دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1
زمان مطالعه: 36 دقیقه
آخرین اخبار استخدام استانداری کردستان ۹۳ +استخدام:فهرست پذیرفته شدگان نهایی اصلی و ذخیره امور مالیاتی - سوالات استخدامی استانداریسوالات رایج در آزمون های -آخرین-اخبار-استخدام-استانداری-کردستان-استخدام:فهرست

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

اعلام نتایج استانداری فرمانداری ها و بخشداری های کردستان

خبر ۲۶ بهمن ۹۳ استخدام: فهرست پذیرفته شدگان نهایی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۲/۹۱

خبر ۱۸ بهمن ۹۳ استخدام: مدیران نسبت به جذب بیشتر اعتبارات ملی اهتمام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن دعوت از مردم کردستان برای مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اظهار داشت: مشارکت در این راهپیمایی نشانه بلوغ سیاسی مردم است.

در این جلسه که چندین مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان در دستور کار قرار گرفت، زاهدی افزود: این کارگروه مهمترین کارگروه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و برهمه فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری بخش خصوصی و دولتی تاثیر گذار است.

زاهدی تصریح کرد: اگر طراحی ها و مصوبات این کارگروه با آینده نگری و دید بلند مدت بررسی نشود، برنامه ریزی ها با مشکل مواجه خواهد شد بنابراین با تلاش و جدیت بیشتری باید امورات این کارگروه بررسی شود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: برخی تعاونی های مسکن در سال های گذشته تشکیل شده که از محدوده های غیر شهری یا با کاربری مغایر زمین خریداری کرده اند که باید مسائل آنها بزودی بررسی و نهایی شود.

عبدالمحمد زاهدی به کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان کردستان دستور داد: یکبار دیگر مسائل مربوط به همه تعاونی های مسکن استان به دقت مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات آنها برای تصمیم گیری نهایی آنالیز شود.

وی همچنین به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توصیه کرد: به تعاونی هایی که از اراضی خارج از محدوده شهرها و با کاربری مغایر زمین خریداری می کنند به هیچ عنوان اجازه تاسیس و فعالیت ندهند.

استاندار کردستان همچنین کارگروه امور زیربنایی استان کردستان و اداره کل راه و شهرسازی را موظف کرد در کوتاه ترین زمان تعاونی هایی را که اراضی شان فاقد ایرادات قانونی و برنامه هایشان مطابق با قواعد و قوانین شهری و منافع عمومی است، مشکلاتشان حل و فصل گردد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد بنام تعاونی از اراضی دولتی سو استفاده می کنند، تصریح کرد: نباید به هیچ عنوان اجازه داد برخی بخاطر منافع فردی، حق و حقوق عمومی را زیر پا بگذارند.

زاهدی توصیه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید از روز اول تعاونی ها را توجیه کند که حق خریداری اراضی با کاربری مغایر ندارند.

به گفته زاهدی در سال ۹۴ کنفرانس بین المللی سکونت گاه های غیر رسمی فقیر نشین با همکاری دانشگاه کردستان و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در سنندج برگزار می شود و این پتانسیل خوبی برای استان کردستان است.

وی تاکید کرد: کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ استان در ارتباط با سازمان ها و نهادهای علمی و آموزشی و دانشگاهی کارهای بزرگ انجام دهد و دید و افق بلندمدت داشته باشد.

همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان مصوب گردید نام پارک علم و فناوری استان به کوی دانش تغییر داده شود که این منطقه هویت علمی خود را از دست ندهد.

عبدالمحمد زاهدی با اشاره به وجود برخی مشکلات در میان بخش خصوصی برای جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: بابت جذب و تخصیص هوشمندانه اعتبارات ماده ۱۸۰ از نمایندگان محترم قدردانی می کنم.

وی اظهار داشت: در حوزه اعتبارات ماده ۱۸۰ در کشور بهترین عملکرد را داشته ایم و قریب ۷۴ درصد این اعتبارات را به امور زیربنایی و زیر ساخت اختصاص داده ایم.

استاندار کردستان همچنین به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: تا پایان سال مالی جاری ۵ ماه فرصت وجود دارد و مدیران نسبت به جذب بیشتر اعتبارات ملی اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین از نمایندگان کردستان در مجلس خواست نسبت به تامین اعتبارات ردیف های استخدامی سال های گذشته در بودجه سال ۹۴ توجه جدی داشته باشند.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : اطلاعیه های استخدامی

اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷

اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷

لیست اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷

اطلاعیه شماره ۱ استانداری استان کردستان در خصوص پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷

نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ استانداری

لیست اسامی اولیه سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان کردستان

نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ استانداری کردستان

خبر ۱ بهمن ۹۳ استخدام : اعلام نتایج قبول شدگان استخدامی اوقاف و امور خیریه کردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، کاوه شیرزادی معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت :نتایج آزمون دو مرحله ای استخدامی استانداری اوقاف و امور خیریه کردستان اعلام و نفرات برتر به عنوان اصلی و ذخیره معرفی شده اند.

وی افزود: انشاالله پس از تامین اعتبار توسط استانداری کردستان افراد اصلی به گزینش معرفی و مقدمات به کار گیری آنها فراهم می گردد

جهت دریافت فایل اکسل اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۴ دی ۹۳ استخدام : فهرست پذیرفته شدگان نهائی ۱/۵برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری

به اطلاع داوطلبین گرامی میرساند به استناد نامۀ شمارۀ ۸۹۵۷/ ب / م / ۸۲ ـ ۹۳/۱۰/۲۱ استانداری کردستان ، بدینوسیله نتایج ۱/۵برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۹۱/۱۱/۲۷ استانداری کردستان بشرح زیر اعلام می گردد . شایان ذکر است به حول قوه الهی پذیرفته شدگان اصلی پس از طی مراحل گزینش و تأمین اعتبار لازم از طریق مراجع ذیصلاح به کارگیری خواهند گردید .

خبر ۱۰ دی ۹۳ استخدام :اسامی پذیرفته شدگان نهایی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی راه و شهرسازی کردستان اعلام شد

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی کردستان با صدور اطلاعیه‌ای فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی اصلی و ذخیره (یک و نیم برابر ظرفیت) آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۱۱/۲۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، متن اطلاعیه و اسامی پذیرفته شدگان به شرح زیر است.

لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی اصلی وذخیره (یک ونیم برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان .

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی وذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با دردست داشتن مدارک ذیل به اداره توسعه منابع انسانی وتحول اداری اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان(ساختمان شماره ۱)واقع درسنندج بلوار آزادگان جنب دانشگاه مذاهب اسلامی طبق جدول زمانبندی ذیل مراجعه فرمایند. چنانچه پذیرفته شدگان نهایی اصلی درموعد مقرر به این اداره کل مراجعه ننماید به منزله انصراف تلقی میگردد.

نام شهرستان محل تقاضا

تاریخ مراجعه

ساعت مراجعه

سنندج

۹۳/۱۰/۰۸

۹-۱۳

۹۳/۱۰/۰۹

سروآباد- مریوان- دیواندره- سقز- بانه- قروه – بیجار -

دهگلان – کامیاران

۹۳/۱۰/۱۰

۹-۱۳

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه:

۱- پوشه سبز

۲- اصل وتصویرشناسنامه (تمامی صفحات ) هرکدام دوبرگ

۳- اصل وتصویرکارت ملی ( پشت ورو ) دوبرگ

۴- اصل وتصویرمدارک تحصیلی دوبرگ

۵- اصل وتصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران ( پشت ورو ) دوبرگ

۶-شش قطعه عکس پرسنلی۴*۳ رنگی بازمینه سفید+(سی دی فایل عکس)

تصویرمدارک خواسته شده دریکی ازدفاتراسنادرسمی برابراصل گردد.

توجه : سهمیه ایثارگران وفرزندان شهدا جهت تکمیل پرونده درتاریخ های ذکرشده طبق جدول زمانی فوق مراجعه نمایند.

دانلود لیست اسامی

خبر۶ دی ۹۳ استختام :نتایج مصاحبه تخصصی آزمون پیمانی مورخ ۹۱/۱۱/۲۷ اداره کل بهزیستی کردستان اعلام گردید.

لینک دانلود

خبر ۱۶ آذر ۹۳ استختام : اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین فیروزی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در این نامه آورده است: به اطلاع آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ آنان اعلام گردیده می‌رساند، به استناد بند ۵ دستورالعمل برگزاری آزمون استخدام عمومی – تخصصی و مصاحبه، بعد از اعلام نتایج نهایی به مدت ده روز ضمن رسیدگی و پاسخگویی به کلیه شکایات و اعتراضات داوطلبان آزمون مذکور، نتیجه اقدامات به عمل آمده را به ذینفعان اعلام و در پایان رونوشتی از اقدامات به عمل آمده را در قالب گزارشی به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان ارسال نمایند. ( داوطلبان بعد از اتمام مهلت پانزده روزه شکایت، حق هیچ‌گونه اعتراضی را ندارند)

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استختام : نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره استاندارد

لینک نتایج اداره استاندارد

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استختام : نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخه ۲۷/۱۱/۹۱اعلام میگردد.

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر به امور اداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کردستان واقع درسنندج سه راهی شالمان طبق جدول زمان بندی ذیل مراجعه فرمایند. چنانچه پذیرفته شدگان نهایی اصلی در موعد مقرر به این اداره کل مراجعه ننماید به منزله انصراف تلقی میگردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه:

۱- پوشه سفید

۲- اصل وتصویر شناسنامه (تمامی صفحات ) هر کدام سه برگ

۳- اصل و تصویر کارت ملی ( پشت و رو ) سه برگ

۴- اصل و تصویر مدارک تحصیلی سه برگ

۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران ( پشت رو ) سه برگ

۶-۶ قطعه عکس پرسنلی۴*۳ با زمینه سفید

تصویر مدارک خواسته شده دریکی از دفاتر اسناد رسمی برابر اصل گردد.

نام شهرستان

تاریخ مراجعه

ساعت مراحعه

مریوان – سروآباد

۹۳/۰۹/۱۶

۸صبح الی ۱۰ظهر

بانه

۹۳/۰۹/۱۷

۸صبح الی ۱۰ظهر

کامیاران

۹۳/۰۹/۱۸

۸صبح الی ۱۰ظهر

قروه ودهگلان

۹۳/۰۹/۱۹

۸صبح الی ۱۰ظهر

سقز

۹۳/۰۹/۲۰

۸صبح الی ۱۰ظهر

دیواندره

۹۳/۰۹/۲۳

۸صبح الی ۱۰ظهر

بیجار

۹۳/۹/۲۴

۸صبح الی ۱۰ظهر

اداره کل وشهرستان سنندج

۹۳/۹/۲۵

۸صبح الی ۱۰ظهر

توجه : سهمیه ایثارگران وفرزندان شهدا جهت تکمیل پرونده درتاریخ های ذکر شده طبق جدول زمانی فوق مراجعه نمایند.

ضمنا ً پذیرفته شدگان رشته کمک کارشناسی جنگل ومرتع شهرستان بیجار متعاقباً اعلام خواهد شد لازم به ذکر است چنانچه افرادی به نتایج آزمون معترض می باشند از تاریخ اعلام نتایج بر روی سایت به مدت ۱۰ روز فرصت دارند نسبت به طرح اعتراض در این اداره کل اقدام نمایند

لینک اعلام نتایج

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استختام : نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کار وتعاون

اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی

اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی

خبر ۹ آذر ۹۳ استختام : اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی محیط زیست

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

خبر ۵ آذر ۹۳ استختام : اعلام نتایج استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان

دارندگان کلیه مقاطع تحصیلی مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان فقط از طریق آزمون می توانند استخدام پیمانی یا رسمی شوند.

بدینوسیله اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در صورت نیاز به نیروی انسانی جهت پرکردن پست های بلا تصدی خود از طریق روزنامه های کثیر الانتشار اقدام خواهد کرد.

اسامی پذیرفته شدگان نهائی استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان

خبر ۵ آذر ۹۳ استختام : اعلام نتایج استخدامی هواشناسی استان

به استحضار کلیه شرکت کنندگان مصاحبه استخدامی اداره کل هواشناسی استان کردستان می رساند که از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است کلیه متقاضیان در صورت داشتن اعتراض به نتایج تا تاریخ ۱۵-۹-۹۳ می توانند اعتراض کتبی خود را به هواشناسی استان واقع در سایت اداری تحویل دهند و به اعتراض های پس از این تاریخ رسیدگی نمی شود . لازم به توضیح است که نتایج اعلام شده اولیه بوده و ممکن است بدلیل بررسی اعتراض ها توسط هیئت ویژه تغییر نماید

از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است

خبر ۲۴ آبان ۹۳ استختام: بدینوسیله به اطلاع متقاضیان استخدام مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ اداره کل ثبت احوال استان کردستان میرساند:

با توجه به اعلام پذیرفته شدگان یک و نیم ( ۱/۵ ) برابر ظرفیت استخدام در مرحله مصاحبه تخصصی از طرف معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کردستان اسامی نفرات اصلی و ذخیره بشرح جدول ذیل اعلام میگردد .

برای دریافت فایل نتایج در فرمت pdf روی لینک کلیک راست کرده و گزینه save target as یا save link as را کلیک فرمایید
دانلود مشاهده

ضمناً جهت اطلاع بیشتر و انجام مراحل بعدی با شماره تلفن ۳۳۲۳۱۰۳۳ اداره کل ثبت احوال استان کردستان (( اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی )) تماس حاصل فرمائید .

خبر ۱۷ آبان ۹۳ استختام: اطلاعیه اداره کل دامپزشکی استان کردستان درخصوص پذیرفته شدگان نهائی آزمون استخدامی

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر از تاریخ ۱۷/۰۸/۹۳ لغایت ۲۲/۰۸/۹۳ به امور اداری اداره کل دامپزشکی استان کردستان مراجعه فرمایند.

مدارک لازم:

۱- پوشه سفید

۲- اصل تصویر شناسنامه (تمامی صفحات ) هر کدام سه برگ

۳- اصل و تصویر کارت ملی ( پشت و رو ) سه برگ

۴- اصل و تصویر مدارک تحصیلی سه برگ

۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران ( پشت رو ) سه برگ

۶-۶ قطعه عکس پرسنلی۴*۳ با زمینه سفید

خبر ۹ مهر ۹۳ استختام: آموزش به تولیدکنندگان کردستانی در برنامه‌های استاندارد لحاظ شود

عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد استان کردستان اظهار کرد: استاندارد یک موضوع حاکمیتی است که با سلامت و منافع مادی مردم سروکار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت حفاظت استاندارد از سلامت و منافع مادی مردم گفت: درست است که متولی امر سلامت وزارت بهداشت است اما بخش عمده‌ای از کنترل زیان و خسارت وارده بر جان مردم و خسارات مادی بر عهده سازمان استاندارد است.

استاندار کردستان تصریح کرد: متاسفانه در جامعه توجهی به امر استاندارد نمی‌شود و باید این مسئله را به صورت خواسته عمومی مطرح کرده و حساسیت های لازم نسبت به آن صورت گیرد.

وی ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به استاندارد را از طریق تبلیغات و فرهنگ سازی میسر دانست و گفت: اداره استاندارد برای تبلیغات با محدودیت منابع مواجه است اما باید از همین منابع محدود، بیشترین بهره را ببرد و از تبلیغات در جایی مانند رسانه ملی که می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد استفاده کند.

زاهدی با اشاره به این که موضوع دیگر علاوه بر ایجاد حساسیت در جامعه، مسئله پیشگیری است افزود: برخی از واحدهای تولیدی زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که باید از این طریق اقدام کرده و با تشکیل جلسات مشترک که متولی آن صنعت، معدن و تجارت باشد کارشناسان استاندارد در آن آموزش‌ها و هشدارهای لازم را برای پیشگیری ارائه دهند و موارد قانونی آن توضیح داده شود.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است طرح‌های تولیدی که مشمول قانون استاندارد اجباری هستند از همان ابتدای کار به استانداردسازی توجه کنند.

استاندار کردستان درباره کمبود نیروی متخصص در اداره کل استاندارد استان کردستان گفت: خوشبختانه مسئله استخدام حل شده است و در اسفندماه تعیین تکلیف نیروهای جدید انجام می‌شود.

وی خواستار اولویت بندی برخورد با مواردی که غیر استاندارد بودن آن می‌تواند خطرآفرین باشد مانند آسانسورها و شهربازی‌ها شد و افزود: مواردی که می‌تواند بر روی کاهش اشتغال اثر کمتری داشته باشد ضمن این که خطر آفرین هستند باید به صورت جدی برخورد شود اما با واحدهای تولیدی می‌توان تعامل داشت و برای استاندارد سازی فرصت کافی در اختیار آنها قرار داد.

خبر ۹ مهر ۹۳ استختام:کُردستان برای حل مشکل استخدام دستگاه های اداری بیست میلیارد تومان نیاز دارد

ه گزارش خبرنگار کُردتودی، اشتغال در هر جایی یکی از دغدغه های اصلی مردم است و داشتن نیروی های توامند به فعال بودن آن حرفه می انجامد. در کردستان جوانان بسیاری با معضل بیکاری روبه رو هستند و این امر به چرخه اقتصاد استان و در سطح خرد تر به خانواده ها آسیب های بسیاری را وارد می نماید، خبرنگار کُردتودی به منظور بررسی وضعیت اشتغال در استان و پیگیری آینده ی مبهم استخدام جوانان کُردستانی به گفتگو با حسین فیروزی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پرداخته است.

کُردتودی: در دستگاه های دولتی استان چند نفر نیروی شاغل مشغول به کار هستند؟

فیروزی: در حدود ۴۷ هزار و پانصد نفر مشغول به فعالیت هستند ۲۹ هزارو سیصد نفر رسمی، ۸ هزارو نهصد نفر پیمانی، حدود ۶ هزار نفر قراردادی و ۳هزارو چهارصد نفر کارمند شرکتی و غیره هستند.

کُردتودی: چند نفر از این تعداد افراد جزء نیرو های بومی هستند؟
فیروزی: تعداد افراد غیر بومی استان خیلی کم است بر اساس برآورد های ما تعداد افراد بومی بالای ۹۰ درصد هستند.

کُردتودی:شما به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار انتخاب شده اید در حالی که انتظار مردم بر این بود که به استانداری استان کردستان انتصاب یابید، عده ای معتقدند که این امر مطابق انتظار اهل سنت و کردها نبود است، انتصاب شما در این پست در حال حاضر چه فایده و دستاوردی را برای استان به وجود می آورد؟

فیروزی: اعتقاد شخصی من این است که مهم نیست فرد در چه جایگاهی قرار دارد، مهم این است که بتواند به مردم خدمت کند.

کُردتودی: شما و استاندار کُردستان برای توسعه انسانی و رفع محرومیت زدایی چه برنامه های دارید؟

فیروزی: در دولت قبل طی ۲ مرحله آزمون که در سال ۱۳۹۱ برگزار شد در حدود ۱۶ هزار نفر در آن آزمون ها شرکت کردنند و بعد از ۲ مرحله آزمون بعد از مراحل مصاحبه و گزینش بنا بوده که یک هزارو چهارصدو ۵۳ نفر از این افراد استخدام شوند که غالبا مدارک کارشناسی و بالاتر دارند که ورود این افراد می توانست به کارآمدی سیستم های اداری کمک کند اما متاسفانه دولت قبلی همه ی فرآیند های لازم برای استخدام را طی نکرد از جمله مهمترین فرآیند جذب نیرو های انسانی در دستگاه اداری استان تامین اعتبار است. که متاسفانه مجوز تامین بار مالی ورود این افراد به ادارات در بودجه های جاری دریافت نشده است و قبل از اینکه مجوز های قانونی لازم برای استخدام دریافت شود آزمون ها را برگزار کردند و انتظارات را در جامعه سطح ایجاد کردند.

دولت تدبیر و امید در استان کردستان و بسیاری از استان های کشور با این معضل روبه رو ست زیرا ورود هر نیروی جدید باید بار مالیش تامین شود که این امر انجام نشده و ورود این حجم از نیروی انسانی به دستگاه اداری استان در سال پایه، به حدود بیست میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هر ساله بر اساس افزایش دریافتی هایشان طبیعتا این مبلغ تغییر خواهد کرد و طبیعی است که اول بار مالی و بودجه تامین شود و بعد از این افراد به سیستم اداری وارد می شوند.

علیرغم اینکه دولت در برابر عمل انجام شده قرار گرفته ایم و همه ی فرآیند های لازم طی نشده و تدبیر لازم اندیشیده نشده است اما جناب استاندار و هم مجموعه این معاونت در طول چند ماه گذشته تلاش کردیم که مجوز های لازم را دریافت کنیم و اعتبار لازم را تامین کنیم و چدندین بار مکاتبه و مراجعه حضوری استاندار و بنده در تهران انجام شده و چند ماه قبل هم جناب استاندار با جناب دکتر نوبخت ملاقات حضوری داشتند و مهمترین دغدغه ای استان را پیگیری همین موضوع در دستور کارشان قرار دادند و ما همچنان امیدوارانه به تلاش خود ادامه می دهیم تا اینکه بودجه این موضوع جذب و نیروی انسانی تامین شود و این افراد که منتظر هستند وارد جمع نیروی سیستم اداری شوند. اما واقعیت این است که کار بسیار مشکلی است و نیاز به حمایت جدی دولت دارد.

کُردتودی: این استخدامی ها جز طرح مهر آفرین بوده است؟

فیروزی: جذب نیروی انسانی در دولت احمدی نژاد از ۲ طریق صورت میگرفت که یکی تابع برنامه پنجم توسعه است که در قانون برنامه پنجم با توجه به خروجی افراد در سیستم های اداری به دلیل بازنشستگی و تعریف نیاز های جدید در سیستم اداری، به دولت اجازه داده شده که دستگاه های اجرای می توانند به شرط تامین بار مالی افراد مورد نیاز خود را با سهمیه ای در قوانین به کار گیرند اما دولت حدودا در ۲سال آخر دولت احمدی نژاد این جذب نیروی انسانی را در سفر های استانی با نامی به نام مهر آفرین مطرح کرده بود که در آن استان کردستان یه دلیل اینکه آزمون ها در سال ۹۱ برگزار شده در واقع پیگیری همان سهمیه ای موجود در قانون برنامه پنجم بوده و جز طرح مهر آفرین نبوده و طرح مهر آفرین در استان ما در واقع برایش آزمونی برگزار نشده است.

کُردتودی: این افراد تا چه مدت باید منتظر بمانند؟

فیروزی: ما به پیگیری های خودمان به طور جدی ادامه می دهیم اما واقعیت این است که تا بار مالی از طرف دولت تامین نشود طبیعی است به کار گیری این افراد غیر ممکن است.

دولت آقای احمدی نژاد فرآیند ها را بجای اینکه با اولویت طی بکنند یعنی اول بار مالی را تامین کنند تامین اعتبار کنند سپس آزمون را برگزار کنند بعد مصاحبه بعد گزینش بدون تامین بار مالی اول آزمون را برگزار کرده و انتظارات زیادی را در جامعه ایجاد کرد بدون اینکه پایه اصلی کار را بنا بگذارد که اون تامین بار مالی است

کُردتودی: برای شایسته سالاری و توسعه در استان کردستان چکار خواهید کرد؟

فیروزی: اول ما درصدد این هستیم که کارآمدی سیستم اداری در پرتو جذب نیرو های کار آمد را افزایش دهیم. جذب نیرو های کار آمد و جدید مثل خون جدید که وارد بدن می شود می ماند

دومین راهکار این که بسیاری از نیرو های موجود در دستگاه های اجرایی استان، قراردادی هستند و بعضی از این افراد بیش ار ۱۰ است که به صورت قراردادی در ادارات شاغل هستند این افراد بیشتر فرصت های استخدامی را از دست داده اند و از طرفی تجاربی آموخته اند ولی متاسفانه چون امنیت شغلی مناسبی ندارند طبیعی است که ترس و اضطراب و دلهره در وجود آنها وجود داشته باشد این باعث کاهش بهره وری در سیستم اداری می شود و یکی از اولویت های این معاونت این است که تلاش کنیم مجوز های قانونی لازم را برای تبدیل وضعیت استخدامی این افراد از قراردادی به پیمانی و یا از پیمانی به رسمی فراهم آورد.

سومین راهکار برای توسعه منابع انسانی در دستگاه های اجرایی استان آموزش های تخصصی برای کارکنان دولت است که این موضوع را در دستور کار قرار داریم و به صورت جدی برای امسال برنامه ی عملیاتی و آموزش های تخصصی برای کارکنان خواهیم داشت .

چهارم راهکار هم این که بنا داریم که بانک اطلاعات را در استان راه اندازی کنیم و نیرو های شایسته را شناسایی کنیم که در مواقع ضرورت بشود از این افراد و مدیران که نقش راهبردی و موثر تری به عهده دارند استفاده کنیم، بومی گزینی همواره در دستور کار دستگاه های اجرای است و طبیعی است توجه به نیرو های بومی شایسته در دستور کار خواهد بود و در استخدامی های آینده در کردستان اولویت با نیرو های بومی است در صورت شرایط مساوی با سایرین.

خبر ۹ مهر ۹۳ استختام: زمان بندی مصاحبه استخدامی ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ استانداری کردستان (اداره کل جهاد کشاورزی)

لینک مستقیم سایت استانداری کردستان

خبر ۲۹ مرداد ۹۳ استختام: اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی

به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ اداره کل ثبت احوال میرساند تاریخ مصاحبه از روزشنبه۸ شهریور سال ۱۳۹۳ لغایت دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ رأس ساعت ۷:۳۰ در محل اداره کل واقع در سنندج :خیابان آبیدر روبروی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت بشرح جدول پیوست برگزار میگردد . ضمناً شرکت کنندگان در مصاحبه دعوت نامه حضور خود را از اداره ثبت احوال محل سکونت خود دریافت نمایند . روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کردستان

خبر ۱۰ تیر ۹۳ – جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تمام دستگاه های دولتی کُردستان تا پایان سال

کُردتودی: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کُردستان گفت: مشکل اعتبار آزمون های استخدامی تمام دستگاه های دولتی کُردستان با دکتر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مطرح شد و ما لیست افراد را برای تامین اعتبار به این معاونت ارسال کردیم که ان شاء الله تا پایان سال مشکل جذب و به کارگیری این افراد نیز حل خواهد شد.
اسعد یوسفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی درخصوص نتایج آزمون استخدامی های استانداری کردستان گفت: در سال ۱۳۹۱ آزمون استخدامی پست های بلاتصدی در ۲۶ دستگاه دولتی در ۲ مرحله ۲۶ خرداد و ۲۷ بهمن ماه در استان کردستان برگزار شد .
وی افزود: در آزمون مورخه ی ۲۶ خرداد ماه سال ۹۱ ادارات بهزیستی، استانداری،پزشکی قانونی و سازمان اتقال خون برای جذب نیرو آزمون برگزار کردند.
یوسفی گفت: در تاریخ ۲۷ بهمن ماه همان سال نیز آزمون دیگری دارای مجوز و در قالب تصمیمات هیئت دولت و در قالب پست های بلاتصدی توسط ۲۶ دستگاه اجرایی برگزار شد که قرار شد بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در قالب این آزمون جذب و به کارگیری شوند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کُردستان عنوان کرد: ما همان سال برای جذب این افراد در سال ۹۲ درخواست اعتبار کردیم اما پاسخی از سوی دولت و خصوصا معاونت برنامه ریزی داده نشد اما ما بصورت جدی بحث تامین اعتبار را در دولت جدید نیز در دسور کار داشته ایم.

یوسفی افزود:مسئله با دکتر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مطرح شد و ما لیست افراد را برای تامین اعتبار به این معاونت ارسال کردیم که ان شاء الله تا پایان سال مشکل جذب و به کارگیری سایر افراد نیز حل خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان خاطرنشان کرد: این استخدامی در قالب مهرآفرین نبوده است و هیچ ایرادی بر آن وارد نیست و دولت خود را موظف به اجرای آن می داند.

وی گفت: مصاحبه ادارات بهزیستی، صنعت،معدن و تجارت، ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و پست گزینش استانداری نیز بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

یوسفی اظهار داشت: مسؤولان استانی با رایزنی هایی که با هیئت دولت داشتند توانسته اند تا حدودی مشکلات جذب برخی از دستگاه ها را حل کنند که از این میان مشکل ادارات و سازمان های تبلیغات اسلامی، امور مالیاتی، فرودگاه و آزمایشگاه خاک و آب حل شده و به احتمال زیاد در چند روز آینده اسامی قبول شدگان اعلام خواهد شد.

خبر ۶ اردیبهشت ۹۳ - مهم‌ترین مشکل آزمون‌های استخدامی دستگاه های اجرایی، تامین اعتبار آن است

حسین فیروزی گفت: در چند ماه اخیر پیگیری های فراوانی برای ایجاد ردیف اعتباری و اخذ مجوز های لازم استخدامی های جدید صورت گرفته است.

به گزارش آفتاب دل، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی در خصوص استخدام در دستگاه های اجرایی گفت: در سال ۹۱ دو نوبت آزمون استخدامی جهت جذب ۱۴۵۳ نفر برای ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار گردیده ، این در حالی است که متاسفانه دولت قبلی برای بکارگیری و جذب این افراد در بودجه های جاری دستگاه های اجرایی اعتباری منظور نکرده بود و یکی از مهمترین فرآیندهای به کارگیری و جذب نیروی انسانی در دستگاه های دولتی که عبارت از تامین بار مالی ناشی از آن است که نادیده گرفته شده بود.

حسین فیروزی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید مواجه با عمل انجام شده و بدون برنامه دولت قبلی شده است، افزود: در چند ماه اخیر پیگیری های فراوانی برای تامین اعتبار این موضوع و اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است که می توان به جلسه روز گذشته آقای زاهدی استاندار کردستان با آقای نوبخت معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مذاکره با ایشان در این خصوص اشاره کرد که این تلاش ها کماکان ادامه دارد و بدیهی است استخدام های جدید منوط به تامین اعتبار در بودجه جاری دستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی هم چنین در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی و پیمانی دستگاه های اجرایی افزود: اکنون ما در دستگاه های اجرایی استان با تعداد کثیر کارکنان قراردادی مواجه هستیم که بیش از ۱۰ سال سابقه دارند و با گذشت سن و از دست دادن فرصت های استخدامی از امنیت شغلی کاملی برخوردار نیستند و این در حالی است که این افراد با کسب تجارب مفید و سودبخش جز سرمایه های ارزشمند سازمان ها شده اند ، وضعیت مبهم شغلی بر کارآمدی افراد و سازمان ها تاثیر منفی خواهد داشت و دستگاه های دولتی را برای برنامه ریزی های بلند مدت نیروی انسانی با مشکل مواجه کرده است.

فیروزی گفت: در صدد هستیم که مجوزهای قانونی لازم را برای تبدیل وضعیت این کارکنان اخذ شود که این خود موجب امنیت شغلی، ایجاد انگیزه بیشتر کارکنان و ارتقای بهره وری سیستم اداری خواهدشد.

خبر ۲۶ بهمن ۹۲ – اطلاعیه زمانبندی مصاحبه تخصصی استانداری

خبر ۱۳ بهمن ۹۲ -جدول زمان بندی مصاحبه حضوری اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان

اطلاعیه ها

آگهی استخدام اداره کل محیط زیست کردستان

جدول زمان بندی مصاحبه حضوری اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان

ردیف

روز و تاریخ

ساعت

محل مورد تقاضا

عنوان رشته شغلی

منابع مصاحبه

۱

یک شنبه ۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس انتظامی

دستور العمل خدمتی گارد ، قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست

۲

یک شنبه ۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس فنی و مهندسی

مقررات ملی ساختمان و نشریات مرتبط

۳

یک شنبه ۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس فناوریهای نوین

شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سا یت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )

۴

یک شنبه ۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس فناوریهای اطلاعات

شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سایت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )

۵

یک شنبه ۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس کتابداری

فهرست نویسی : اصول و روشها ، دکتر رحمت الله فتاحی ، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد .

۲ مروری بر اطلاعات و اطلاع رسانی : دکتر عباس حری انتشارات هئیت امنای کتابخانه های کشور .

۳ کتابخانه و کتابداری : علی مزینانی انتشارت سمت . ۴ مرجع شناسی ،شناخت خدمات و کتابهای مرجع : نصرالله مرادی انتشارات فرهنگ معاصر

۶

دوشنبه ۵/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

کارشناس آمار

روشهای آماری ، نمونه گیری ، نرم افزار مختلف

۷

دوشنبه ۵/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سرو آباد ، کامیاران

کارشناس پایش و آزمایشگاه

- آلودگی محیط زیست ( آب و هوا ، خاک ، صوت ): مینو دبیری ، آلودگی محیط زیست (آب ، خاک و هوا ) افیونی ، عرفان منش ، آلودگی هوا : منصور غیاث الدین

۸

سه شنبه ۶/۱۲/۹۲

۳۰/۷

بانه ، سقز،مریوان ، کامیاران ،دهگلان

کارشناس حقوقی

قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق

۹

چهار شنبه ۷/۱۱/۹۲

۳۰/۷

بیجار ، قروه ، دیواندره ، سنندج

کارشناس حقوقی

قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق

۱۰

پنج شنبه

۸/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سنندج

مسئول دفتر

قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری

۱۱

پنج شنبه

۸/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سقز ، مریوان ، بانه

مسئول خدمات اداری

قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبار داری

۱۲

شنبه

۱۰/۱۲/۹۲

۳۰/۷

بیجار ، قروه ، کامیاران

مسئول خدمات اداری

قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبارداری

۱۳

سه شنبه

۱۳/۱۲/۹۲

۳۰/۷

سرو آباد

مامور اجرایی محیط زیست

راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری

۱۴

چهار شنبه

۱۴/۱۲/۹۲

۳۰/۷

مریوان ، بیجار ، قروه ،سقز ، کامیاران

مامور اجرایی محیط زیست

راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری

یاد آوری :

۱ – از افرادی که بعد از ساعت ۳۰/۷ مراجعه نمایند مصاحبه بعمل نخواهد آمد .

۲ – از مصاحبه شوندگان در خواست می نماید جهت دریافت دعوت نامه مصاحبه به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان مورد تقاضا مراجعه نمایند .

********* اطلاعیه *********

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل حفاظت محیط زیست استان می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا ، لازم است طبق جدول زمانبندی زیر و با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مربوطه به کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان واقع درسنندج خیابان پاسداران پشت پارک دیدگاه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱ پوشه(بارنگ سفید )

۲ اصل و تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

۳ اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۴ اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست)

۵ اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

۶ اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

۷- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)

تذکر : تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.

روز

تاریخ

عنوان

چهارشنبه

۹۲/۷/۱۷

تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس آمار ، کتابدار ، فنی و مهندسی ، کارشناس امور انتظامی ، فن آوری اطلاعات ، فن آوری نوین

پنجشنبه

۹۲/۷/۱۸

تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس حقوقی

شنبه

۹۲/۷/۲۰

تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس پایش و آزمایشگاه

یکشنبه

۹۲/۷/۲۱

تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی مامور اجرایی محیط زیست

دوشنبه

۹۲/۷/۲۲

تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی مسئول خدمات اداری و مسئول دفتر

خبر ۹ بهمن ۹۲ -ایجاد ۲۳ هزار فرصت شغلی در کردستان‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ایجاد ۲۳ هزار و ۱۷۳ فرصت شغلی در سال‌جاری در این استان خبر داد و گفت: آمار دقیقی از شغل‌های ایجاد شده وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: سهیمه استان در سال جاری ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی بود که تا کنون ۲۳ هزار و ۱۷۳ مورد برابر با ۷۸ درصد آن تحقق یافته است.
وی افزود: این آمار مربوط به فرصت‌های شغلی است، اما آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از این فرصت‌های شغلی به شغل پایدار تبدیل شده ‌وجود ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در مورد عملکرد این دستگاه در زمینه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ایجاد اشتغال‌ اظهار کرد: از محل اعتبارات سال ۹۱ در سال‌جاری از ۴ هزار و ۵۷۹ فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها تا کنون ۲ هزار و ۶۲۷ مورد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
باغبانیان خاطرنشان کرد: از ۴ هزار و ۱۶۰ پرونده معرفی شده به بانک‌ها از سوی کمیته امداد، ۲ هزار و ۶۲۷ فقره موفق به دریافت تسهیلات شده است.
وی آمار پرونده‌های معرفی شده بهزیستی استان به بانک‌ها را ۸۸ مورد و دریافت‌کنندگان تسهیلات را ۶۳ فقره عنوان کرد و بیان داشت: بنیاد شهید نیز از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۲۷ پرونده را برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی کرده ‌که ۱۹۸ فقره آن موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
وی گفت: در مجموع سهمیه ابلاغی از محل اعتبارات سال ۹۱ و پرداخت شده در سال ۹۲ در این حوزه ۴۹ میلیارد تومان بوده که ۳۶ میلیارد تومان آن به بانک‌ها معرفی و تا کنون ۲۳ میلیارد تومان آن جذب شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: در زمینه تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی از محل اعتبارات سال ۹۱ نیز ۵۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کل مبلغ ابلاغی بوده و تا کنون ۸ هزار و ۲۸۵ ژرونده به بانک‌ها از سوی دستگاه‌های متولی معرفی شده است.
به گفته باغبانیان، مبلغ اعتباری این تعداد پرونده معرفی شده ۲۹ میلیارد تومان است که تا کنون ۶ هزار و ۴۶۴ فقره آن با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: کمیته امداد با جذب بیش از ۲۹ میلیارد تومان در این حوزه رتبه نخست دارد و اداره کار و رفاه اجتماعی نیز رتبه دوم را کسب کرده است.
تدوین سند توسعه اشتغال کردستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه به تدوین سند توسعه اشتغال استان به عنوان نقشه راهی برای ریشه‌کنی معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری بعد از پیروزی انقلاب نخستین و مهم‌ترین سند در کشور به شمار می‌رود.
به گفته باغبانیان، در این سند بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، صنایع دستی و گردشگری، علوم پزشکی و سلامت و راه و شهرسازی لحاظ و وظایف هر کدام مشخص شده است.
ی افزود: این سند ۵ ساله و همسو و همراه با برنامه ۵ ساله توسعه پنجم است و نقش مهمی در رفع معضل بیکاری در استان خواهد داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: اگر مسئولین دستگاه‌های مختلف استان به دنبال به حداقل رساندن آمار بیکاری هستند باید همسو و همراه با این سند حرکت کنند و در عملیاتی کردن مفاد آن با جدیت تلاش داشته باشند.
باغبانیان اصلاح نظام تدبیر با ایجاد ۱۵ شبکه سرمایه‌گذاری و اجرای ۳ هزار و ۲۳ طرح در استان را متذکر شد و گفت: تولید و تامین محصولات کشاورزی، محصولات زراعی‌و دامی، کشت و صنعت گیاهان دارویی با توجه به قابلیت‌های خوب استان در این حوزه، صنایع پلاستیکی، تولید مصالح ساختمانی، تولید خوردرو و قطعات، تولید و تامین فناوری مواد معدنی، تولید قطعات و ملزومات پزشکی، مشاغل خانگی، فناوری و اطلاعات، گردشگری و غیره ۱۵ شبکه‌ای است که در سند توسعه سرمایه گذاری و اشتغال استان به آن اشاره شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کار زیادی بر روی این سند انجام شده است و اگر تمام دستگاه‌های اجرای با توجه به بسترهای موجود بتوانند مفاد سند را اجرا کنند می‌توانیم در کاهش بیکاری در کردستان امیدوار باشیم.

خبر ۶ بهمن ۹۲ -استاندار کردستان: توسعه صادرات غیر نفتی و عدم وابستگی به درآمدهای نفتی نیاز اصلی اقتصاد کشور است
استاندار کردستان گفت: برای تقویت اقتصاد کشور باید توسعه صادرات غیر نفتی و عدم وابستگی به درآمدهای نفتی را در اولویت برنامه های اقتصادی قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کردستان با محوریت بررسی موانع و مشکلات پایانه مرزی باشماق در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان مریوان افزود: با توجه به اهمیت مقوله توسعه صادرات در بحث توسعه پایدار اقتصادی کشور و نیز استان کردستان باید با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی و تولیدی موجود برای پررنگ تر کردن بحث توسعه صادرات در تقویت اقتصاد کلان کشور تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: به حقیقت مشکل امروز مملک مشکل اقتصادی است و در این راستا همه موظف هستیم با همکاری و همراهی راه را برای تحقق اهداف مورد نظر و افق توسعه در این بخش هموار سازیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید همه احاد جامعه و دستگاه های اجرایی بر اساس سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه همه جانبه زیر ساخت های اقتصادی تلاش کرده و با سرلوحه قرار دادن فرامین و منویات معظم له گامی مهم و تاثیرگذار برای توسعه همه جانبه و رفع موانع و مشکلات در بخش این برداریم.

وی تصریح کرد: در این رابطه نیازمند حضوری مقتدر و نیز رقابتی در بازارهای کشورهای همسایه و منطقه هستیم و باید با درک نیازهای اساسی و مصرفی مردم در این مناطق اقدامات اجرایی را برای افزایش میزان صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی به این کشورها به انجام برسانیم.

زاهدی تاکید کرد: در این مسیر باید با تدبیر و دور اندیشی با موضوع برخورد کرده تا بر حسب توان بالای کشور در عرصه اقتصادی به جایگاه واقعی خود دربین سایر کشورها برسیم.

وی اظهار داشت: به دلیل اهمیت میزان ارزش افزوده صادرات غیر نفتی در مقایسه با صادرات نفتی باید توسعه صادرات غیر نفتی را در دستور کار قرار داده تا ضمن ارز آوری بیشتر در نهایت کشور را از وابستگی به صادرات نفتی رهایی بخشیم.

زاهدی با اشاره به دوری از جزئی نگری در مباحث اقتصادی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای حل و فصل مشکلات بخش صادارت استان با نگاهی فرابخشی وارد عرصه شوند.

وی در پایان گفت: متاسفانه بروکراسی زائداداری در بحث صادارت و توسعه اقتصادی موجب کاهش قدرت صادارت کشور در برابر دیگر رقبا در منطقه و در نهایت کاهش نقش فعالان اقتصادی کشور در بازارهای هدف در کشورهای همسایه شده که ضروریست هرچه زودتر برای رفع این موانع چاره اندیشی شود./

خبر ۲۵ دی ۹۲ – اطلاعیه شماره هفتم استخدام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان
شرکت کننده محترم ، لطفا در روز آزمون علمی – تخصصی راس ساعت مقرر (ساعت ۷:۳۰)در محل آزمون با در دست داشتن رزومه حضور بهم رسانید ، در غیر اینصورت مسئولیت عدم حضور به موقع به عهده شخص شرکت کننده می باشد .

خبر ۱۸ دی ۹۲ – اطلاعیه شماره پنج استخدام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان

الف ) کارشناس اطلاعات جغرافیائی وسنجش از دور
۱- سامانه اطلاعات جغرافیائی کاربردی . تالیف دکترعلی اصغر درویش صفت ودکتر مهتاب پیرباوقار. انتشارات جهاد دانشگاهی
۲- سنجش ازدوربرای مدیران GIS ترجمه دکتر علی اصغر درویش صفت ود ودکتر مهتاب پیرباوقار. انتشارات دانشگاه تهران
۳- ارزیابی وبرنامه ریزی محیط زیست با سامانه اطلاعات جغرافیائی . دکتر مجید مخدوم و دکتر علی اصغر درویش صفت انتشارات دانشگاه تهران
ب ) منابع علمی برای کارشناس جنگل ومرتع:
۱-جنگلکاری درخشکبوم . دکتر محمد حسین جزیره ای انتشارات دانشگاه تهران
۲- مدیریت جنگلهای زاگرس . دکتر محمد فتاحی .انتشارات موسسه تحقیقات جنگلها ومراتع
۳- جنگلکاری ونهالستانهای جنگلی .دکتر احمد مصدق انتشارات دانشگاه تهران .
۴- اکولوژی دکتر محمدرضا اردکانی انتشارات دانشگاه تهران
۵- اصول هیدرولوژی کاربردی . دکترامین علیزاده انتشارات دانشگاه امام رضا
۶- مبارزه با فرسایش واصلاح آبخیزها . دکتر فیروزفیروز نخجوانی انتشارات دانشگاه تهران
۷- مرتع ومرتعداری درایران . دکتر محمدرضا مقدم
۸- سیاستهای مرتع داری درایران . نگهدار اسکندری . عسکرعلیزاده وفاطمه مهدوی
۹- مبانی جنگلداری ایرج حسن زاده . انتشارات دانشگاه گیلان
۱۰- جنگلداری علمی – علمی .غلامعلی بنان انتشارات سازمان جنگلبانی ایران
۱۱- بیشه زراعی . تقی شامخی انتشارات دانشگاه تهران
۱۲- قوانین ومدیریت منابع طبیعی . تقی شامخی . انتشارات دانشگاه تهران
ج ) منابع علمی برای کمک کارشناس آبخیزداری جنگل ومرتع :
۱- اصول هیدرولوژی کاربردی . دکترامین علیزاده انتشارات دانشگاه امام رضا
۲- مبارزه با فرسایش واصلاح آبخیزها . دکتر فیروز فیروز نخجوانی انتشارات دانشگاه تهران
۳- مرتع ومرتعداری درایران . دکتر محمدرضا مقدم
۴- سیاستهای مرتع داری درایران . نگهدار اسکندری . عسکرعلیزاده وفاطمه مهدوی
۵- مبانی جنگلداری ایرج حسن زاده . انتشارات دانشگاه گیلان
۶- جنگلداری علمی – علمی .غلامعلی بنان انتشارات سازمان جنگلبانی ایران
۷- بیشه زراعی . تقی شامخی انتشارات دانشگاه تهران
۸- قوانین ومدیریت منابع طبیعی . تقی شامخی . انتشارات دانشگاه تهران

منابع علمی برای کارشناس و کمک کارشناس اموراداری ؛ مطبوعات وحقوق :
دروس دوره های فوق درزمان تحصیل دردانشگاه وآشنائی با قوانین ومقررات منابع طبیعی وآشنائی با رشته شغلی مورد تقاضا
منابع علمی برای کارشناس خدمات ماشینی:
شبکه: تئوری وعملی – برنامه نویسی : تئوری وعملی – طراحی سایت : تئوری وعملی – سیستم عامل : تئوری وعملی – مباحث عمومی نرم افزار وسخت افزار

خبر ۳۰آذر ۹۲ – پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی استان کردستان بزودی معرفی می شوند

مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان گفت: با توجه به برگزاری مراحل نهایی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، اسامی این افراد بزودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

اسعد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان از محل سهمیه استخدامی سال ۹۰ ، طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغ شده به استانداری کردستان در حال انجام است.

وی گفت: از هزار و ۳۱۲ سهمیه استخدامی استان، ۹۹۶ نفر از طریق نشر آگهی و ۳۱۶ نفر هم سهمیه بنیاد شهید و بدون برگزاری آزمون در ۲۶ دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کردند گفت: برای جذب این افراد دو مرحله آزمون در ۲۷ بهمن سال ۹۱ و نیز ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: آزمون های استخدامی در ۲۸ حوزه دانشگاهی و آموزشی در استان برگزار شد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان افزود: پس از برگزاری آزمون های عمومی و تخصصی نتایج سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق وب سایت استانداری به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

وی گفت: در مرحله بعدی، دستگاه های اجرایی ضمن دعوت از پذیرفته شدگان، نسبت به تطبیق مدارک آنها اقدام کرده و افراد برتر برای مراحل گزینش معرفی شدند.

یوسفی گفت: تا کنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.

به گفته وی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، مصاحبه عملی سایر دستگاه ها نیز تا پایان سال جاری انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی جهت جذب و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی معرفی می شوند.ک/۳

خبر ۴ آبان ۹۲ – زمان تحویل مدارک آزمون سازمان بهزیستی استان کردستان(آزمون استخدامی ۲۷/۱۱/۹۱) – لینک خبر

خبر ۲۹ مهر ۹۲ –



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits