دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استخدام کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۷ (توزیع کارت آزمون)
0
زمان مطالعه: 15 دقیقه
استخدام کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۷ (توزیع کارت آزمون) - استخدام کارشناسان رسمی دادگستری سوالات استخدامی -استخدام-کارشناسان-رسمی-دادگستری-توزیع-کارت

استخدام کارشناسان رسمی دادگستری

سوالات استخدامی قوه قضائیه

سوالات آزمون قضاوت + پاسخنامه

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۶ اسفند ۹۶ – توزیع کارت آزمون کار‌شناسی رسمی دادگستری سال ۹۶

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام کارشناس رسمی دادگستری در سال ۹۶ ،به اطلاع می رسانیم ،لینک دریافت کارت فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۲۳ بهمن ۹۶ – اعلام زمان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در سال ۹۶

آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶.۱۲.۱۱ در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد.

مرکز امور کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه، تاریخ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی این مرکز، آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶.۱۲.۱۱ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

همچنین برگزاری این آزمون به صورت غیرمتمرکز و در مراکز استان‌ها خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام در این آزمون از روز ۱۸ دی‌ماه سال جاری آغاز شد و برای رشته‌های آتش سوزی و آتش‌نشانی؛ امور بانکی؛ امور ثبتی؛ امور گمرکی؛ اسلحه‌شناسی؛ بررسی اصالت خط؛ امضاء و اثر انگشت؛ برق الکترونیک و مخابرات؛ برق، ماشین و تأسیسات کارخانجات؛ امور معادن؛ تاسیسات ساختمانی؛ لوازم خانگی و اداری؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ حسابداری وحسابرسی؛ راه و ساختمان؛ کامپیوتر و فن‌آوری اطلاعات؛ وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات و امور نفقه ثبت‌نام به‌عمل آمد.

تاریخ آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۹۶

خبر ۱۴ دی ۹۶ – تمدید ثبت نام آزمون کار‌شناسی رسمی دادگستری سال ۹۶

نظر به اینکه تعداد معدودی از داوطلبین کارت آزمون را خریداری نموده اند ولی ثبت نام خود را کامل نکرده اند لذا برای مدت ۲۴ ساعت این سایت باز بوده و فقط کسانی که کد پرونده دارند میتوانند ثبت نام انجام دهند

خبر ۸ دی ۹۶ – تمدید ثبت نام آزمون کار‌شناسی رسمی دادگستری سال ۹۶

با توجه به استقبال و درخواست داوطلبان شرکت در آزمون کار‌شناسی رسمی قوه قضائیه با موافقت ریاست محترم مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قوه قضائیه مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن تمدید گردید.

خبر ۱۸ دی ۹۶ – ثبت نام آزمون کار‌شناسی رسمی دادگستری سال ۹۶

مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه، ‌از بین واجدین شرایط مندرج در این آگهی نسبت به جذب متقاضیان اخذ پروانه کارشناس رسمی از طریق آزمون اقدام به عمل می آورد.
الف) شرایط متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی:
۱) تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
۲) داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی
۳) داشتن دانشنامه معتبر کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی (در حالت اخیر، به شرط ارزیابی رسمی) در رشته مورد تقاضای کارشناسی در هنگام ثبت نام بشرح مندرج در جدول شماره ۳. (مدارک تحصیلی معادل و مدارک دارای ارزش استخدامی پذیرفته نمی شود) ـ مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در صورتیکه مدرک کارشناسی غیرمرتبط باشد قابل پذیرش نمی باشد.
۴) داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان هنگام اخذ پروانه کارشناسی.
۵) عدم سوء پیشینه مؤثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی.
۶) عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تائید سازمان پزشکی قانونی و عدم تجاهر به فسق.
۷) نداشتن سوء شهرت.
۸) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی.
۹) عدم محکومیت به انفصال دائم از شغل کارشناسی برای متقاضیان.
۱۰) دارا بودن حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در رشته مورد تقاضا با مدرک لیسانس تا هنگام اخذ پروانه کارشناس رسمی.
۱۱) عدم اشتغال به وکالت یا کارشناسی رسمی در رشته های دیگر یا اشتغال به کارشناسی رسمی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری
۱۲) داوطلبان باید بومی استان حوزه قضائی انتخابی باشند.
تبصره : داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:‌
i. مقطع تحصیلی دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهی مدرک دیپلم)
ii. افرادی که در پنج سال اخیر در استان مورد تقاضا سکونت داشته باشند. (با ارائه مدارک سکونت)
ب) نحوه ثبت نام:
۱) متقاضیان آزمون کارشناسی می بایستی از تاریخ ۹۶.۱۰.۱۸ تا آخر وقت اداری روز ۹۶.۱۱.۸ به وب سایت مراجعه و ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۲) هزینه آزمون مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که فقط از طریق وب سایت مذکور قابل پرداخت است.
۳) جهت ثبت نام صرفاً اسکن و بارگذاری یک قطعه عکس ۴*۳ با زمینه روشن (با حجم حداکثر ۱۵۰ کیلوبایت) کافی میباشد.
۴) نگهداری نسخه ای از فرم نتیجه ثبت نام تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در نزد متقاضی الزامی است.
تذکر مهم : کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از مجاز شدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیراینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.
ج) زمان آزمون و نحوه اخذ کارت ورود به جلسه :
تاریخ توزیع کارت و زمان آزمون متعاقباً از طریق سایت ثبت نام اعلام می گردد.
تذکرات مهم :
۱) وجه پرداختی بابت ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .
۲) ایثارگران (جانبازان حداقل ده درصد(۱۰%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه) از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود.
۳) مشمولین بند ۲ ضروری است نسبت به اخذ و وارد نمودن کد ۱۲ رقمی ایثارگری در وب سایت ثبت نام اقدام نمایند.
۴) با توجه به اینکه «کارشناسی رسمی دادگستری» شغل محسوب نمیشود، کلیه افراد شاغل در موسسات دولتی و غیردولتی در صورت داشتن شرایط میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند و در صورت قبولی و طی مراحل قانونی موفق به اخذ پروانه «کارشناسی رسمی دادگستری» شوند.
۵) تغییر محل خدمت (حوزه قضایی) داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام به هیچ وجه مقدور نمی باشد لذا لازم است متقاضیان در انتخاب حوزه محل خدمت با توجه به شرایط و امکانات خود دقت لازم معمول نمایند.
۶) از آنجاکه پذیرش در آزمون بر اساس اولویت بومی متقاضیان انجام میشود لذا هر داوطلب فقط باید حوزه محل سکونت خود را که بومی آنجا هستند به عنوان حوزه قضایی انتخاب نماید.
۷) شرایط اختصاصی پذیرش رشته های کارشناسی رسمی در جدول شماره (۱) آمده است و داوطلبان چنانچه حائز شرایط مذکور میباشند ، اقدام به ثبت نام نمایند. پذیرش در آزمون منوط به کسب امتیاز لازم برای استان مربوطه است.
۸) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی داوطلبان ثابت گردد از فهرست داوطلبان یا پذیرفته شدگان آزمون حذف و در صورت صدور پروانه نیز پروانه آنان باطل خواهد شد.
۹) کارشناسان متقاضی تغییر حوزه اشتغال ، در صورتیکه امتیاز لازم برای حوزه مورد تقاضا را کسب نمایند، پذیرش خواهند شد.
۱۰) امکان تغییر محل کارآموزی به حوزه دیگری غیر از محل پذیرفته شده وجود ندارد و پذیرفته شدگان تا ده سال امکان انتقال به حوزه دیگری را نخواهند داشت.
هـ) نحوه انتخاب و آزمون:
۱) آزمون به صورت غیر متمرکز و منطقه ای برگزار خواهد شد لذا داوطلب باید در تاریخ اعلام شده نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه امتحان اقدام نموده و در زمان امتحان در محل حوزه ای که برای او تعیین میشود – که ممکن است لزوماً استان محل اقامت وی نباشد – حضور یافته و به سئوالات آزمون پاسخ دهد.
۲) مواد امتحانی برای رشته های کارشناسی:
الف) دروس تخصصی مربوط به رشته مورد تقاضا
ب) قوانین و مقررات مربوط به کارشناسی
۳) از پذیرفته شدگان در امتحان کتبی مصاحبه شفاهی بعمل می آید.
۴) پذیرفته شدگان در آزمون کتبی ، پس از بررسی صحت مدارک و طی مراحل مصاحبه و گزینش ، قبول قطعی محسوب می شوند و قبولی در آزمون کتبی قبول قطعی محسوب نمی گردد.
۵) پذیرفته شدگان مصاحبه علمی پس از تایید صلاحیت های عمومی به کارآموزی معرفی می شوند. این افراد موظفند کارآموزی را در زمان تعیین شده شروع و به پایان برسانند. درصورت تأخیر غیرموجه بیش از یکسال در مجموع مراحل کارآموزی و تحلیف، قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد. مرجع تشخیص موجه بودن غیبت این مرکز می باشد.
۶)کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق وب سایت مرکز خواهد بود و متقاضیان موظف به پیگیری از این طریق می باشند و درصورت عدم اطلاع از هریک از مراحل مسئولیت آن متوجه متقاضی است و هیچگونه حقی برای تکرار هیچیک از مراحل فوق برای وی نخواهد بود و این مرکز هیچگونه تعهدی برای تکرار آن مراحل نخواهد داشت.

برای ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

برای مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک کنید

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه از ۱۷ تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد

مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در اسفند ۱۳۹۶ آزمون کارشناسی رسمی دادگستری را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، بنابر آنچه در سامانه ثبت‌نام آزمون‌های مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه درج شده است، مهلت ثبت‌نام از هفدهم تا پایان دی‌ماه ۹۶ ادامه دارد و آزمون در روز ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون به‌صورت منطقه‌ای خواهد بود اما سایر جزییات و شرایط داوطلبان تاکنون اعلام نشده است.

۲ خرداد ۹۶ – اطلاعیه پذیرفته شده مرحله اول آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

به آگاهی تمامی متقاضیان محترم پذیرفته شده مرحله اول آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مورخ ۹۵/۰۸/۱۴ می‌رساند، اسامی کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول، به کانون استانهای مربوطه جهت برگزاری مصاحبه شفاهی اعلام گردیده است بدیهی است زمان و مکان مصاحبه پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم توسط کانون‌های مربوطه به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول خواهد رسید.

اردیبهشت ۹۶ – سیستم کارنامه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۳۹۵

کاربران گرامی برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۳۹۵ روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ دی ۹۵: نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۵ اعلام شد
ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

آبان ۹۵ – کارت شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۵

کاربران گرامی برای دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۵ به لینک زیر مراجعه نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درباره‌ تاریخ پرینت کارت،محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۵

ضمن‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۵، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۱۴ در ۱۱ شهرستان برگزارخواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۱۴ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۱۰ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش به آدرس مذکور(قسمت آزمونهای استخدامی و …) مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۸/۱۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ براساس جدول شماره ۲ (دو) اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

اطلاعیه تمدید ثبت نام

به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون درخواست پروانه کارشناسی رسمی دادگستری می‌رساند که بر اساس نامه شماره ۴۱۰/ش مورخ ۹۵/۲/۲۸ ریاست محترم شورایعالی و بنا به تقاضای عده زیادی از متقاضیان، ثبت نام در آزمون تا ساعات پایانی روز جمعه ۹۵/۳/۲۱ تمدید گردید.

اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون

به اطلاع کلیه متقاضیان استان‌های “آذربایجان غربی” و “قم” می‌رساند ، ثبت نام متقاضی در رشته‌های ذیل نیز امکان پذیر می‌باشد:
۱. استان آذربایجان غربی: رشته های کشاورزی و منابع طبیعی ، زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و عربی
۲.قم: رشته‌های معماری داخلی و تزتینات ، صنایع چوب ، زبان های آلمانی ، انگلیسی، فرانسه ، عربی ، ایرانگردی و جهانگردی ، امور اسلحه و مهمات و آبزیان و شیلات

اطلاعیه : قابل توجه کلیه متقاضیان ثبت نام لطفا به موارد ذیل دقت فرمایید

۱. علی رغم تاکید موکد در دفترچه راهنمای ثبت نام، یادآور می شود رعایت تمامی شرایط ثبت نام به خصوص شرط سابقه تجربی بعد از اخذ مدرک (تاریخ دقیق فراغت از تحصیل) ۵سال برای رشته های ستاره دار و ١۵سال برای رشته های غیرستاره دار و شرایط خاص برای برخی دیگر از رشته ها مانند امورثبتی،تشخیص اصالت خط و امضا و… الزامی می باشد.
۲. لذا رعایت روند ثبت نام به صورت زیر الزامی می‌باشد:
الف. دریافت دفترچه آزمون و مطالعه دقیق آن و حصول اطمینان از واجد شرط بودن
ب. خرید کارت اعتباری در صورت داشتن همه شرایط ثبت نام
ج. مراجعه به لینک ثبت نام و تکمیل اطلاعات و دریافت شماره پرونده
۳. لطفا قبل از خرید کارت اعتباری، کلیه شرایط را حتما مطالعه نمایید و در صورت واجد شرط بودن نسبت به خرید کارت و ثبت نام اقدام نمایید.
۴. در صورت بروز هرگونه مشکل یا اشتباه ، تا “مهلت ویرایش” که متعاقبا اعلام خواهد شد ، تامل فرمایید.
۵. زمان برگزاری آزمون‌ها حداقل یک ماه قبل از برگزاری در سامانه آزمون شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی www.scioeexam.org اعلام خواهد شد.
۶. مدت زمان پرداخت حق بیمه ، ملاک سابقه کار نمی‌باشد.
۷. منظور از ۵ سال بعد از اخذ مدرک این است که متقاضی حداقل ۵سال بعد از اخذ مدرک مرتبط با رشته‌ای که می‌خواهد کارشناس شود، به همان شغل اشتغال داشته باشد، مرجع صادرکننده گواهی نامه باید معتبر باشد و این امر، نیازی به تایید پرداخت حق بیمه ندارد.
۸. در رشته‌هایی که داشتن مدرک مهندسی قید شده است، در مدرک تحصیلی متقاضیان، کلمه “مهندسی” حتما باید درج شده باشد. به عبارت دیگر ، درج اصطلاحاتی مانند “دوره کارشناسی و …” کفایت نمی‌کند.
۹. در مورد رشته‌هایی که داشتن ۱۵ سال سابقه کار شرط کارشناس شدن می‌باشد، زمان اخذ مدرک کارشناسی مورد توجه نیست و صرفا داشتن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر کفایت می‌کند.
۱۰. در رشته تعیین نفقه (کد۳۳) منظور از حقوق قضایی ، همان رشته حقوق می‌باشد. و متقاضیان این رشته باید گواهی حداقل ۵سال اشتغال در زمینه مسایل مربوط به رشته تعیین نفقه یا مددکاری ارایه دهند.
۱۱. معافیت تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به جای کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی (برای آقایان مشمول) کفایت

۱۷ اردیبهشت ۹۵ – اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی درباره آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۵

به اطلاع متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری می رساند که بر اساس مصوبه شواری عالی کارشناسان رسمی، ثبت نام از متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری از روز جمعه ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ مصادف با روز مبعث رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به حول و قوه الهی آغاز خواهد شد.
متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع از رشته های مورد درخواست و چگونگی ثبت نام از آن تاریخ به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی به آدرس www.SCIOE.org مراجعه فرمایند.

برای دریافت فایل راهنمای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط و لینک ثبت نام در وب سایت شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری اینجا کلیک کنید

قابل توجه شرکت کنندگان در مصاحبه علمی آزمون کارشناسان رسمی ۱۳۹۳

کلیه شرکت گنندگان در مصاحبه علمی آزمون کارشناسان رسمی سال ۱۳۹۳ میتوانند از طریق لینک ذیل از نتیجه مصاحبه خود آگاهی یافته و قبول شدگان در مصاحبه علمی می بایست با همراه داشتن مدارک ذیل به دفاتر هیات مدیره کارشناسان در استان حوزه قبولی برای دریافت گواهی های استعلامات جهت انجام آزمایش عدم اعتیاد ، سوء پیشینه و استعلام مدرک تحصیلی مراجعه نمایند :

  • کارت شناسایی معتبر
  • چهار قطعه عکس
  • کپی مدرک یا مدارک تحصیلی دانشگاهی.

لازم به ذکر است قبول شدگان در مصاحبه علمی که حوزه انتخابی آنها استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان شمالی ، همدان یا بوشهر میباشد لازم است طبق جدول ذیل به دفاتر هیأت مدیره استان همجوار مراجعه نمایند :
خراسان شمالی -> خراسان رضوی
سیستان و بلوچستان -> کرمان
همدان -> مرکزی
بوشهر -> فارس

برای اطلاع از نتیجه مصاحبه اینجا کلیک کنید

برای مشاهده نشانی دفاتر هیأت مدیره استانی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده خبر در سایت کارشناسان رسمی دادگستری اینجا کلیک کنید




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits