دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طالع بینی و خصوصیات مردان مرداد ماه
10
زمان مطالعه: 4 دقیقه
طالع بینی و خصوصیات مردان مرداد ماه:طالع بینی خورشیدی مردان متولد مرداد ماه/اگر متولد ماه مرداد هستید یا همسر و فرزند مردادی دارید با این بخش از دلگرم همراه باشید.

طالع بینی خورشیدی مردان متولد مرداد ماه

اگر متولد ماه مرداد هستید یا همسر و فرزند مردادی دارید با این بخش از دلگرم همراه باشید.

خصوصیات مردان مردادی

آقایان متولد مرداد ماه

مرد مردادی موجودی است عاطفی، مردد و از جهت روحی پیچیده. کاملا مستعد این است که به خاطر یک کلمه یا یک کار کوچک از شما برنجد و برای ساعتها یا روزها پشت دیوار غیر قابل نفوذی پنهان شود. اگر شما با صبر، مهربانی و تفاهم کامل با او رفتار کنید، او می تواند به این حمله های بدخلقی و افسردگی خود غلبه کند.

مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیزهای مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.

مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست كه طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می كند . این رفتار چیزی بیشتر از یك قمپز در كردن است كه دیگران درباره متولدین مرداد فكر می كنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا كرده باشد .

مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند . برخی از آنها وقتی پولشان ته می كشد 500 پوند از بانك وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند برای دیگران قمپز بیایند . یكی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال كردن دیگران است.خوشحال كردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت كند .

می توانید او را از روی موهای پر پشتش بشناسید . حتی اگر موهایش كوتاه باشد باز هم مثل آن است كه یك فرچه روی دو پا راه می رود . یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است . نكند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو كنید!

مرد مرداد دوست دارد شیك باشد . نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند . از آنجا كه مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاك روی پاهای شما را هم جارو كنند . رفتارش شما را مات و مبهوت می كند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تئاتر می روید. در واقع وقتی كسی را دوست بدارد با او مثل یك ملكه رفتار می كنند .

مرد متولد مرداد وقتی پدر شود معركه است . او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد كلكسیونی از آنها داشته باشد . اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می كنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید . ممكن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر كنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است . صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است كه شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نكنید . او این انتظار را از همه ، از شما ، از همكاران و حتی ازدوستانش نیز دارد .

مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد . با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین كنند . صبر كنید كامپیوتر را خاموش نكنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید . او گاهی ریا كار هم هست . اگر او كسی است كه زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاكم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهد شما و بچه ها در مقابل او تعظیم كنید . اگر كمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود !

اگر از قدرتی كه در اختیار دارد به درستی استفاده نكند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود كه ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می كند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود .او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می كند یا دوستان و خویشان را كلكسیون كشورها می داند . اگر به قدرت برسد كافی است تا كمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیكتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می كند .

طالع بینی مردان مرداد ماهی

گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits