دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی و عکس جدید از اینستاگرام محسن چاوشی خواننده پاپ ایرانی
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی محسن چاوشی:(زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر)خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.با این بخش از دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی محسن چاوشی

(زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر)خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.با این بخش از دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی در کنار همسر و پسرش + عکس

زندگی‌نامه

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد.که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.


بیوگرافی محسن چاوشی

برای تمامی قومهای ایرانی احترام بسیار قائل هستم ، ولی محض اطلاع من ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری و آریایی هستم و به جرأت میگم که یکی از افتخاراتم هست، درود بر تمامی قومهای خوب و فهیم وطنم قوم هایی که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند . برای کسانی که بارها پرسیده بودن من کجایی هستم....

محسن چاوشی متولد خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و بدین ترتیب محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. او با اسپاکو یوسفی در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرد و در حال حاضر صاحب فرزند پسری به نام زانکو چاوشی می باشد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.در حال حاضر محسن چاوشی خواننده تیتراژ سریال شهرزاد است.


بیوگرافی محسن چاوشی

عکس های جدید محسن چاوشی


بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی خواننده ایرانی


بیوگرافی محسن چاوشی

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits