دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خبری خوش برای مربیان تربیت‌بدنی در تهران
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خبری خوش برای مربیان تربیت‌بدنی در تهران - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران گفت:-خبری-مربیان-تربیت-بدنی-تهران-معاون

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران گفت: در آزمون استخدامی آینده وزارت آموزش و پرورش، مجوز جذب ۱۰۰ مربی تربیت‌بدنی به شهر تهران داده شده است که البته با توجه به کمبود نیرو، این میزان ناکافی است.

حسن محمدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به کمبود ۷۰۰ مربی تربیت‌بدنی در شهر تهران، اظهار داشت: در آزمون استخدامی آینده وزارت آموزش و پرورش، مجوز جذب ۱۰۰ مربی تربیت‌بدنی به ما داده شده است که با توجه به کمبود نیرو، این میزان ناکافی است و سال آینده هم مجبور خواهیم شد از طریق حق‌التدریس نیاز مدارس تهران را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به لزوم کسب مجوز بوفه‌های مدارس بیان داشت: تنها بوفه‌هایی در مدارس به عنوان پایگاه تغذیه سالم شناخته می‌شوند که از سازمان دانش‌آموزی مجوز گرفته باشند و بوفه‌های بدون مجوز را به عنوان پایگاه تغذیه سالم نمی‌شناسیم و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ مدرسه برای دریافت مجوز بوفه اقدام کرده‌اند، گفت: بازرسان آموزش و پرورش به تمام بوفه‌های مدارس شهر تهران سرکشی می‌کنند و مسائل بهداشتی را مستمراً ارزیابی می‌کنند.

محمدی در خصوص اجرای طرح نماد که به عنوان طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در برخی مدارس کشور اجرا می‌شود، عنوان کرد: طرح نماد به صورت پایلوت در ۱۲ مدرسه اجرا می‌شود و تاکنون بازخوردی از این طرح برای تحلیل گزارش نشده است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits