دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استخدام استانداری کرمانشاه در سال ۹۷ (آخرین اخبار)
0
زمان مطالعه: 22 دقیقه
سوالات استخدامی استانداری سوالات رایج در آزمون های استخدامی خبر ۷ تیر ۹۷ – هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی کرمانشاه اختصاص یافت معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار کرمانشاه گفت: دولت...

خبر ۷ تیر ۹۷ – هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی کرمانشاه اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری این استان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رضا رحیمی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات شهدای دولت استانداری، افزود: این میزان اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی و در قالب تسهیلات طرح اشتغال روستایی عشایری، رونق تولید، خوداشتغالی و اشتغال در مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.
وی همچنین توضیح داد که یک هزار میلیارد ریال نیز کمک فنی اعتباری در اختیار ادارات و سازمان های مرتبط با حوزه اشتغال قرار گرفته که در قالب تسهیلات کم بهره در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.
وی بیکاری را مهمترین مشکل فعلی استان کرمانشاه دانست و گفت: با وجود همه تلاش های نظام جمهوری اسلامی و دولت های مختلف این مشکل هنوز پابرجاست.
او ایجاد زنجیره های تولید را یکی از راهکارهای برون رفت از بحران بیکاری دانست و گفت: اکنون در کرمانشاه واحدهای تولیدی زیربنایی زیادی از جمله خودروسازی و پتروشیمی ایجاد شده که در صورت ایجاد زنجیره های در زیرمجموعه این واحدها می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد.
وی با تاکید بر رفع موانع تولید در استان کرمانشاه از مسئولان وزارت کار خواست طرح های اشتغالزایی استان را سریع و در کمترین زمان ممکن بررسی کنند.
وی تاکید کرد که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه را که نرخ بیکاری بالایی دارد متفاوت و ویژه ببیند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ کار در استان توسط ادارات و سازمان های مرتبط شد و گفت: این موضوع باید با آموزش و اطلاع رسانی مناسب در راستای کاهش نرخ بیکاری در دستور کار قرار گیرد.
رحیمی به مشکلات اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان برای جلوگیری از استقلال و خودکفایی ملت ایران بر سر راه پیشرفت این ملت مانع ایجاد می کند که باید با وفاق و همدلی مانع از تحقق اهداف آنان شویم.
در این مراسم از خدمات داود یاوری قدردانی و حسن عزیزی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.
عزیزی اهل شهرستان سرپل ذهاب و برادر مرحوم احمد عزیزی شاعر انقلاب است.
عزیزی سال ۷۰ به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه خدمت کرده است و همچنین مدیرکلی فنی و حرفه ای اردبیل و البرز را در کارنامه کاری خود دارد.
آخرین پست او ریاست تربیت مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای البرز بوده است.
داوود یاوری پیش از این به مدت چهار سال به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه فعالیت داشت.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲۹ بهمن ۹۶ – اختصاص ۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد بیش از ۲۰هزار شغل در کرمانشاه

دولت برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه برنامه دارد و آنچنان که استاندار کرمانشاه اعلام کرد: حدود هفت هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای ایجاد اشتغال در این استان در نظر گرفته شده که می تواند بیش از ۲۰ هزار شغل با این میزان اعتبار در استان ایجاد کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ دی ۹۶ – فراهم شدن زمینه اشتغال برای ۷۳ نفر از مدیران کنترل کیفیت در استان کرمانشاه

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل استاندارد کرمانشاه از فراهم شدن زمینه اشتغال برای ۷۳ نفر از مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی و خدماتی استان با صدور پروانه تائید صلاحیت توسط این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

محمودرضا نیازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدیران کنترل کیفیت به عنوان یکی از بازوان نظارتی سازمان ملی استاندارد در واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش مشغول به فعالیت خواهند شد.
وی افزود: براساس تبصره ۶ ذیل ماده ۹ قانون و مقررات سازمان ملی استاندارد، مسئولیت کنترل کیفیت فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری در واحدهای تولیدی و خدماتی به عهده افرادی تحت عنوان مدیران کنترل کیفیت خواهد بود که دارای تحصیلات لازم و تجربه کافی در واحد مورد نظر باشند.
نیازی با اشاره به اینکه عزل و نصب این افراد با پیشنهاد واحدهای تحت پوشش و تایید این اداره کل در استان صورت می گیرد، افزود: عموما افراد انتخاب شده دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با صنعت مربوطه بوده که پس از شرکت در آزمون و گذراندن دوره کارآموزی و همچنین احراز صلاحیت از کمیته تائید صلاحیت استان موفق به دریافت پروانه شده‌ و به عنوان مدیران کنترل کیفیت واحد تولیدی به صورت اشتغال پایدار مشغول فعالیت می شوند.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه ادامه داد: در سال گذشته نیز ۵۰ نفر از دانش آموخته گان دانشگاهی به عنوان مدیران کنترل کیفیت جدید از طریق این اداره کل در واحدهای تولیدی و خدماتی استان مشغول به کار شدند و نام آن ها در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ثبت گردیده است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت امر آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی و آگاهی این افراد از آخرین دستاوردهای کیفی، افزود: اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در ۹ ماهه سال جاری، ۳۵۰۰ نفر- ساعت آموزش‌های تخصصی برای این افراد ارائه نموده است.
نیازی با اشاره به نقش آموزش مجازی در کاهش هزینه های آموزش افزود: آموزش به عنوان یکی از حوزه های هزینه بر، همه ساله بخشی از بودجه کشور را به خود اختصاص می دهد، بنابراین بهره گیری از سیستم های نوین آموزشی و شناسایی راه هایی کاهش این هزینه از الزامات آموزش در عصر حاضر است.
وی در پایان با اشاره به رویکرد جدید این اداره کل مبتنی بر آموزش مجازی و تاثیر این شیوه آموزش بر شکوفایی و توسعه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: سیستم آموزش مجازی مدیران کنترل کیفیت بدون هزینه و با بهره گیری از ظرفیت های فناوری اطلاعات این اداره کل به عنوان استان پیشرو در کشور راه اندازی شده است.

خبر ۲ آذر ۹۵ – ایجاد ۱۰۰۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های دولت در استان کرمانشاه

خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با اجرای پروژه های سفر رئیس جمهور ۱۰ هزار شغل جدید طی ۸ ماه آینده در کرمانشاه ایجاد می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، مجتبی نیک کردار صبح امروز دوشنبه در نشست ماهانه پیگیری پروژه های سفر رئیس جمهور اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه شاهد اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان به طرح ها و پروژه های مصوب بودیم. در ادامه نیز با پیگیری ها و رایزنی های گسترده مدیریت ارشد استان، ۶۰ میلیارد تومان دیگر به این مجموعه اعتبارات اضافه شد.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه به تصویب اعتبارات مورد نیاز برای ۵۰ پروژه در سفر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تخصیص اعتبارات این پروژه ها صددرصدی خواهد بود که این ویژگی کمک بسیار زیادی به تسریع در روند اجرای پروژه ها می کند.
این مدیر ارشد استان ادامه داد: پروژه های ملی در شرایط فعلی تخصیصی ندارند و در این میان تنها پروژه هایی که در سفرهای رئیس جمهور مصوب شده اند تخصیص اعتبار می یابند.
وی از جذب بخش قابل توجهی از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب در سفر طی ۸ ماه آینده خبر داد و گفت: مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات طی سال مالی ۹۵ تخصیص می یابد و مبلغ باقی مانده نیز در سال ۹۶ تخصیص خواهد یافت.
مهندس نیک کردار عنوان کرد: روند تخصیص اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به پروژه های مصوب سفر آغاز شده و به تفکیک پروژه ها به دستگاه های محتلف ابلاغ شده است.
این مدیر ارشد استان بیکاری را مهم ترین مهمترین دغدغه مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: رونق فعالیت های عمرانی در حوزه های مختلف کشاورزی، آب، راه سازی، صنعت و … می تواند تحولی در وضعیت بیکاری کرمانشاه ایجاد کند و به این ترتیب طی ماه های آتی شاهد یک رونق اقتصادی در استان باشیم.
معاون استاندار اشتغال زایی را یکی از ویژگی های برجسته پروژه های عمرانی دانست و اظهار داشت: در پروژه های عمرانی به محض تخصیص اعتبار، شاهد رونق فعالیت های اجرایی توسط پیمانکاران و جذب و به کارگیری افراد جدید خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از اعتبارات در پروژه های عمرانی به پرداخت دستمزدها اختصاص می یابد؛ عنوان کرد: اگر برای هر نفر میانگین ۲ میلیون تومان حقوق ماهانه در نظر بگیریم در طول ۸ ماه باقی مانده از سال مالی ۹۵ شاهد پرداخت ۱۶ تومان دستمزد به هر نفر خواهیم بود. و با این احتساب نظاره گر ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل جدید در ۸ ماه آینده در استان از منبع ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته خواهیم بود.
مهندس نیک کردار ادامه داد: با توجه به این فعالیت های عمرانی گسترده شاهد تحقق وعده استاندار محترم در زمینه کاهش یک واحدی نرخ بیکاری در استان خواهیم بود.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت این روند اجرایی شدن پیشرفت پروژه ها را دنبال می کند.
این مدیر ارشد خطاب به مدیران دستگاه ها و سازمان های استان اظهار کرد: هر دستگاه موظف است پروژه های سفر را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و به ویژه وزارت خانه مربوطه با جدیت دنبال کند تا با اجرای آن ها شاهد تغییر رونق اقتصادی در استان و اشتغال جوانان عزیز کرمانشاهی باشیم.
در این نشست مدیران دستگاه های مختلف گزارشی از روند تخصیص اعتبارات و وضعیت پروژه های مصوب سفر دولت به کرمانشاه را ارائه دادند.

خبر ۱۴ مهر ۹۵ – ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر در کرمانشاه

بازارکار: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۳۴۰۰ شغل طی نیمه نخست سال‌جاری در استان ایجاد شده که این نشان‌دهنده بالا بودن ظرفیت تولید است. نعمت‌الله حقیقی در همایش «پلیس، اصناف و امنیت» که در سالن همایش‌های اتاق اصناف کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فعال‌سازی ۲۶ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌کاره طی سال‌جاری صورت گرفته و مجموعه اطلاعات واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان جمع‌آوری شده است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه جمع‌آوری این اطلاعات را یک اقدام زمانبر و بر اساس آمار و داده‌های دقیق اعلام کرد و گفت: احیای این واحدهای صنعتی سیاست جدی دولت یازدهم است، زیرا این اقدام موجب ایجاد اشتغال و جلوگیری از نوسانات اشتغال می‌شود. وی بیکاری را مشکل نخست استان کرمانشاه دانست که برای حل آن تمام مسوولان باید آستین همت را بالا بزنند.

خبر ۱ تیر ۹۵ – استخدام ۹۷۴ نفر در مشاغل رسمی اسدآباد

خبرگزاری تسنیم : فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سال گذشته ۹۷۴ نفر در مشاغل رسمی که دارای بیمه اجباری یا داوطلبانه هستند در اسدآباد مشغول به کار شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، مسعود بکایی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: دولت به تازگی تسهیلاتی برای ترغیب تولیدکنندگان به تولید و اشتغال قرار داده است.
فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: با وجود سود بالای تسهیلات در نظام بانکداری کشور، برخی از بانک‌ها برای تکمیل چرخه سرمایه‌گذاری، به پرداخت وام‌های کم بهره مشغول هستند.
وی تاکید کرد: بر اساس قانون جدید استانداری، واحدهای تولیدی که بدهی آب، برق و گاز دارند به آنها برای پرداخت بدهی خود مهلت داده می‌شود.
بکایی به سامانه رصد در شهرستان اشاره و بیان کرد: متاسفانه ادارات شهرستان در ثبت مشاغل ایجاد شده در شهرستان همکاری نمی‌کنند که رفع این مشکل نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر توسط مسئولان متولی تکمیل سامانه است.
وی به تعداد مشاغل ایجاد شده در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: تعداد ۵۲۶ شغل توسط ادارات کمیته امداد، فنی‌وحرفه‌ای، بهزیستی، حمل‌ونقل، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های غیردولتی ایجاد شده است.
فرماندار اسدآباد تصریح کرد: از ۵۲۶ شغل ایجاد شده، ۲۴۶ شغل برای مردان و مابقی برای زنان بوده است.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری نیز ۱۳۴ مورد اشتغال در اسدآباد ایجاد شده است.
بکایی به اهمیت توجه به بخش کشاورزی اشاره و اظهار داشت: ترغیب مردم از طریق پرداخت تسهیلات به کشت محصولات پربازده مانند زعفران، کنجد، موسیر و دانه‌های روغنی کمک شایانی به ایجاد اشتغال می‌کند.

خبر ۹ تیر ۹۳ – استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری: استان با توجه به مشکلات عدیده خود ‘ نیازمند توجه بیشتر است

مهندس ابراهیم رضایی بابادی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور ‘ معاونین وزارت کشور و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ‘ فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد‘ افزود: استان کرمانشاه در طول ۸ سال جنگ تحمیلی زیر شدیدترین حملات دشمن قرار داشت و در این راستا زیرساخت های توسعه ای آن از بین رفت لذا این استان با توجه به مشکلات عدیده خود نیازمند توجه بیشتر مسولین است.

وی اظهار داشت: جاجای استان کرمانشاه با خون شهیدان عطرآگین شده است و مردم این استان در سال های دفاع مقدس با ایثارگری های خود جلوی تجاوز دشمن را گرفتند و رزمندگان اسلام از این استان عازم جبهه های نبرد در مبارزه با دشمن می شدند بنابراین مردم این استان با عنایت به این همه ایثارگری و از خودگذشتگی انتظار بیشتری برای توسعه و شکوفایی دارند و از مسولین می خواهند که توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش های خوبی برای توسعه استان های کمتر توسعه یافته و همچنین رفع عقب ماندگی شاخص های این استان ها در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه در ادامه پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه استان کرمانشاه را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سفر خود به استان کرمانشاه در مهر ماه ۱۳۹۰ تاکید فراوانی جهت مهار آب های مرزی استان داشتند و همچنین دولت یازدهم نیز در این راستا برنامه های خوبی تدوین کرده است و اعتبارات لازم جهت این مهم تخصیص یافته که امیدواریم با اجرای این برنامه ها در جهت توسعه سدهای استان گام های بلندتری برداشته شود.

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای برنامه مهار آب های استان‘ شاهد رونق اقتصادی و شکوفایی منطقه خواهیم بود و تحولی اساسی در بخش کشاورزی استان رخ خواهد داد.

استاندار کرمانشاه حل مشکل بیکاری جوانان‘ جلوگیری از ورود ریز گردها به استان ‘ تسریع در تخصیص اجرای پروژه های راه آهن و بزرگراه کربلا ‘ توسعه زیرساخت های اساسی ‘ رونق بخشیدن به نفت شهر و توجه به استقرار مردم در این منطقه ‘ ساماندهی بافت فرسوده ‘ حل مشکل حاشیه نشینی ‘ آسفالت و روکش نمودن راه های مواصلاتی ‘ توسعه بازارچه ها و اجرای پالایشگاه آناهیتا را از اقدامات مهم و اساسی در استان برشمرد که اجرای آنها توجه بیشتر مسولین کشوری را می طلبد.

مهندس رضایی ‘با بیان اینکه استان کرمانشاه به عنوان قطب توسعه غرب کشور مطرح می باشد ‘ اظهار داشت: ۱۲۰۰ هتکار اراضی شهر کرمانشاه در بافت فرسوده قرار دارد که این مهم نیازمند توجه بیشتر مسولین ذیربط است تا جایگاه کرمانشاه از لحاظ توسعه شهری ارتقاء یابد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حوزه تجارت رقم ۱۰ میلیارد دلار را برای استان پیش بینی کرده ایم که با توجه به برنامه های در دست اقدام و همچنین ظرفیت های استان این رقم دست یافتنی است.

وی همچنین بیان داشت: طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی در خصوص مسائل مرزی و ورود ماشین های اتباع صورت گرفته زیرا این موضوع منجر به توسعه گردشگری و مروادت بیشتر بین کرمانشاه با استان های مرزی عراق می گردد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در خصوص بازگشایی مرزی تیله کوه و سومار اقدامات قابل توچهی صورت گرفته زیرا اعتقاد داریم که تجارت منچر به شکوفایی منطقه و رونق اقتصادی مرز نشینان خواهد شد.

مهندس رضایی همچنین تلاش های صورت گرفته برای اجرای پالایشگاه آناهیتا ‘ اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد و قصرشیرین ‘ اجرای طرح پتروشیمی در اسلام آباد ‘ رایزنی با چندین شرکت اروپایی جهت سرمایه گذاری ‘ حل مشکلات اجرای طرح های صنعتی‘ هماهنگی با بانک مرکزی جهت تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی به مردم ‘حل شدن مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از فرزندان شاهد و تصویب شدن اجرای طرح قطار شهری به جای منوریل از جمله اقدامات خوب صورت گرفته طی چند مدت گذشته عنوان کرد.

وی گفت: متاسفانه اجرای پالایشگاه آناهیتا طی ۸ سال گذشته تنها روی کاغذ باقی مانده بود اما طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی را برای اجرای این طرح بزرگ انجام داده ایم که امیدواریم با توجه مسولین کشوری هر چه سریعتر اجرایی گردد.

وی در پایان با اشاره به ارائه گزارشات روزانه خود به مردم گفت: همواره گزارشات شفاف به مردم ارائه می دهیم و در این زمینه سایتی طراحی شده که نهایت ارتباط با مردم را داریم و تلاش خود را برای در جریان قرار دادن مردم از اجرای برنامه ها و کارها در استان بکار گرفته ایم.

خبر ۸ اردیبهشت ۹۳ – ۳۰۱ مهندس ناظر کشاورزی در کرمانشاه استخدام شدند

کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای قانون استخدام مهندسان ناظر بخش کشاورزی، مجوز مربوطه در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۹۰ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و ابلاغ شد که پس از تهیه دستورالعمل و ابلاغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی دوهزار متقاضی در استان کرمانشاه در سامانه اعلام شده ثبت‌نام کردند.

وی افزود: براساس ضوابط اعلام شده متقاضیانی که مشمول بند واو ماده ۴۴ ایثارگران، سهمیه بهزیستی، کسانی که حداقل ۳۰ ماه سابقه قبولی آزمون ورودی ناظران توسط سازمان مهندسی کشاورزی و گواهینامه معتبر دوره‌های آموزشی از مراکز آموزشی دارند طبق تبصره ۴ معاف از شرکت در آزمون هستند و مجازند بقیه مراحل را با توجه به نیازمندی اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی طی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از دوهزار متقاضی ثبت‌نام شده، تعداد ۵۶۵ نفر واجد شرایط معاف از آزمون تشخیص داده شد که از این تعداد ۴۷ نفر واجد شرایط بند واو ایثارگران، ۷ نفر واجد شرایط سهمیه ۳درصدی بهزیستی، ۵۲۱ نفر واجد شرایط تبصره ۴ که از جمع ۵۶۵ نفر ۱۹۹ نفر زن و ۳۶۶ نفر مرد بودند.

حیدری تصریح کرد: سهمیه استخدامی ادارات و مراکز وابسته به سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به صورت متمرکز از طریق استان انجام شد که سهمیه اعلام شده در سال‌های ۹۱ و ۹۲ شامل مدیریت تعاون روستایی ۱۹ نفر، مدیریت عشایری ۶ نفر، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ۳ نفر، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی یک نفر و سازمان جهاد کشاورزی ۲۴۵ نفر بوده است.

وی با قدردانی از تلاش استاندار و معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه در راستای همکاری و جذب اعتبارات برای انجام استخدامی‌های اخیر گفت: استان کرمانشاه در استخدام ناظران کشاورزی در سطح کشور پیشتاز است که این افراد اینک در مراکز خدمات جهاد کشاورزی با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در سمت‌های کارشناسی مشغول به خدمت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای تکمیل پرونده‌های ۲۶۴ متقاضی دیگر نیز در حال پیگیری هستیم که پس از اخذ دستورات لازم از سوی جهاد کشاورزی و تأمین اعتبارات، سعی می‌شود تا پایان امسال نسبت به جذب و بکارگیری این افراد نیز اقدام شود.

حیدری با اشاره به بکارگیری متقاضیان در شهرستان‌های محروم استان کرمانشاه افزود: امیدواریم با بکارگیری نیروهای توانمند، در راستای اقتصاد مقاومتی در روستاها و افزایش تولیدات کشاورزی، در راستای تحقق شعار سال ۹۳ و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

خبر ۲۵ فروردین ۹۳ – رفع مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از خانواده شهدا در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا در استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا در استان کرمانشاه اظهار داشت: ایثارگری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا موجب حفظ انقلاب شد.
رضایی‌بابادی تاکید کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در کنار شهدا و ایثارگران توانستند حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند.
وی با بیان اینکه کسی که در جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباشد، نمی‌تواند شرایط آن‌ها را درک کند، ادامه داد: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس سختی‌های فراوانی متحمل شده است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه به ایثارگری و داشتن روحیه پهلوانی معروف‌اند، بیان داشت: در جلسه با معاونین استانداری کرمانشاه تصمیم گرفته شد مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا در استان مورد رسیدگی قرار گیرد.
این مسئول خدمت در استان کرمانشاه را مایه افتخار دانست و متذکر شد: باید سعی کنیم عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ در استان کرمانشاه برطرف شود.
رضایی‌بابادی به توجه ویژه مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه به مشکلات این منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای مصوبات سفر معظم‌له به این استان موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

خبر ۲۹ مرداد ۹۲ -برنامه زمانبدی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۲۶/۳/۹۱ استانداری

تاریخ

رشته شغلی

ساعت برگزاری

سه شنبه ۵/۶/۹۲

کارشناس امورسیاسی وانتظامی

۸ صبح

چهار شنبه ۶/۶/۹۲

کارشناس امور شهری وروستایی

۸ صبح

چهارشنبه ۶/۶/۹۲

کارشناس اموراجتماعی وشوراها

۲:۳۰ بعد ازظهر

پنجشنبه ۷/۶/۹۲

کارشناس مطالعات اجتماعی (امور بانوان )

۸ صبح

پنجشنبه ۷/۶/۹۲

کارشناس برنامه ریزی

۸ صبح

پنجشنبه ۷/۶/۹۲

کارشناس مهندس راه وساختمان

۸ صبح

پنجشنبه ۷/۶/۹۲

برنامه نویس سیستم

۲:۳۰ بعد ازظهر

پنجشنبه ۷/۶/۹۲

مسئول دفتر

۲:۳۰ بعد ازظهر

** داوطلبان محترم می بایست نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده درمحل استانداری کرمانشاه حضور داشته باشند۰

** افرادی که دارای مقاله علمی تایید شده ( به استثنای مقالات دانشجویی ) می باشند می توانند در روز مصاحبه نسبت به ارائه آن اقدام نمایند۰

**ارائه کارت ملی و شناسنامه در روز مصاحبه تخصصی الزامی می باشد.

خبر ۱۳ مرداد ۹۲ – نتایج راه و شهرسازی اعلام شد.

نتایج دست جناب اقای صادقی هست .در سایت اعلام نکردند . باید تلفنی از اقای صادقی که در اداره راه هست پرسید .

بچه ها برای دانستن قبولیتون به شماره تلفن ۰۸۳۱۴۲۳۳۳۲۲ ( تلفنخانه ) زنگ بزنید بگویید وصل کند به اقای صادقی

خبر ۱۳ مرداد ۹۲ -نتایج ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی تاریخ ۲۶/۳/۱۳۹۱ متمرکز دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه

داوطلب گرامی برای مشاهده نتیجه آزمون، از طریق یکی از گزینه های زیر اطلاعات شخصی خود را وارد و روی دکمه ” مشاهده نتیجه ” کلیک نمایید.

در “جستجو بر اساس سایر مشخصات” جستجو بر اساس همه مشخصات انجام میشود و لازمست که کلیه مشخصات با اطلاعات صحیح پر گردند.

تذکر۱: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام مراجعه نمایند.

تذکر۲: داوطلبانی که نسبت به نمره یا نتیجه آزمون خود اعتراض دارند، درخواست کتبی خود را به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

لینک اعلام نتایج

استخدام استانداری کرمانشاه سال ۹۲

استاندار کرمانشاه در جلسه‌ ی ستاد اجرایی توسعه‌ی بخش معدن استان گفت: فارغ‌ التحصیلان رشته معدن در توسعه‌ ی بخش معادن استان به‌ کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه‌ ی کرمانشاه، «حجت‌الله دمیاد» در دومین جلسه‌ ی ستاد اجرایی توسعه‌ ی بخش معدن استان، با اشاره به این‌ که معادن استان کرمانشاه، ظرفیت‌های مستعد و مناسبی در حوزه‌ی اکتشاف، استخراج و بهره‌ برداری دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ ربط و دست‌ اندرکار در این حوزه باید با برنامه‌ ریزی‌های لازم و کاربردی، توسعه‌ ی بخش معدن استان را با جدیت پیگیر باشند.
وی با تاکید بر به‌ کارگیری فارغ‌ التحصیلان رشته‌ ی معدن در بخش معادن استان، تصریح کرد: مسؤلان باید با تلاش هرچه بیشتر از ادامه‌ ی خروج فرآورده‌های معدنی خام استان بدون بهره‌ گیری صحیح جلوگیری و دست فرصت‌ طلبان که مانع اشتغال موثر جوانان این استان می‌شوند را کوتاه کنند.
استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ارزش افزوده‌ی معادن استان، یادآور شد: این حق مردم استان است که از ظرفیت‌های بخش معدن بهره لازم را برده و سود انتفاعی آن به جیب خود همین مردم ریخته شود.
براساس این گزارش،‌ ۲۲۴ معدن در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۸۱ مورد آن فعال است.

نتایج ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی تاریخ ۲۶/۳/۱۳۹۱ متمرکز دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه

داوطلب گرامی برای مشاهده نتیجه آزمون، از طریق یکی از گزینه های زیر اطلاعات شخصی خود را وارد و روی دکمه ” مشاهده نتیجه ” کلیک نمایید.

در “جستجو بر اساس سایر مشخصات” جستجو بر اساس همه مشخصات انجام میشود و لازمست که کلیه مشخصات با اطلاعات صحیح پر گردند.

تذکر۱: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام مراجعه نمایند.

تذکر۲: داوطلبانی که نسبت به نمره یا نتیجه آزمون خود اعتراض دارند، درخواست کتبی خود را به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

لینک مشاهده اسامی

بر گزاری کار گروه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری های منطقه ۴ کشور در کرمانشاه

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری؛ صبح امروز دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه کار گروه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری های منطقه ۴ کشور به میزبانی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه بر گزار گردید.

مهندس فلاحی مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم خدمت میهمانان مدعو‘گفت:خدای عزوجل را شاکریم که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) تمامی خدمات ارائه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عدل و توازن حقوق انسانی است.

وی با اشاره به رویه های حاکم در نظام اداری کشور‘خاطر نشان کرد:هدف از بر گزاری این کارگروه تبیین و مصوب نمودن ارائه راهکارهایی است که در کوتاه نمودن مراحل استخدام و جذب در نهادهای دولتی تاثیر گذار باشد.

مهندس فلاحی در ادامه ضمن تشریح دستور کار جلسه ‘یادآور شد:به فصل خدای بزرگ موانع و مشکلاتی که در بر گزاری آزمون ۲۶/۳/۹۱ وجود داشته مرتفع و به زودی اعلام نتیجه نهایی خواهد شد و این قول و نوید را به شرکت کنندگان در آزمون خواهیم داد که نتیجه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛در ادامه این نشست مسائل و مشکلات مربوط به روند اجرایی امور استخدام و جذب در نهادهای دولتی بررسی و نظرات کارشناسی لازم ارائه گردید.

گفتنی است؛مسؤلین و کارشناسان دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استان های خوزستان ‘ایلام ‘کردستان‘همدان ‘لرستان و کرمانشاه در این نشست حضور داشتند.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits