار نامزد مشهور و رده بالایش بگذراند. گفته می شود مگان مارکل از تهیه کنندگان سریال خواسته که کاراکتر «راشل زین» که او ایفاگر نقش آن است، از قسمت های آتی سریال حذف شود تا او بتواند مدت بیشتری را در شهر لندن بگذراند.

روزنامه دیلی استار نخستین نشریه ای بود که از این رابطه پرده برداشت. شاهزاده هری که مدتی در خط مقدم جنگ با افغانستان هم بوده، چندین ماه با این هنرپیشه رابطه مخفیانه داشته است. زمانی که این سریال در کانادا فیلمبرداری می شده، هری با او آشنا شده.
این دو بعدها در لس آنجلس ملاقات هایی با هم داشتند و حتی چندین بار مخفیانه در لندن نیز با هم دیدار کردند. این روند داشت به یک رسوایی و جنجال بزرگ منجر می شد که سرانجام خود شاهزاده هری تصمیم گرفت آن را آشکار کند و از زنی که دوستش دارد حمایت کند. او طی بیانیه ای اعلام کرد که مگان مارکل، بازیگر مشهور سریال های آمریکایی و ساکن تورنتو، نامزد غیررسمی اوست و البته به رسانه ها به دلیل اینکه برای او موجی از آزار و اذیت به وجود آورده اند حمله کرد.

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت!+تصاویر


این بازیگر زن برای بریتانیایی ها شناخته شده نبود، اما آمریکایی ها او را به خاطر بازی در نقش ریچل زین در سریال درام- حقوقی «سوئتس» خوب می شناختند.مارکل متولد سال ۱۹۸۱ است و در لس آنجلس بزرگ شده.
او هم اکنون در تورنتو زندگی می کند. در بیانیه پرنس هری آمده بود: «پرنس هری برای آسایش و امنیت خانم مارکل نگران است و عمیقا از اینکه نمی تواند از او محافظت کند ناراحت است. این صحیح نیست که تنها پس از چند ماه شروع این رابطه، خانم مارکل آماج چنین حمله هایی باشد.»

منبع:کوکا؛انتخاب

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (19 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits