دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کامل رزی هانتینگتون وایتلی +عکس
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رزی هانتینگتون:بیوگرافی و عکس های رزی هانتینگتون وایتلی:رزی آلیس هانتینگتون وایتلی (به انگلیسی: Rosie Alice Huntington-Whiteley) (زاده ۱۸ آوریل ۱۹۸۷) مدل و بازیگر انگلیسی است.

بیوگرافی و عکس های رزی هانتینگتون وایتلی

رزی آلیس هانتینگتون وایتلی (به انگلیسی: Rosie Alice Huntington-Whiteley) (زاده ۱۸ آوریل ۱۹۸۷) مدل و بازیگر انگلیسی است. رزی در بیمارستان فریدم فیلدز در پلی مات دوون به دنیا آمد. مادرش فیونا یک معلم تناسب اندام و پدرش چارلز اندر هانتینگتون یک نقشه‌بردار حرفه‌ای است. اجداد وی اهل لهستان بوده‌اند که در سال ۱۸۷۰ به انگلستان مهاجرت کردند.

رزی در مزرعه‌ای در تاویستوک بزرگ شد. در دبیرستان، او به خاطر نام فامیلیش و همچنین سینه‌های کوچک و لب پرش مورد تمسخر و آزار و اذیت قرار می‌گرفت.از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه و مکس دیوانه: جاده خشم اشاره کرد.با دلگرم همراه باشید.

رزی هانتینگتون

شروع به کار

اولین کار مدلینگ وی در ۱۶ سالگی و برای تبلیغات مارک levi's بوده است. در سال ۲۰۰۴ نیز عکس‌های وی توسط بروسو برای ابرکرومبی اند فچ گرفته شد. از سال ۲۰۰۶ رزی برای شرکت لباس زیر زنانهٔ ویکتوریا سیکرت شروع به مدلینگ کرد و کار خود را در شوی برندها در سال ۲۰۰۶ در لس آنجلس شروع کرد.


رزی هانتینگتون

بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی و عکس های رزی هانتینگتون وایتلی


رزی هانتینگتون

رزی هانتینگتون وایتلی


رزی هانتینگتون

عکس های رزی هانتینگتون وایتلی


رزی هانتینگتون

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits