دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکسی از گریم متفاوت آنا نعمتی در فیلم انارهای نارس+معرفی فیلم
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عکسی از گریم متفاوت آنا نعمتی در فیلم انارهای نارس+معرفی فیلم-آنا نعمتی در انارهای نارس-آنا نعمتی-فیلم سینمایی انارهای نارس-عکس جدید آنا نعمتی

آنا نعمتی در انارهای نارس

فیلم "انار های نارس" ساخته مجیدرضا مصطفوی که مراحل میکس و صداگذاری آن پایان رسید تا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر 92 آماده نمایش شود.

مراحل میکس و صدا گذاری اولین ساخته بلند سینمایی مصطفوی کارگردان جوان سینمای ایران که هم اکنون در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد، توسط بهمن اردلان در استودیو بهمن به اتمام رسید.

همچنین کار ساخت جلوه های بصری "انارهای نارس" هم توسط فرید ناظر فصیحی به پایان رسیده است و این فیلم به زودی آماده نمایش خواهد شد.

"انارهای نارس" به همراه یک فیلم دیگر تنها نمایندگان نگاه نو در بخش سودای سیمرغ فیلم فجر 92 هستند که در کنار کارگردانان مطرح سینمای ایران به رقابت می پردازند.

بازیگران این فیلم هر کدام بازیهای متفاوتی در این اثر که یک کار اجتماعی است، ایفا کرده اند.
در خلاصه داستان "انارهای نارس" آمده است: آدمی که منتظر است هیچ نشانی ندارد... هیچ نشانه خاصی... فقط با هر صدایی بر می گردد...

آنا نعمتی ، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی،ساقی زینتی، مجید مشیری،شیوا خسرو مهر،محمد عباسی نژاد،بهاره مشیری و حامد طلانی بازیگران این فیلم هستند.

گریم متفاوت آنا نعمتی در فیلم سینمایی انارهای نارس

عکسی از گریم متفاوت آنا نعمتی در فیلم انارهای نارس+معرفی فیلم

ایران ناز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits