دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استخدام شرکت همکاران سیستم در سال ۹۳ - شرکت همکاران سیستم در راستای تکمیل تیم کارشناسی و-استخدام-شرکت-همکاران-سیستم

شرکت همکاران سیستم در راستای تکمیل تیم کارشناسی و تخصصی خود در حوزه هوشمندی کسب و کار (Business Intelligence – BI) از دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ها و گرایش‌های تحصیلی مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، ریاضی با گرایش کاربرد در کامپیوتر دعوت به همکاری می نماید.

کارشناس هوشمندی کسب و کار، مسئولیت طراحی و ساخت انباره داده سازمانی (Enterprise Data Warehouse)، و همچنین طراحی، توسعه، استقرار و نگهداشت راهکارهای هوشمندی کسب و کار در سازمان را بر عهده دارد.
به عنوان کارشناس هوشمندی کسب و کار. لازم است بر مفاهیم و روش های مؤثر طراحی، ساخت، استقرار، مستندسازی و نگهداشت پایگاه داده های رابطه ای (Relational) و چندبعدی (Multi-Dimensional)، فرآیند ETL و دشبوردها و کارت های امتیازی مبتنی بر شاخصه های کلیدی عملکرد (KPI)، مسلط باشید تا ضمن تعامل با تحلیلگران و شناخت نیازمندی های اطلاعاتی سازمان، معماری مناسب برای انباره داده (Data Warehouse) را طراحی و پیاده سازی نموده و راهکار بهینه هوشمندی کسب و کار را برای سازمان طراحی و مستقر نمایید.

توانایی و مهارت‌ها
• تسلط بر SQL Server نسخه ۲۰۰۸ Enterprise یا بالاتر
• تسلط بر مفاهیم پایه پایگاه داده رابطه ای (Relational) و چندبعدی (Multi-Dimensional)
• تسلط کامل به مهارت‌های طراحی و پیاده‌سازی پایگاه داده
• تسلط کامل بر مفاهیم هوشمندی کسب و کار (Business Intelligence)
• آشنایی با مفاهیم مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات مانند MIS, EIS, DSS, CSM
• آشنایی با مفاهیم کنترل و ارزیابی عملکرد مانند BSC, EFQM
• آشنایی با اصول و تکنیک های تجزیه و تحلیل سیستم ها
• تسلط بر مفاهیم و روش های طراحی و ساخت انباره داده (Data Warehouse)
• تسلط بر مفاهیم، فرآیندها و ابزارهای ETL
• تسلط بر SSIS، SSAS، SSRS و T-SQL

لطفاً رزومه کامل خود را از طریق آدرس پست الکترونیک sgitjob92@systemgroup.net برای ما ارسال نمایید.

شرکت همکاران سیستم اصفهان در راستای تکمیل منابع انسانی تخصصی و کارشناسی خود، از دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری مدیریت و مهندسی صنایع دعوت به همکاری می نماید.

مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
محل استخدام : اصفهان
رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مدیریت , مهندسی صنایع

esf@systemgroup.net
فکس: ۰۳۱۳۶۲۶۹۱۱۹

شرکت همکاران سیستم برای تکمیل کادر تخصصی خود در حوزه پشتیبانی سیستمهای نرم افزاری، در تهران و مراکز استان ها دعوت به همکاری کرده است.
شرکت همکاران سیستم به منظور تکمیل کادر تخصصی خود در حوزه پشتیبانی سیستمهای نرم افزاری در تهران و مراکز استانهای تبریز , ارومیه , اردبیل , اصفهان , ایلام , بوشهر , کرج , شهرکرد , بیرجند , مشهد , بجنورد , اهواز , زنجان , سمنان , زاهدان , شیراز , قزوین , قم , سنندج , کرمان , کرمانشاه , یاسوج , گرگان , رشت , خرم آباد , ساری , اراک , بندرعباس , همدان و یزد از افراد با انگیزه و علاقمند به کار تیمی که آشنا به مفاهیم ERP و فرایند محوری با سطح تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای معتبر در رشته‌های تحصیلی: مدیریت، حسابداری، اقتصاد، صنایع، کامپیوتر، آمار، فیزیک و ریاضی هستند، استخدام می کند.
متقاضیان می توانند جهت ثبت رزومه خود به وب سایت systemgroup.net قسمت پیوستن به همکاران سیستم مراجعه و نسبت به ارسال درخواست همکاری اقدام کنند.

————-

شرکت همکاران سیستم یزد در راستای تکمیل کادر تخصصی و کارشناسی خود، از دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد در رشته های مالی ، صنایع و مدیریت صنعتی دعوت به همکاری می نماید .

علاقمندان می توانند رزمه تحصیلی خود را به پست الکترونیکی زیر و یا با شماره نمابر زیر ارسال نمایند :

وبسایت: systemgroup.net

آدرس ایمیل: mohammadaz@systemgroup.net

تلفن: ۰۳۵۱۵۲۴۵۰۹۱

فاکس: ۰۳۵۱۵۲۴۵۰۸۰



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits