دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قسمت دوم برای «ماجراجویی های تادو جونز» ایتالیایی+ تصاوير
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قسمت دوم برای «ماجراجویی های تادو جونز» ایتالیایی+ تصاوير


انیمیشن کامپیوتری ایتالیایی «ماجراجویی‌های تادو جونز» صاحب قسمت دوم می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم خبر تولید قسمت تازه آن را به صورت رسمی اعلام کردند.


قسمت دوم برای «ماجراجویی های تادو جونز» ایتالیایی+ تصاوير

به گزارش سينما خبر، قسمت اول فیلم اواسط سال گذشته میلادی به نمایش عمومی درآمد و با استقبال بالای تماشاگران ایتالیایی روبرو شد.نمایش عمومی «ماجراجویی‌های تادو جونز» در دیگر کشورهای اروپایی ـ به ویژه فرانسه، اسپانیا، آلمان و انگلستان ـ هم با موفقیت همراه بود.

شرکت فیلم سازی ودوی اسکور مدیا که تهیه‌کنندگان این کمدی اکشن ماجراجویانه خانوادگی است،می گوید قسمت دوم آن را برای نمایش عمومی در سال 2014 آماده خواهد کرد.«ماجراجویی‌های تادو جونز» با هزینه تولید 5 میلیون یورویی ( حدود 7 میلیون دلار) تهیه شد و در ایتالیا نزدیک 10 میلیون یورو فروش کرد.

انریک گاتو کارگردان و نویسنده فیلم‌نامه نسخه اصلی این روزها مشغول نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم آن و انجام کار طراحی کاراکترهای آن است.هنوز خط اصلی قصه دومین قسمت فیلم فاش نشده، ولی به احتمال زیاد تادو جونز کاراکتر اصلی قصه وارد یک سری ماجراجویی اکشن و هیجان‌انگیز تازه خواهد شد.

در قصه قسمت اول، تادو جونز به عنوان جوانی ماجراجو معرفی شد که علاقه بسیار زیادی به حفاری و کشف آثار باستانی و اشیاء عتیقه دارد.این علاقه او را به یک کشور آمریکای جنوبی می‌کشاند و در این محل است که او با پروفسور هامبرت و دختر او سارا آشنا می‌شود.آنها به مبارزه با یک گروه از باندهای مافیایی قاچاق اشیاء عتیقه می‌پردازند.

قسمت دوم برای «ماجراجویی های تادو جونز» ایتالیایی+ تصاوير

به نوشته سایت آی‌ام دی‌بی، منتقدان سینمایی هم مثل تماشاگران ایتالیایی این انیمیشن کامپیوتری را پسندیدند و در عین حال، به شباهت‌های قصه آن با مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» اشاره کردند.صنعت انیمیشن سازی ایتالیا بر خلاف صنعت انیمیشن‌سازی فرانسه، یک صنعت قوی نیست و در ایتالیا تعداد زیادی فیلم انیمیشن تهیه نمی‌شود.

اهل فن امید دارند موفقیت مالی و انتقادی «ماجراجویی‌های تادوجونز» باعث رونق تولید فیلم‌های انیمیشن در این کشور بزرگ اروپایی شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits