دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مشهورترین بازیگران بالیوود
214
زمان مطالعه: 4 دقیقه
معروف ترین بازیگران بالیوود-بازیگران معروف بالیوود-ستاره های بالیوود-ستاره های سینمای هند-معروف ترین ستاره های هندی-بازیگران معروف هندی-ستاره های هند-سینمای هند-بالیوود کجاست؟- بازیگران معروف هند-سینمای هند-آجی دیوگان-سانجی دات-جان آبراهام-سیف علی...

بالیوود مکانیست که هر فرد با استعدادی می تواند در آن وارد شود و آینده امید بخش و روشنی داشته باشد. از زمان آغاز به کار، بالیوود چهره های بیشماری بوجود آورده است که تبدیل به ستاره های بزرگ و پرطرفداری شده اند.

در این مقاله مجله دلگرم به معرفی ده چهره برتر بالیوودی(فقط بازیگران مرد) می پردازد. چهره های برتر بالیوود در سال 2013 در رقابت شدیدی قرار دارند چرا که تعداد طرفداران زیاد و رقابت بسیار تنگاتنگ است. این لیست بر اساس شهرت این بازیگران ترتیب داده شده است. نکته جالب توجه این است که بازیگرانی که در این لیست قرار گرفته اند از مهارتی خاص و منحصر بفرد برخوردارند که سبب شده در قلب طرفدارانشان جا باز کنند.این بازیگران بالیوودی نه تنها در هند، بلکه در سرتاسر دنیا شناخته شده اند و طرفداران خاص خود را دارند.

بازیگران معروف بالیوود

مشهورترین بازیگران بالیوود
10. آجی دیوگان
"آجی دیوگان" یکی از بهترین بازیگران دهه 1990 می باشد. اگر چه پس از ورود ترفندهای جدید در صنعت بازیگری آجی شهرتش را تا حدودی از دست داد اما تا به امروز توانسته با ایفای نقش های گوناگون جایگاه خود را در دل مردم حفظ کند. آجی دیوگان همسر "کاجول" یکی از بهترین بازیگران زن بالیوود می باشد. اخیرا آجی دیوگان در فیلم های کمدی و اکشن بسیار خوش درخشیده است.

مشهورترین بازیگران بالیوود
9. سانجی دات
سانجی دات در بالیوود جایگاه خاص و یکتایی دارد.اگر بگوییم سانجی پدر بازیگری در بالیوود است اغراق نکرده ایم. سانجی دات در نقش تبه کار(گانگستر) در فیلم حقیقت(Vastav ) شهرت عظیمی پیدا کرد.بعد از این فیلم، پیشنهادهای زیادی برای بازی هایی با همین سبک به او شد.

مشهورترین بازیگران بالیوود
8. جان آبراهام
یکی از داغ ترین شخصیت های بالیوود، جان آبراهام است که رتبه هشتم برترین بازیگران بالیود سال 2013 را به خود اختصاص داده است. جالب است که بدانید شهرت جان آبراهام نه تنها به دلیل بازیهایش ، بلکه به دلیل برخورداری از هیکل خوش اندامش است که به طور حیرت انگیزی چشم رباست. بدون شک جان آبراهام یکی از برترین بازیگران بالیوودی می باشد.

مشهورترین بازیگران بالیوود

7. سیف علی خان
حالت خاص خندیدن و صحبت کردن سیف علی خان طرفداران زیادی دارد.سیف علی خان قیافه ای بامزه دارد، با استعداد و با تجربه است و در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. اخیرا ازدواج سیف علی خان با کارینا کاپور سرتیتر اخبار شد و به شهرت این بازیگر افزوده است.

مشهورترین بازیگران بالیوود
6. هریتیک روشن
بازیگری خوش تیپ، قد بلند و پرحرارت، گوی سبقت را از میان رقبا قاپید و رتبه ششم برترین بازیگر بالیود را از آن خود کرد. آخرین فیلم هریتریک روشن با نام (Agni) در شهرت او نقش بسزایی داشت.

مشهورترین بازیگران بالیوود
5. رنبیر کاپور
رنبیر کاپور با شهرت و آوازه بسیار بر روی صحنه حاضر شد. با وجود مدت زمان کمی که این بازیگر به صحنه آمده اما تعداد بازیهایش روزبه روز در حال افزایش است. او بازی اش را با فیلم (Saawariya) شروع کرد. فیلم های اخیرش با نام های (Rock Star) و (Barfi) بر هر چه مشهور تر شدنش کمک کرده است. رنبیر کاپور نه تنها میلیون ها طرفدار دارد بلکه کارشناسان زیادی هم کارهایش را ستایش می کنند.

مشهورترین بازیگران بالیوود
4. آکشی کومار
آکشی کومار یکی از آن بازیگران خوش شانسی است که همواره در قلب میلیون ها نفر جای داشته است. کومار از نظر ظاهری جذابیت خاصی ندارد اما در عوض به طور خیره کننده ای ماهرانه عمل می کند. اکشی کومار یکی از آن معدود بازیگرانیست که همیشه پرمشغله است و زود به زود فیلم هایش به بازار می آید.آکشی کومار اینروزها بیشتر به بازی در فیلم های کمدی و اکشن پرداخته است چرا که توانایی هایش در این زمینه ها بی همتاست.

مشهورترین بازیگران بالیوود
3. سلمان خان
سلمان خان طرفداران زیادی بخصوص در بین نوجوانان دارد. او با بازی در نقش ها و فیلم های مختلف و با ظاهر دلفریب و پرحرارتی که دارد توانسته میلیون ها طرفدار در سرتاسر دنیا پیدا کند و رتبه سوم برترین بازیگر هالیوودی را از آن خود کند.

مشهورترین بازیگران بالیوود
2. امیر خان
امیر خان مشهور است چرا که همواره به دنبال نوآوری در صنعت فیلمسازی بوده است. او با مدل های جدید مو، پوشش های جذاب و مهمتر از آن با فیلمنامه های کاملا جدید توانسته محبوب شود و محبوبیتش را حفظ کند.

مشهورترین بازیگران بالیوود
1. شاهرخ خان
مشهورترین بازیگر بالیوود در سال 2013 شاهرخ خان است.شاهرخ در صنعت فیلم سازی بالیوود به کینگ خان هم شهرت دارد و از احترام و جایگاه بالایی برخوردار است. شاهرخ خان عمده شهرتش را از ایفای نقش های رمانتیک و احساسی دارد. شاهرخ خان طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد.

گرداوری و ترجمه:
بخش سینما و تئاتر مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (214 رای)  

۱۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

... | ۲ سال پیش
.همه ی اینا باهم به اندازه ی یه انگشت کوچیک آمیتاب باچان نمیرسن.
12
9
علی رضا | ۵ سال پیش
به نظر من این نظر سنجی درست است. چون که فقط شاهرخ خان میتواند جای آمیتا پاچان را بعنوان بهترین بازیگر مرد هندی بگیرد. ولی فقط سلمان خان میتواند جای ریشی کاپور را بعنوان دومین بازیگر مرد خوب هند بگیرد نه امیر خان. چون که سلمان خان مانند سری دیوی همه چیز تمام است. هم از لحاظ زیبایی، هم از لحاظ بازیگری و هم از لحلظ رقص.
11
16
س | ۶ سال پیش
به نظر من این نظر سنجی بسیار درست چون هر یک ازاین بازیگران در جایگاه اصلی خود قرار دارند ومحبوبیت هنرمندان بر می گردد به سلیقه ما ازاینکه سلمان خان وشاهرخ خان بهترینند شکی نیست ولی برای من امیر خان همیشه اوله به امید موفقیت بیشتر امیر خان
7
12
s | ۶ سال پیش
به نظرمن چیزی رتبه هایی که از نظرمحبوت امده درست است وهر کدام هم در جایگاه خو ایستاده اند ازینکه سلمان خان عزیز وشاهرخان دوست داشتی بهترینند شکی نیست چون این به سلیقه های ما بر می گردد ولی از نظر من همیشه امیر خان اوله چون همه کار هایش یکی از یکی بهترنند به امید موفقیت بیشتر این استوره بزرگ فقط وفقط امیر خان
3
9
س | ۶ سال پیش
همه کسانی که در رتبه های مختلف قرار گرفتن حقشان بود چون هر یک از یک دیگر بهترندولی برای من فقط امیر خان اولد
3
8
کیوان | ۶ سال پیش
تند نرو بچه معلومه همه ی اینا رو یه نفر نوشته باید بدونی سلمان خان سال دو هزارو شونزه یه فیلم بازی کرد فیلم سلطان پر فروش ترین فیلم سال بود و امسال در کریسمس فیلمی که ادا مه ی یک ببر هست رو اکران میکنه ویه فیلم دیگه رو هم چن ماه دیگه اکران میکنن از سلمان خان بازم اول میاد ولی بازیگر قدیمی فقط امین تاپاچا
4
6
مهدی | ۷ سال پیش
گوگل سرچ بزنی
MOST POPULAR STAR IN WORLD
اول شاهرخان رو میاره بعد بقیه بازیگرا
بی بی سی هم همش اعلام میکنه محبوب ترین بازیگر دنیا شاهروخانه میتونی سرچ بزنید تو سایتش پس دیگه سلمان خان رو باهاش قیاس نکنید لطفا
12
13
پاسخ ها:
سجاد | ۶ سال پیش
هیشکی نمیتونه به پای شاهرخ خان برسه حتی سلمان خان هم نمیتونه به پای اون برسه
12
21
یلدا | ۸ سال پیش
موافقم کاملا...هیچکـــ
ـــــس به شاهرخ خان نمیرسه!
10
20
sheyd | ۹ سال پیش
به نظر من سلمان خان معروف تر و بهتر از امیر خانه.ولی هیچکسی به پای شاهر خان عزیزمممممممم نمیرسه
12
13
پاسخ ها:
***15206408 | ۲ سال پیش
تمام بازیگران هند خوب است ولی سلمان خان یک جذابیت دیگری دارد خوش تیپ ترین بازیگر به نظر من شاهرخ خان بادیگارد دست راستی سلمان خان وامیر خان بادیگارد دست چپش است
9
9

hits