دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استخدام بانک ملت در سال ۹۷ (استخدام جدید بزودی)
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استخدام بانک ملت در سال ۹۷ (استخدام جدید بزودی) - خبر اختصاصی: بزودی استخدام بانک ملت + جزییات سوال-استخدام-بانک-جدید-بزودی-اختصاصی-جزییات

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی تیم وب سایت استخدام، برای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک ملت سال ۹۴ به اطلاع می رسانیم تجربیات خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

عضویت در کانال استخدام اینجا کلیک کنید

با سلام و احترام خدمت تمام کارجویان عزیز، انشالله که سال خوبی را شروع کرده باشید و این سال در آینده بتواند برای شما بخوبی به پایان برسد.

شاید همانگونه که اطلاع دارید سایت استخدام پیرو رسالت خود درباره ی دریافت و انتشار اخبار دقیق و قابل موثق استخدامی و حوزه اشتغال توانسته است در مدت اندکی به توفیقات روز افزونی دست پیدا کند که همه ی آن را مدیون شما عزیزان و همچنین افراد بیشماری که در مجموعه های مختلف با این سایت بخاطر جایگاه والی که دارد بدون هیچ چشم داشتی همکاری می نمایند هست.

اکنون سایت استخدام مفتخر است اعلام بدارد بعد از چندین خبر در مورد پیش آگاهی های استخدام های مختلف که بعد از مدتی همانگونه که مشاهده کردید به واقعیت پیوست یک خبر خوش استخدامی دیگر را اعلام نمایید.

طبق اطلاعات بدست آمده بانک ملت در نیمه ی اول سال ۹۷ آزمون استخدامی گسترده ای را در سطح کشور برگزار خواهد کرد که به جز دو سه استان سایر استان ها را در بر می گیرد.

از سایر جزییات این استخدام می توان به جذب نیرو از بین رشته های مدیریت، حسابداری، اقتصاد و مهندسی صنایع که تاکنون قطعی شده است اشاره کرد. همچنین بصورت محدود از بین دو رشته ی حقوق و کامپیوتر هم برای استان تهران و ستادهای بانک نیرو جذب خواهند شد. استخدام بانک ملت بصورت استانی می باشد و افراد بشرط حداکثر ۳۰ سال سن و دارای مدرک کارشناسی با حداقل معدل ۱۴ و بومی استان مورد نظر می توانند در آن شرکت کنند. از نکات مهم این آزمون عدم اجازه ی دارندگان مدرک ارشد یا دانشجویان مقاطع بالاتر می باشد که شاید خاطر خیلی از افراد را تلخ نمایید. منبع اطلاعاتی اعلام داشت رایزنی برای انتخاب مجری آزمون آغاز شده و به احتمال زیاد از بین دو شرکت ایران آزمون و تعاونی کارکنان سنجش بخاطر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب سازمان سنجش تعاونی کارکنان این سازمان بعنوان مجری برگیزده شود زیاد است. این فرد اعلام داشت نظر پیشنهادی خود بانک برای زمان آزمون شهریور ماه هست و در این آزمون با توجه به سیاست های دولت تفاوت جنسیتی نگذاشته ایم.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits