دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب مارمولک دیدن چه تعبیری دارد ؟
411
زمان مطالعه: 7 دقیقه
خواب مارمولک دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن مارمولک در خواب را در دلگرم بخوانید ...

خواب مارمولک چه نشانه و تعبیری دارد ؟

خواب مارمولک را به خطر، دشمن، بدشانسی، جدایی و فاصله تعبیر کرده اند. انواع دیگر تعبیر خواب مارمولک با جزئیات آن را در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر خواب مارمولک

1- تعبیر مارمولک در خواب سمبل خیانت، فریب، بدبختی، فقر و ظلم و ستم می باشد.
2- اگر خواب مارمولک دیدید یعنی اینکه نمی توانید مانند سابق به دیگران اعتماد کنید. این خواب زنگ خطری برای شماست. گاهی این خواب ممکن است به سردی و خشونت نیز اشاره کند.
3- اگر بیش از حد خواب مارمولک دیدید تعبیرش این است که دوست دارید مسیر زندگی خود را تغییر دهید و به دنبال فرصت های جدید در زندگی هستید. از روال روزمره خسته شده اید و قصد دارید تحول بزرگی در زندگی ایجاد کنید.

تعبیرگری می‌گوید:
4- تعبیر خواب مارمولک، مردی است که در میان مردم فساد می‌اندازد.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است:
5- تعبیر خواب مارمولک به شما هشدار میدهد که دشمنان در صدمه زدن به شما پیروز می‌شوند.

خالد اصفهانی میگوید:
6- تعبیر خواب مارمولک یک شانس بزرگ در عشق و رابطه عاشقانه است.
7- خواب مارمولک ، اگر که از مارمولک ترسیدید و فریاد کشیدید تعبیرش جدایی و قطع رابطه با معشوق است .

کارل یونگ پروفسور سوئیسی میگوید :
8- دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر توافق یا تایید است. پاسخ تصمیمی که نیاز دارید بگیرید، بله است.
9- تعبیر خواب مارمولک بیانگر احیا و تجدید است.
10- تعبیر دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر غرایز اولیه تان، غذا و غیره و نگرانی شما در مورد این احساسات است.
11- خواب مارمولک ممکن است بیانگر فردی در زندگی تان باشد که خونسرد، ترسو یا پوست کلفت است.
12- خواب مارمولک میتواند نماد پدید آمدن خلاقیت، احیا و جوان سازی(تجدید حیات) است.
13- خواب مارمولک ممکن است بیانگر این باشد که جای پاتان محکم است(اصیل هستید)

تعبیر خواب حمله مارمولک

14- اگر خواب دیدید که مارمولک به شما حمله کرد تعبیرش این است که احتمالا به زودی شخصی که به او مدت ها اعتماد داشته اید به شما آسیب خواهد رساند و شما در موقعیتی قرار میگیرد که حتی تصورش را هم نمی کردید.
15- اگر در خواب تان حمله مارمولک شدید بود و در عالم خواب آسیب جدی به شما رسید تعبیرش این است که شما از دشمنی دوستانتان آگاهی نداشته و از خطراتی که زندگی تان را تهدید می کند غافل هستید.

تعبیر خواب حمله کردن به مارمولک

16- تعبیر خواب حمله کردن به مارمولک سعی بر غلبه بر مشکلات و ترس هاست. شما خطرات اطراف خود را متوجه شده اید و می خواهید با تمام وجودتان با آن ها غلبه کنید

تعبیر خواب خزیدن مارمولک

17- اگر خواب دیدید که مارمولک روی زمین می خزید و به سمت شما می آمد تعبیرش خوب نیست. احتمالا شخصی در نزدیکی شماست که می خواهد به شما آسیب بزند. شما از نیرنگ او آگاه نیستید. اگر خوش شانس باشید و این خواب را ببینید قطعا حواستان را جمع می کنید. بهتر است در حال حاضر به هیچکس اعتماد نکنید.
18- اگر در خواب تان مارمولک در سوراخ بود تعبیرش خوب نیست. این خواب نشانه میل جنسی سرکوب شده شماست. شما دوست دارید با دیگران ارتباط برقرار کنید اما این فرصت برای شما پیش نمی آید.
19- اگر در خواب دیدید که مارمولک روی بدنتان می خزید تعبیرش این است که افرادی در تلاش هستند تا اعتماد شما را به دست بیاورند و از شما به نفع خود استفاده کنند. این کار به شما اجازه می دهد که از فرصت های زندگی درست استفاده کنید.

تعبیر خواب گرفتن مارمولک

20- اگر خواب دیدید که سعی کردید مارمولک را بگیرید تعبیرش این است که نا امید هستید. شما به خود و محیط اطرافتان هیچ واکنشی ندارید و به آینده امیدوار نیستید.
21- خواب گرفتن مارمولک این خواب پیش بینی می کند که شخصی شما را دوست دارد و می خواهد با شما در رابطه باشد. این خواب به دلیل رفتارهای سرد عاطفی است.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است:
22- تعبیر خواب گرفتن یک مارمولک و انداختن آن در قفس این معنی را میدهد که شهرت و احترام شما بیشتر می‌شود.

تعبیر خواب کشتن مارمولک

23- تعبیر کشتن مارمولک در خواب نشانه پیروزی بر دشمنان است. شما در این باره تلاش زیادی می کنید. این خواب همچنین نشانه استقامت و مقاومت شما در برابر مشکلات زندگی است.

آنلی بیتون می‌گوید :
24- تعبیر خواب کشتن مارمولک ، آنست که شهرت و ثروت از دست رفته خود را بار دیگر به دست می آورید .
25- اگر خواب ببینید موفق نشدید مارمولک را بکشید و مارمولک از دستتان فرار می کند ، تعبیر ، آن است که در امور عاطفی با شکست مواجه خواهید شد .

تعبیر خواب فرار از مارمولک

26- تعبیر خواب فرار کردن از دست مارمولک این است که سعی می کنید ترس های خود را نادیده بگیرید و با شجاعت در مقابل آن ها ایستادگی کنید. تعبیر این خواب خوب است.

تعبیر خواب مارمولک مرده

27- تعبیر مارمولک مرده در خواب نیز نشانه پیروزی و موفقیت می باشد.

تعبیر خواب مارمولک در کویر

28- تعبیر دیدن مارمولک درکویر نشانه این است که دشمن شما بسیار قوی است و همین موضوع شما را بسیار ناراحت کرده است. سعی کنید از استراتژی دیگری برای نابودی دشمن استفاده کنید.

تعبیر خواب مارمولک زخمی

29- تعبیر دیدن مارمولک زخمی در خواب نشانه برخی مشکلات و آسیب ها در روابط خانوادگی و عاطفی است. اما نمی تواند نشانه بدی باشد. قطعا فردی از اعضای خانواده یا فامیل که قصد آسیب به شما را داشته، با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.

تعبیر خواب خوردن مارمولک

30- تعبیر خوردن مارمولک درخواب نشانه ثروت، شادی و نعمت بسیار است.
31- تعبیر خواب خوردن مارمولک این نوید را به شما میدهد که به زودی به آرزویتان خواهید رسید.

تعبیر خواب زایمان مارمولک

32- اگر خواب دیدید که مارمولک زایمان کرد تعبیرش این است دشمنتان قوی تر شده است.

تعبیر خواب کندن پوست مارمولک

33- اگر خواب دیدید که پوست مارمولک را می کندید تعبیرش این است که شما از خیانت شخصی که به او اعتماد داشته اید باخبر شده اید.

تعبیر خواب گاز گرفتن مارمولک

34- اگر در خواب دیدید که مارمولک شما را گاز گرفت و شما را زخمی کرد تعبیرش این است که از جانب همسر یا دوستان، خیانتی بزرگ به شما می شود.
35- تعبیر خواب گاز گرفتن مارمولک عموما نشانه فریب و خیانت همسر است.

تعبیر خواب مارمولک اهلی

36- تعبیر مارمولک اهلی در خواب هشدار بزرگی به شماست. ممکن است در معرض خطر باشید. خطراتی که از آن آگاه نیستید.
37- تعبیر خواب مارمولک اهلی به شما هشدار میدهد که اجازه ندهید دیگران نظرات خود را به شما تحمیل کنند.

تعبیر دیدن مارمولک بزرگ در خواب

خالد اصفهانی میگوید:
38- تعبیر دیدن خواب مارمولک بزرگ نشانه جدایی است مخصوصا اینکه اگر در خواب از مارمولک ترسید و فرار کرد
39- اگر زن بارداری مارمولک بزرگ در خواب ببیند ، تعبیرش این است که یک اختلاف بزرگ بین اقوام خودش و همسرش صورت میگیرد و در نهایت موجب دلخوری زیاد می گردد.

آنلی بیتون می‌گوید :
40- اگر زنی خواب ببیند مارمولکی از روی دامن او راه می رود یا او را گاز می گیرد ، تعبیرش ، آن است که اندوه و بدبختی به او روی می آورد . همسر او در اثر حادثه ای معلول خواهد شد . و او برای گذراندن زندگی با تمامی تلاش و جدیت فراوان تنها درآمدی ناچیز عایدش خواهد شد .

تعبیر خواب مارمولک غول پیکر

41- تعبیر دیدن مارمولک غول پیکر در خواب نشانه خطر بزرگی است که شما را تهدید می کند. سعی کنید درباره اهداف خود به کسی چیزی نگویید. زیرا قطعا اعتماد به دیگران باعث ضرر و آسیب به شما خواهد شد.

تعبیر خواب دیدن مارمولک سبز و یا خاکستری

لیلا برایت مى‌گوید:
42- تعبیر خواب دیدن مارمولک خاکسترى در خواب نشانه دعوا و نزاع است.
43-تعبیر خواب دیدن مارمولک سبز به شما هشدار میدهد که باید مراقب خود باشید.

تهیه و ترجمه ( مجله اینترنتی دلگرم)

separator line


تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب حیوانات : 25 نشانه و تعبیر دیدن حیوانات عجیب در خواب ...

تعبیر خواب لاک پشت : ۴۴ نشانه و تفسیر دیدن لاک پشت در خواب

تعبیر خواب حشره : 33 نشانه و تعبیر دیدن خواب حشره



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (411 رای)  

۶۰ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

زهرا | ۵ ماه پیش
سلام وقتتون بخیر
من عصر خواب دیدم که خونمون خیلی کثیف و پر از گرد و برگ هست. داخل دسشویی یه مارمولک بزرگ بود که از توی دمپایی درومد و همسرم اومد و مارمولک را کشت. بعد دیدم نیش بزرگ مارمولک روی انگشت شست چپمه و تکون میخوره که همسرم نیش مارمولک را از داخل انگشتم درآورد.
ممنون میشم تعبیرش را بدانم.
سپاس
0
2
تارا | ۶ ماه پیش
سلام و درود
من خواب دیدم از مارمولکی بزرگ ترسیدم و با شتاب فرار میکرد و من او را به دو نیم تقسیم کردم اما هرتکه از آن ب سویی فرار کرد و سر آن دستم را گاز گرفت و روی دستم بالا آورد ولی دردی نداشت، تعبیرش چیست؟
0
0
مهسا جعفری | ۱ سال پیش
من خواب دیدم همه اعضای خانواده دور سفره ای که که پر از شیرینی و غذاهای خوشمزه و خوراکی های گرون هست نشستیم و میخوریم. یک خوراکی شبیه مارمولک بود و اومد طرف من و رفت داخل لباسم. من میدونستم اون خوراکی هست و نترسیدم اما ناراحت شدم و عجیب بود که خوراکی مارمولک شد و به من حمله کرد. خواهش میکنم کمک کنید تعبیرش رو بدونم.
7
22
سعادت رحیمی | ۲ سال پیش
سلام من خواب دیدم
زیر درخت گردو گردو پیدا کردم و خوردم بعد از دهنم یه کرم بیرون اومد موقعی که کرم خورد روی زمین یه مارمولک اومد کرمو خورد تعبیرش چی میشه
7
10
احمد | ۲ سال پیش
خواب دیدم مارمولک که دمش سر مار بود با تعقیب وگریز دنبالش کردم و زدمش تو سر دمش که سر مار بود بعد خواهر بزرگم اونو با دستش بلند کرد که انگشت خواهرم دندون زد خونی شد قسمتی که دم مارمولک که سرش مار بود از خواب بیدار شدم ساعت 12نیم شب
10
5
ثریا | ۲ سال پیش
سلام خواب دیدم یه حیوان رو پهلوی راستم خوابیده حس کردم گربه هست چون نرم بود با ترس صدای شوهرم زدم اون گفت تکون نخور از این مارمولک بزرگا هست از ترس بیدار شدم
6
16
.... | ۲ سال پیش
سلام
من خواب دیدم در حال ورود به خانه بودم که یک مارمولک از کنار پام به سرعت رد شد من ترسیدم و جیغ زدم دیگه هم وارد خونه نشدم بعد از مدتی مارمولک رو مرده از خونه انداختند بیرون
میشه بگید تعبیرش چیه؟؟؟
16
16
سمیرا | ۲ سال پیش
خواب دیدم چندتا مارمولک خیلی کوچیک زیر شلوارمه ومن درحال دراوردن اونها بودم خیلی هم ترس داشتم وچندشم میشد. بعد یدونه مارکوچولو هم دراوردم.کوچیک به اندازه ی یه انگشت بود. مارمولکا هم خیلی کوچیک بودن
13
23
آرزو لطفی | ۲ سال پیش
سلام برادرم خواب دیده که با یه مارمولک تودستش داره بازی میکنه ولی یهو مارمولکه گازش میگیره برادرمم پرتش میکنه زمین مارمولکه فرارمیکنه زیرمبل ولی بعدمیادبیرون هر۴تاپاهاشو بلندمیکنه اززمین ارتفاع میگیره مدفوع میکنه ممنون میشم تعبیرشو بگین
5
21
دانیال قربانپور | ۲ سال پیش
سلام من خواب دیدم دیوار های بیرون خانه مادر بزرگم را میشکنند و مار مولک هارا به بیرون میریزند تشت هایی از انها جمع میکندد و و من وقتی میخواهم از انجا بروم تا یکجایی مردم مرا بغل میکنند وتا حدودی مرا به بالا میبرند وزمانیکه مرا میگزارندزمین امدن پایین ازپله ها باعث خوردنپایم در داخل تشت مار مولک ها میشود اما اهلی اند هرکار میکنم بیام بیرون نمیتوانم وکارگر ها مدام مشغول شکستن دیوار وکودی از مارمولک ها هستند یک نفر انها را از بالا به پایین پرت میکند ودیگری میگیرد وبه تشت میندازد
5
20
amir | ۲ سال پیش
سلام من دیشب خواب دیدم که ۸ تا مارمولک توی تراس خونمون بودن منم ازشون خیلیی ترسیدم ولی فرار نمیکردم و نمیدونم چرا ولی خواهرم ازشون نمیترسید و یکیشون رو بادست برداشت انداخت بیرون

۷ تا از مارمولکا زرد بودن و ۱ دونه هم قرمز بود از اون قرمزه نمیترسیدم هس میکرم که باهام دوسته و کاری باهام نداره

خواهرم هم همین قرمزه رو تو دستش گرفت و انداخت بیرون
بقیه مارمولکا بودن یکی از مارمولک زردا انگار سردستشون بود و یه جورایی سرش شبیه مار کبری بود

میشه بگید تعبیرش چیه؟؟
10
41
Holesh | ۲ سال پیش
خداییش خیلی معنی دار بود من یه بار خواب دیدم یه مارمولک به اسکار داشتم بعد داشت دوچرخه سواری میکرد من پشتش نشسته بودم تا بی رحم مدرسه
7
12
Sssss | ۲ سال پیش
سلام خواب دیدم منزل پدریم هستم شیش تا مارمولک بزرگ رودیواربود یکیش سفید پنج تاش سیاه ازاونی ک سفید بودنمیترسیدم وگرفتمش دستم ولی از سیاه ها میترسیدم یهومامانم یکی از مارمولک سیاه هارو انداخت سمتم جیغ زدم و بیدارشدم تعبیرش داره؟
9
21
Mrym | ۲ سال پیش
سلام من خواب دیدم که با دو چرخه تو خیابان هستم‌ روی خیابون یه مارمولک بزرگ میبینم..ازش رد میشم و بعدش چندتا مارمولک بزرگ دیگه هم میبینم..ولی فرار میکنم
4
11
ندا | ۲ سال پیش
سلام .خداقوت.من خواب دیدم چند نفر منو بچه های برادرمو خانم برادرم و خواهرمو گرفتن داریم از دستشون فرار میکنیم یهو ی دره پراز مارمولکای سفید که روی هم انباشه شدن اما زنده ان جلومونه برای اینکه فرار کرده باشیم چشمامونو میبندیم و میپریم روی اونا .بعدش میگم باز نکنید چشاتونُ ..چیزی نیست ایتا فقط توهمه ... خلاصه دیشب خواب نبود کابوس بود.
6
13
جواد منصوری جلیلیان | ۲ سال پیش
سلام من خواب دیدم روی شیشه اتاق خواب خواهرم کلی مارمولک خاکستری بزرگ و کوچک بودن ومارمولک های کوچک سعی داشتن دست بزرگ هاروبگیرن وببلعن و درنهایت همگی افتادن ممنونم
5
13
ستار | ۲ سال پیش
سلام ،خواب دیدم ،در حال خواب هستم که چند مارمولک خانگی پریدن به سر وصورتم ومن با وحشت با دست وچنگ زدن انها را از سر وصورتم بیرون کردم و وقتی توی خواب بیدار شدم دیدم چند مارمولک مرده کنار تشکم انداخته شده ومرده اند ،لطفا خواب منو تعبیر کنید،ممنون
5
4
پاسخ ها:
...... | ۲ سال پیش
بله تاحالا من و خواهرمم همین خواب را دیدیم و وقتی که از خواب پریدیم مارمولک زنده کنارمون دیدیم
6
7
judy | ۲ سال پیش
سلام میشه راهنمایی کنید من تعبیر خوابم رو پیدا نکردم خواب دیدم توی خونمون مارمولک هست به تعداد زیاد بعد من یکی از مارمولک هارو بیرون کردم و یادمه ناراحت بودم توی خواب به این دلیل کسی که دوستش داشتم خیانت کرده در صورتی که من توی زندگیم کسی رو ندارم و یه مارمولک از چراغ اومد پایین و گفت من همسرم بهم خیانت کرده مثل تو ناراحت نباش ما میتونیم باهم باشیم و من فرار کردم
5
20
Zari | ۳ سال پیش
خواب دیدم در خانه پدرم هستم با زمین خاکی و یک استخر کوچیک که مارمولک خاکستری وارد شد انگار فرار میکرد یا خودش یا من گفتیم اگر دم نداشته باشی پیدات نمیکنن خودش نوک دمش را برید پشت دیوار استخر قایم شد و یچیزی اونو دنبال میکرد آمد بو کشید و رفت پیداش نکرد منم آمدم داخل حیاط پرده ای افتاده بود روی زمین با دسته کلیدی خم شدم پرده برداشتم دیدم یه مارمولکی دیگ زیرش دوباره پرده انداختم روش بعد چند قدمی رفتم دیدم مارمولکی از زیر شلوار چسبیده پشت زانوم بعد از دوستم کمک خواستم دو قدم که گذاشتم مارمولک دیگ پشت پام نبود .
3
7
عباس | ۳ سال پیش
خواب می دیدم دوتا مارمولک از داخل پیریز برق بیرون آمدند یکی شون کوچیک و دیگری بزرگ بود آنها را کشتم ولی پیدایشان نکردم به چه معناست
5
14
مونس | ۳ سال پیش
۴و نیم صبح بود خواب دیدم یه مارمولک تقریبا بزرگ ک انگار مادر کسی هست و برای مهمانی یا خواستگاری یه نفر دیگه اومدن وقتی من میام تو جمع منو میبینع شروع میکنه به اذیت کردنم و با دهان باز حمله به من و گاز گرفتن من طوری ک از خواب پریدم اونجاهایی ک تو خواب گاز میگرفت لمسشو حس میکردم لطفااااا تعبیرشو بگید خیلی پریشونم
4
10
و.ا. | ۳ سال پیش
با سلام و تشكر
خواب ديدم، دو عدد مارمولك سبز را در كف كفش خود گذاشتم و پاهايم در كفش است و با آنها راه مي روم، انگار كه مثلا كف پايم صاف باشد و پزشك بهم گفته باشد بايد مارمولك در كف كفش بيندازي تا پاهايت آسيب نبينند.، چند بار هم يكي از مارمولك ها فرار كرد ولي دوباره گرفتم و در كفش خود انداختم. حس چندش آوري بود برايم ولي به خود مي گفتم براي سلامتي پاهايم لازم است پس تحمل مي كنم.
0
10
نازی | ۳ سال پیش
من خواب دیدم که خواهرم و دوست پسرم مارمولک شدن و من باهاشون حرف میزنم این تعبیر داره؟
4
7
پاسخ ها:
سلام. | ۳ سال پیش
دوست پسرتون داره به شما آسیب می‌زند. آسیبی که شما نسبت به اون آگاه نیستید. مثلا با غیبت کردن و بردن آبروی شما
1
10
زهرا | ۳ سال پیش
من خواب دیدم ی مارمولک بزرگ مارمولک کوچولو رو میخوره
2
5
علی | ۳ سال پیش
سلام من خواب دیدم توی حیاطم یه درخت بزرگ هست وزیره تنش مثلا ریشه یه مارمولک هست که فرار نمیکنه ومن زیره اون درخت دارم حمام میکنم که یه لحظه میبینم مارمولکی بزرگ بدون اینکه تکون بخوره سبز رنگ داره منو نگاه میکنه من ازش میترسم ودور تر میشم دوباره به حمام کردنم ادامه میدم که همون مارمولک چند رنگ میشه قرمز وزرد وسبز وقهوه ای ودوباره داره منو نگاه میکنه اینجا دیگه من وحشت میکنم وفرار میکنم تو حمام ودرو میبندم که بیدار شدم از خواب
2
4
کاریشیکا | ۳ سال پیش
سلام
من امروز 3 خواب دیدم دوتاشون وحشناک بود
اما یکیشون یکم خوب بود
من نزدیک یک هفته است که خواب میبینم خانواده ام در خواب یا میخوان من را بزنن یا بکشتم
این تعبیرش چیه
یا در خواب دیدم یه مارمولک نه بزرگ اندازه یک دست روی سر برادر کوچکم بود
من بهش گفتم اااا مارمولک روی سرته
اونم با دستاش مارمولک رو گرفت و پرت کرد به سمت زمین
بعد بهش گفتم بکشش
اونم رفت بکشتش و اونو گرفت اما فرار کرد و یک دفعه به سمت من اومد و رفت روی شلوارم و بعد بهم حمله کردو من همون دفعه از خواب بیدار شدم و خیلی ترسیده بودم
حتی نمی توانستم از جام بلند شم

ممنون میشه اگ تعبیر این دوتا خواب را بهم بگید

لطفا خیلی برام مهمع
مخصوصا اون بالاییه
0
7
پاسخ ها:
.. | ۲ سال پیش
سلام خواب اولتون تعبیرش میشه خانوادتون با انجام دادن یک کار اشتباه قصد خوردن حق شما و اسیب زدن به شما را دارند
0
3
Fatii | ۳ سال پیش
من امروزصبح بودکه درخواب دیدم خواب من عصرشب اینجوربود که درخانه بودیم وپیش پام مارمولک کوچک ردشدومن ندیدم وتاسرم رسیدوخواهرم بهم گفت وانداختمش وبیدارشدم وممنون میشم خوابم راتعبیرکنیدومن هیچ بارخواب مارمولک راندیدم
2
11
محسن | ۳ سال پیش
سلام
من طرف صبح خواب دیدم که توی یک خونه متروکه رفتم با یکی از دوستانم اونجا یه تخت بود که قرار بود تختو واسه استراحتمون آماده کنیم داشیم وسایل میاوردیم که من یک مارمولک بزرگ و خیلی دراز دیدم مارمولک از کنار تخت ما گذشت و وارد یک سوراخ که به یکی از اتاق های متروکه متصل میشد رفت اومدم ازش فیلم بگیرم که یک مارمولک دیگه رو دیدم که در حال شکار حشرات بود من منتظر ماندم تا مارمولک اولی از سوراخش بیرون بیاد مارمولک عقبکد از سوراخ در حالی که دمش قعط شده بود بیرون میامد در همین حال خانوم بارداری که از آشنایانمان بود وارد اونجا شد مارمولک ترسید دوباره وارد سوراخ شد و مثل مار دور خودش حلقه زد من مارمولکو به اون خانونم نشون دادم که از دیدن مارمولک وحشت کرد یه دفعه مارمولک خودشو به طرفش پرت کرد واز صدای جیغ این خانوم از خواب پریدم
4
5
عاطفه | ۳ سال پیش
سلام
ممنون میشم تعبیر خواب منم بهم بگید
من خواب دیدم مهمون دارم،داشتم تو فر براشون غذا درست میکردم یدفعه دوتا مارمولک تو فر دیدم،یک بزرگ ویکی کوچیک، بعدباگریه دویدم سمت مامانم اینا ازشون میخواستم اونارا بکشن،بعد هرچی دنبالشون گشتیم پیداشون نکردیم
2
6
ناهید | ۳ سال پیش
من خواب دیدم یه مارمولک کوچیک اومد توخونمون من پشه کش برداشتم که بکشمش دیدم خیلی بزرگ شد هرچی تلاش میکردم که بکشمش بیشتر بزرگ میشد.تا اینکه با پشه کش زدم روش وقتی پشه کش برداشتم چشماش خیلی درشت شد بهم نگاه کرد .احساس کردم داره نفرینم میکنه.

البته اینو هم بگم من چند شبه دارم خواب مارمولک میبینم
0
11
Eli | ۳ سال پیش
سلام.خواب کلییییی دم مارمولک دیدم تو خونم من دنبال خود خود مارمولک میگشتم که به یکی بکم برش داره از خونم
2
4
Eli | ۳ سال پیش
خواب کلی دم مارمولک تو خونه دیدم هیچ جا تعبیرش نیومده
2
0
S.A | ۳ سال پیش
سلام من خاب دیدم که وقتی ازبیرون برگشتم خونه توحیاط وراه پله ها پرازمارمولکای بزرگ‌سبز بود که ازبین اونافرارمیکردم و ازپله هابالامیرفتم و ب اخرین پله که رسیدم انگارکه پام بهش نمیرسیدونمیتونس
تم بالابرم و همشم ب مامان وبابام میگفتم این همه مارمولک چیه
ممنون میشم بگیدتعبیرش چیه
2
7
نادر | ۳ سال پیش
با سلام و خسته نباشید
بنده در خواب دیدم همسرم غذا درست کرده ( فکر میکنم غذایش سوپ بود) که وقتی برایم در کاسه میریخت مارمولک به ملاقه اومد با توجه به اینکه در قابلمه هم در روی اجاق گاز بسته بود تعجب کردیم که مارمولک چطور افتاده به درون غذا ( لازم به ذکر است که مارمولک زنده نبود داخل غذا). لذا خواهش میکنم تعبیرش را بفرمایید . باتشکر فراوان
2
10
???????????????????? | ۳ سال پیش
من خواب قورباغه دیدم انگاری از دهن یک موجودی زده بود بیروناز آشنایان هم خواب دید من گم شدم.توضیحاتتون برای تعبیر خواب خوب بود
خدای عزیزم .....تو بهترین دوست برای مایی همیشه رفیقم باش، از طرف یه آدم
0
6
Dorsa | ۳ سال پیش
من خواب دیدم چند تا مارمولک تو خونه مونه
چند تاشونو میکشم چند تاشون فرار میکنن
4
20
پاسخ ها:
سلام. | ۳ سال پیش
مارمولک تو خونه یعنی شما از آدم های که به شما نزدیک اند آسیب های می بینید ولی نسبت به اون آگاه نمیشی. چون مارمولک از خودش ردی به جا نمی گذاره .
0
3
مریم | ۳ سال پیش
من خواب دیدم که مارمولک ها زیادی از دهانم به بیرون می آیند
4
6
پاسخ ها:
فاطمه | ۳ سال پیش
مارمولک از دهانتان بیرون می آید یعنی پشت سر کسی حرف می زنید و به او آسیب می زنید
1
4
فاطمه | ۳ سال پیش
من خواب مارمولکی رو دیم ک تنش شبیه سوسکه ولی سر و دم و دست و پایش شبیه مارمولک
0
6
سوسن | ۳ سال پیش
من خواب دوتا مارمولک بزرگ توخونمونه واقعا تعبیرش جداییه؟خواهش میکنم جوابمو بدین دارم میمیرم از ترس
2
15
پاسخ ها:
ف | ۳ سال پیش
مارمولک نشان دهنده فردی که می‌تونه به شما ظلم و بدی کنه و بدی کردن او به صورتی هست که آسیب جسمی به شما نمی زنند. مثلا کسی که غیبت می کنه پشت سرتون و ابروتو می‌بره. ۲تا مارمولک یعنی دو نفر.مارمولک بزرگ یعنی حرفی که میتونن پشت سرت بگن خیلی بده. مارمولک تو خونه یعنی اون آدم نزدیکتونه. مثلا محیط. کارتون یا همسایتونه. باید ادامه خوابتون تعریف کنید. اگه مارمولک از روتون رد میشه یعنی اون آدم داره غیبتتون می‌کنه و به شما ظلم می کنه.
1
5
کیمیا | ۳ سال پیش
وااااا !!!! یجا میگ از عشقت جدا میشی یجا میگ میرسی....یجادشم
نم فلان میشه...دستتون دردنکنه...
3
12
مهدی | ۴ سال پیش
عالیییییی بود♡♡♡☆☆☆♡♡♡
ممنون !
1
2
بهروز | ۴ سال پیش
نفهمیدم چی شد با این تعابییر که خوندم شاید خواب من ی کم پیچیده تر از این حرفهاست
0
7
بهروز | ۴ سال پیش
خوابی که من دیدم بااین تفاسیر نمیدونم چه تعبیری داره هیچی دستگیرم نشد
0
9
فاطمه | ۴ سال پیش
من خواب دیدم از توکتری آب خوردم،یهو وقتی داخل کتری رو نگاه کردم یک مارمولک مرده دیدم،توفکرم میگفتم الان میمیرم ومیخاستم برم دکتر ولی طوریم نشد...نمیدونم تعبیرش چیه،انشاله پولدار میشم
1
4
زینب | ۴ سال پیش
سلام خواب دیدم توحمام بود چندتا مارمولک از زیر پام رد شدند چندتاشونا کشتم ولی دوتاشون فرار کردن
0
9
پاسخ ها:
فاطمه | ۳ سال پیش
چند نفر که می خزند یعنی پشت سرتون غیبت می کنن. دو تاشون. دیگه اینکارو نمی کنم و منصرف کرد میشن اما بقیه نه.
0
4
فاطمه | ۳ سال پیش
اصلاح می کنم جمله قبلیمو. دو تاشون هنوز غیبت می کنن و بقیه منصرف می شن
0
6
maryam | ۴ سال پیش
این چه تعبیری بود هزار جور تعبیر داد کدومش درسته آخه؟تعابیر ترسناکی داشت به نظرم
2
11
Asal | ۴ سال پیش
سلام من چند وقت پیش خواب دیدم ک انگار تو ی خونه ی خالیم اصن خونه رو نمی شناسم بعد یهو قالی رو کنار میزنم و ی مارمولک کرمی و سیاه بزرگ و زشت میبینم و جیغ میکشم اما مشکل اینجاس ‌ک فرار نمیکنم تعبیرش چیع میشه .
4
9
پاسخ ها:
فاطمه | ۳ سال پیش
یه آدمی که به شما نزدیک بوده یا هست. مثلا تو محیط کار یا خاستگارتون بوده یا همسایگی، در مورد شما بد فکر می کنید و بد خواه هست و می تونن حرف بدی پشت سرتون بگه. چون اون بزرگ دیدی یعنی آسیبی که می‌تونه از طریق اون حرف به شما وارد کنه زیاد. باید به ادامه خواب توجه کنید که آیا مارمولک از روی بدن می خره یا نه اگه حمله کنه یعنی داره غیبت می کنه و آسیب میزنه
3
3
راحیل | ۴ سال پیش
ممنون خوب بود استفاده کردم
1
7
راحیل | ۴ سال پیش
به نظر من دیگاهها خیلی متناقض هستن .
آدم تو تعبیر خوابش میمونه و یه پاسخ روشن نمیگیره.
ممنون لطف کردید.
1
14
عسل | ۴ سال پیش
خیییییییییییییی
یییییییییییلی مسخره
2
7
امید | ۵ سال پیش
اصن خوب نبود خیلی هم مزخرف لطفا کسی سرچ نکنه
2
6

hits