دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟-انار پلو - طرز تهیه انار پلو شیرازی-انار پلوی خوشمزه برای شب یلدا -طرز تهیه انار پلو -آشنایی با روش تهیه انار پلو، غذای مخصوص شب یلدا

چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟

چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟

اگر به دنبال یک شام یلدایی می گردید ما برای شما انار پلو را نیز در نظر گرفته ایم که بسیار خوشمزه می باشد اما اگر برای شما سوال است که چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟ به قسمت پایی مراجعه کنید.

مواد لازم برای انار پلو :

چگونه انار پلو یلدایی درست کنیم؟


طرز تهیه انار پلو :

سینه های مرغ را به همراه 1 عدد پیاز ، کمی زردچوبه ، نمک و 2 لیوان آب درون قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بپزند ، سینه های مرغ پخته شده را ریش ریش کنید و کنار بگذارید.

برنج را 30 دقیقه قبل از پخت خیس دهید ، برنج را با چند لیوان آب و مقداری نمک داخل قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد و نرم شود سپس آبکشی نمائید ( زمانی باید برنج را آبکشی کنید که وقتی دانه برنج را میان دو انگشت می فشارید اطراف دانه برنج نرم و مغز آن کمی خام باشد ).

در یک قابلمه یک عدد پیاز را تفت بدهید و بعد مرغ و سپس دانه انار و گنشنیز را اضافه کنید و خلال پسته را در آخر کمی تفت بدهید و لابه لای برنج بریزید و در آخر روی برنج زعفران آب کرده بریزید مقداری هم برای تزیین روی آن بگذارید.

منبع : wisgoon.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits