دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تصویر دختر ابرقهرمان مسلمان مارول را ببینید + گفته‌های یک مسیحی تازه مسلمان شده، که آن را نوشته است
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپانی هالیوودی «مارول» که سازنده شخصیت‌های سوپر قهرمان مشهور هالیوود از «مرد عنکبوتی» و «مرد آهنی» گرفته تا «هالک» و «چهار شگفت‌انگیز»، اکنون کمیک اس

کمپانی هالیوودی «مارول» که سازنده شخصیت‌های سوپر قهرمان مشهور هالیوود از «مرد عنکبوتی» و «مرد آهنی» گرفته تا «هالک» و «چهار شگفت‌انگیز»، اکنون کمیک اس

کمپانی هالیوودی «مارول» که سازنده شخصیت‌های سوپر قهرمان مشهور هالیوود از «مرد عنکبوتی» و «مرد آهنی» گرفته تا «هالک» و «چهار شگفت‌انگیز»، اکنون کمیک استریپ جدید خود را کمی متفاوت‌تر از آثار قبلی خود منتشر کرده است که انیمیشن آن نیز در دست ساخت است. نکته جالب توجه درباره این انیمیشن، سوپر قهرمان آن، یعنی یک دختر مسلمان پاکستانی است که در ایالت نیوجرسی،آمریکا زندگی می‌کند. در نگاه اول شاید ساخت این انیمیشن در هالیوود، گام مثبتی در جهت مبارزه با اسلام‌ستیزی موجود در آمریکا به نظر برسد به خصوص آنکه نویسنده آن «جی.ویلون ویلسون»، یک مسیحی تازه مسلمان شده است.

شخصیت اصلی کمیک استریپ جدید مارول، «کملا خان»

سوپر قهرمانی است که از نیروی ماوراء الطبیه خود در جهت مبارزه با اسلام‌ستیزی‌های موجود در آمریکا که بالاخص پس از حادثه 11 سپتامبر شدت یافته، استفاده می‌کند.

«ویلون ویلسون» می‌گوید: از زمان بچگی همواره برایم جای سؤال بود که چرا در رابطه با اسلام اینهمه حاشیه و جنجال وجود دارد و پدرم در پاسخ می‌گفت هیچ خشونتی در دین اسلام و کتاب مقدس قرآن وجود ندارد بلکه مشکل در تفسیرهای متفاوت آن است.

این انگیزه‌ای است که بعدها باعث می‌شود تا او بعدها به دین مبین اسلام مشرف شود.این نویسنده آمریکایی معتقد است این کمیک استریپ جنجال زیادی به پا خواهد کرد، چه از جانب مخالفان دین اسلام و چه از جانب مسلمانانی که معتقدند که اسلام و شخصیت‌های مسلمان باید با ویژگی‌های خاص‌تری به تصویر کشیده شوند.

MuslimSuperHero-CaffeCinema

کافه سینما بخش هایی از یک پست فارس را برای انتشار انتخاب کرده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits