دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پس از درس بهترین گزینه برای کودک ورزش است.
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پس از درس بهترین گزینه برای کودک ورزش است., درس , بهترین گزینه, کودک ,ورزش

ساعت ورزش بعد از مدرسه با عملکرد شناختی بهتر در کودکان در ارتباط است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که حداقل 60 دقیقه فعالیت بدنی بعد از مدرسه هر روز علاوه بر حفظ سلامت جسمی کودکان عملکرد شناختی آن ها را افزایش می دهد.

پس از درس بهترین گزینه برای کودک ورزش است.

یک تیم تحقیقاتی به رهبری پروفسور چارلز تن از دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین یافته های خود را در مجله اطفال منتشر کرده اند و نشان می دهند کودکان و نوجوانان در سن 6-17 سال حداقل 60 دقیقه فعالیت بدنی در روز نیاز دارند.

بررسی ها نشان می دهند، فعالیت بدنی منظم در دوران کودکی و نوجوانی می تواند فواید بسیار زیادی برای سلامتی داشته باشد.کمک به ساخت استخوان های سالم و عضلات، کمک به کنترل وزن و حتی کاهش میزان کلسترول و فشار خون از فواید ورزش بعد از کلاس های درسی است.

پس از درس بهترین گزینه برای کودک ورزش است.

به طور فزاینده، مطالعات نشان داده اند فعالیت فیزیکی می تواند اثرات مثبت بر عملکرد مغز کودکان داشته باشد. در یک مطالعه 2012 محققان دریافتند که تنها 20 دقیقه ورزش در روز عملکرد تحصیلی در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی با نقص توجه (ADHD) را افزایش دهد.

نتایج مطالعات نشان می دهند والدین با ثبت نام کودکانشان در کلاس ورزشی می توانند هوش و استعداد کودکان خود را افزایش دهند و قدرت ذهنی و یادگیری کودکان خود را تقویت کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits